Skocz do zawartości
Witaj na Pochylnia.pl - Twoje centrum gier multiplayer

GramNaFarcie

Użytkownik
  • Zawartość

    267
  • Wpisy

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana GramNaFarcie w Rankingu w dniu 8 Maj 2017

GramNaFarcie posiadał najczęściej polubioną zawartość!

8 obserwujących

O GramNaFarcie

  • Tytuł
    Pokemon VisTeR.'a
  • Urodziny 27.01.2001

Profile Information

  • Płeć
    Męźczyzna
  • Zainteresowania
    Motocykle Motoryzacja
    ????????????????????
  • Skąd
    Mazowieckie
  • Steam
    76561198358671602
  • GG
    61672019

Ostatnie wizyty

1531 wyświetleń profilu
  1. Wszystko fajnie tylko trochę podanie słabo napisane. Chodź w jednym się zgodzę nie ma adminów na serwerze grających więc nowy może byc liczę że nie jesteś jednym z tych co tylko na premkach zależy. Ja bym mu dał 3 premki żeby się. Starał a po okresie 2 tygodni jak się sprawdzi dać kolejna. Takie moje zdanie chcesz premke to musisz na nią zasłużyć . Neutralny
  2. Perk

    Spoko Perk jestem za na innych serwach wodziłem fajne to jest był pod nazwa nonsuit czy coś takiego 1hp i na kucaku niewidka. P.S Panie wyżej nie bądź taki do przodu na nikim wrażenia nie robisz.
  3. AnSpi ss

    Nie mam tych SS nie zapisały mi sie :/
  4. Prośbę o admina od 10 postów. podanie nie podstawione pod wzór
  5. Konto pod podanie Podanie można składać od 10 postów
  6. Jestem Na NIE. Chodź nie gram to widzę ze twoje podanie to dno z dwóch powodu. Konto pod podanie od załozenia konta musi minac 15 dini Podanie o admina można składać od 10 postów.
  7. Neutralny choć bardziej na. Tak Steam jest Wiek jest Doświadczenie też pewnie Tylko skład amxx 0/8
  8. Czego słuchacie w tym momencie.

  9. Na NIE -konto pod podanie ( post zkładamy od 10 postów) -wiek staż 4lata masz 12lat yhym Tu pisałeś że masz 15lat XD hehehh smieszny jesteś
  10. Na Nie. - Gt widziałeś swoje ? - staż scs 13 lat masz a 6 lat no to tak dziwnie trochę - wiek +jeden plus to steam Na Nie..
  11. Głosujemy na COD:MW3

    28
  12. Głosujemy na COD:MW3

    +1 13😀
  13. LOTTO #10

    12 39 40 6 23
  14. Na NIE 1. Amxx skala 0/8 2. Jesteś agresywny ( mądrala wszystkie rozumy pozjadales 😋) 2. Jesteś nie miły dla graczy (adminów też) 3.Zastanawiam się nie żeby coś ale na jakiej sieci byłeś ubt ? Xd bo się tak zastanawiam 4.Jestes doświadczony być może i tak ale same doświadczenie nie jest tyle ważne co trochę kultury i rozwagi 5. Nie potrafisz rozmawiać z graczami ( to by wyglądało gracz napiszę na [email protected] a ty byś go zrypal bo coś napisał) 😘 Co będę pisał Ja bym ci admina nie dał (ale ja opiekuna nie posiadam więc do gadania dużo nie mam ) ale takie moje zdanie ELO! 😘
×