Skocz do zawartości
Witaj na Pochylnia.pl - Twoje centrum gier multiplayer

Seishisai

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Wpisy

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Seishisai

  1. Konto?

    Co wy na to żeby wprowadzić możliwość rejestracji nicku?
  2. Nick na serwerze: Sei Wiek: 20 Znajomość AMXX: 6/8 Doświadczenie: Krótkie ale posiadam Staż w CS'a: 12 lat SteamID: Nie posiadam steam Link do profilu na Game Tracker: https://cache.gametracker.com/player/Sei/79.133.192.56:27015/ Kontakt: Forum/GG Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Chciałbym żeby serwer odzyskał dawny blask, bywam tutaj od 2013 z przerwami. Denerwują mnie gracze którzy nie potrafią się zachować na serwerze, pouczanie przez zwykłego gracza nic nie daje, więc zgłaszam swoje podanie
  3. Lipa lekka ;/ Tak bywam, bierz pod uwagę inny nick i zmianę internetu ;) posty zawsze można nadrobić czasami bez steam da radę xd lepsza szczerość niż kłamstwo dziękuję, miło mi
  4. Zgadnij kto pod tob

    Nie Stary Grzyb
  5. Kim dla Ciebie jest ?

    Wujek Kasia
  6. Głosuj na ProCOD:)

    124
  7. Konto?

    No chodzi mi o możliwość zakładania hasła na nick. Wiem o tym.. ale pomyśl że nie każdy ma środki na to by wydać kasę tylko dlatego żeby zrobić sobie hasło na nick.
  8. Monety?

    Co ma steam do dawania innym pograć? No jeżeli dla takiej osoby liczy się bycie pierwszym w rankingu, to chyba jest jedyne osiągnięcie takiej osoby, nie? XD
  9. Monety?

    Data i godzina: ?? Mapa: ?? Opis błędu: Zauważyłem ostatnio że serwer nie informuje o zdobytych monetach i expa (nie daje ich) za 1-3 miejsce na mapce pod względem zabitych graczy, czasem to działa a czasem nie, nie wiem czy tylko ja tak mam
  10. Propozycja 2 klas

    Czemu nie, chyba lepiej gdy gracze mają większy wybór klas, nie?
  11. Premium Kapitan

    Podobno sklep padł, musisz poczekać
  12. Monety?

    Co Ty gadasz że nie ma graczy, stale wchodzi masę nowych osób, jeżeli chcesz żeby grały to też czasem pomyśl o nich i daj im pograć
  13. Serwer?

    Polecacie jakieś serwery? XD
  14. Na jaki by zmienić nick osobie wyżej? ;3

    Wściekły kebab
  15. Zgadnij kto pod tob

    Nie Rey
  16. Na jaki by zmienić nick osobie wyżej? ;3

    Diabelski królik
  17. x czy y ?

    Japończyk Mark 1 czy A7V
  18. x czy y ?

    Awp Księżyc czy Saturn?
  19. Kibice żyjecie?

    Ja też nie mam Transmisje masz w necie, jeżeli jesteś chętny mogę Ci podać linka do strony ;> No po prostu to są wyścigi, te polskie idzie ogarnąć ale grand prix punktacji za chiny nie ogarniam XD
  20. Kibice żyjecie?

    Ktoś jeszcze ogląda żużel?
  21. Skojarzenia x2

    Jak ofiary to i drapieżnik ;>
  22. Prawda/fałsz

    Prawda Osoba niżej jest łysa
  23. x czy y ?

    Glock T-54 czy Leopard 1?
  24. Monety?

    A to nowość, mam nadzieje że szybko to naprawią
  25. Siemka

    Witam witam, kiedy na kebsa w toruniu?
×