• Ogłoszenia

    • Psychiczny..

      Niedziałające ikony powiadomień.   19.01.2017

      Witam! Pewnie zwróciliście uwagę, że nie działa ikona powiadomień u góry ekranu. Jest to spowodowane złym dopasowaniem rozdzielczości. Po ustawieniu rozmiaru strony na 90%, wszystko powinno działać poprawnie. Dla tych, co nie wiedzą jak, to wciśnijcie ctrl i zmieniacie scrollem od myszki.
    • Aragorn

      Zmiana regulaminu.   19.01.2017

      UWAGA! Zmiana 22 punktu w regulaminie serwerów. Prosimy o zapoznanie się - http://pochylnia.pl/topic/20286-regulamin-serwerów-counter-strike/  
    • VisTeR.

      Konkurs na COD 601   20.01.2017

      Witajcie! Rozpoczął się konkurs na COD 601! Do wygrania pieniądze do sklepu Pochylni i grę CS:GO. Więcej informacji w temacie: http://pochylnia.pl/topic/113026-konkurs-na-cod-601-wygraj-grę-csgo/#comment-483453      
Menel

Trzynaste wydanie "Pochylnia News"!

42 postów w tym temacie

Czytało się całkiem miło. Jest kilka błędów, ale to nic :D. Mam takie pytanie odnośnie braku opiekunów do serwerów CS GO. Czy każdy może się zgłosić? 

 

Menel (07 luty 2016 - 16:59): 
do szefa te pytania

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Małe poprawki wniosłem do tego artykułu, bo jednak brakowało tych informacji, o których pewnie byłeś niedoinformowany lub zapomniałeś dopisać. Poza tym artykuł spoko, można się wiele dowiedzieć co się przez te kilka miesięcy wydarzyło, zmieniło i działo na tej sieci. To chyba jeden z lepszych artykułów jakie tutaj czytałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Cytuj

Opiekuje się nim obecnie NeQsiu. Wcześniej pomagał mu również Skip3r, ale za swoje oszustwa wyleciał z sieci

Powiedzialbym, ze to ja wszystko robilem, a NeQs mi pomagal, ale skupiajcie sie na tym, ze jestem oszustem, bo sprzedalem 2 vipy na lewo <JESU JAKI ZLODZIEJ> xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Cytuj

sprawowała funkcję począwszy od admin/admina TS

TS'a na początku nie było - był serwer Ventrilo. Pierwsza moja funkcja na tej sieci polegała na adminowaniu na serwerze COD:CP.
 

PS: Artykuł na poziomie.

 

Menel (07 luty 2016 - 20:17): 
Mam nadzieję, że na wysokim :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 7.02.2016 o 19:06, Vanilla napisał:

TS'a na początku nie było - był serwer Ventrilo. Pierwsza moja funkcja na tej sieci polegała na adminowaniu na serwerze COD:CP.

 

PS: Artykuł na poziomie.

chuja prawda, najpierw to romansowałaś sobie z całym serwerem na zmiane z malyną od fotek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 7.02.2016 o 19:14, Fan Zenka napisał:

chuja prawda, najpierw to romansowałaś sobie z całym serwerem na zmiane z malyną od fotek

Hahaha, dobre sobie! 

 

Btw, Fan Zenka, mam Twoje fajne rozmowy serwerowe z tamtych czasów. :>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No nareszcie :D  Przynajmniej się postarałeś więc było warto chyba czekać ? Bo prawdziwy społecznik pochylni to pierw zostawia lajka a potem czyta ..

 

 

Ps. Jak czytałem fragment o zombie  to aż się wzruszyłem..  -_-

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bylem adminem Dr i Jb - nie było mnie w Pochylnia News.
Byłem Super Adminem udzielałem się sieci - w PN nie było słychać o mnie.
Nie robię nic, zajrzę tylko od czasu do czasu na forum, poczytam trochę - W końcu mnie ktoś zauważył.

No kurwa xD 

Menel umie pisać PN (wywiady również), reporterem jest zasłużenie, więc o poziom tekstu się nie martwiłem. Ładnie wszystko zebrane, podane dla wszystkich. Kokardą mogłeś jeszcze to przyozdobić :D

Zajebiście mocne 2/10 :D

 
Menel (08 luty 2016 - 21:50): 
Życie :D
Menel (08 luty 2016 - 22:03): 
a kokarda ze srajtaśmy? :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wywiad dobry, trochę długo, ale to chyba dobrze. Lebron możesz prosić jedynie o wpierdol, nie wiem czym się zasluzyles ze chcesz tą rangę XD 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jakieś takie krótkie :v albo przynajmniej mi się wydaje, że działo się więcej 

 
Menel (09 luty 2016 - 17:05): 
Nie wszystko byłem w stanie zapamiętać Kasiu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.