wQ.

Weteran
  • Zawartość

    1968
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    16

wQ. last won the day on 8 Styczeń

wQ. had the most liked content!

Reputacja

154 Zaawansowany

O wQ.

  • Tytuł
    Specjalista
  • Urodziny 13.02.1998

Profile Information

  • Zainteresowania
    Cycki HaXa
  • Skąd
    E??k
  • Steam
    76561198010686065
  • GG
    6901014

Ostatnie wizyty

8027 wyświetleń profilu
  1. 7, 13, 24, 27, 33
  2. "pizde to Ci rozstrzaskam" XDDDDDDDDDDDDDDDD wgl nie wiem po co tutaj wypowiedzi ludzi, powinno być jak wcześniej, osoba dostaje demka - ocenia i tyle, wypowiedzi ludzi są tutaj kompletnie bezsensu. Nawet jako przykład braku kultury, dla mnie ważne teoretycznie by było by ogarniał demka, a to, że tak sobie czasami pisze to już inna sprawa :O
  3. Zostałeś zbanowany przez administrację Pochylnia.pl! Temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzja zaraportuj ten post. Pozdrawiamy, Administracja Pochylnia.pl
  4. Zamykam, ban nadany.
  5. @HaX* i czego przeglądasz temat? Ma więcej niż 14 lat, więc daj sobie spokój. No cześć
  6. 7 13 24 36 42
  7. Wszystkiego najlepszego misiu <3

  8. Co za gimbus, ile tych XDDD W końcu wywiad nawet w miarę interesującą osobą, ogólnie bo to hax to taki 2/10 ogólnie dzieki za pozderki, Ty zboku
  9. jakie podejrzenia? ja Ci tutaj już dowody dałem, że wali w chuja, nagle po wczoraj już nie ma żadnego avatara ^^ Wstawiła, 2 razy profilowe, które nie jest jej a pisała, że to ona. I do tych osób, które pisze o adminie, wyjebane mam czy straci czy nie, ale po prostu informuje kazdego, że ktoś tutaj leci w chuja
  10. Więc mogę dalej walić w chuja, a to, że robię dalej dobrze, to nie ma problemu, że okłamuję x osób? Teoretycznie admina dostała osoba Paulinia z tym awatarem, a kij wie kto ot jest naprawdę. Czy teoretycznie chociaż, posiadanie jakiejś rangi wyższej niź użytkownik, nie musi wiązać się z jakimś tam zaufaniem?
  11. @up nie wiadomo czy to była/jest/będzie laska
  12. Witam, jak każdy wie, jesteśmy w internetach, gdzie każdy może walić w chuja, jednak niektórzy są na tyle ogarniętymi osobami, że to potrafią wykryć dosyć szybko. Ja mogę napisać o użytkowniku "Paulinka <3", adminie csgo only dd2, gdyż podawała się i podaję się za osobę, którą nie jest. http://scr.hu/2vvc/b8g8p http://scr.hu/2vvc/bmvn2 http://scr.hu/2vvc/ymamy http://scr.hu/2vvc/8fdd4 http://scr.hu/2vvc/ireer Tutaj mamy teledysk:
  13. Skończcie taką dyskusję, gdyż ona nic nie daję, kto, co, jak i gdzie gra, jak się porusza czy ma ns czy steam, mi to lata, dla mnie ważne jest abym dostał więcej demek niż jedno i wtedy mogę podjąć jakieś kroki, bo jak na razie lecą słowa i nic więcej. @Elessar Wrzucisz jeszcze jakieś inne demka czy posiadasz tylko to jedno?
  14. Dobra, dziś mam za dużo na głowie bo lekcje na jutro, ale skoro tutaj każdy tak mówi, że taka wielka niewiadoma to poproszę jeszcze 3 mapki z jego udziałem, oprócz tej co jest tutaj, i postaram się to ogarnąć w weekend.
  15. wywiad

    Ej, ogólnie to taki lekki spam, ale jak mam pytania dotyczące wywiadów to mogę je zadawać tutaj w temacie?