JULA

wywiad
Wywiad z Bezzim

28 postów w tym temacie

Zapraszam was na wywiad z Bezzi!

Miłego czytania!

Juleya

Bezzi

Cześć Bezzi. Tak ogólnie to zgadzasz się na udział w wywiadzie?

Oczywiście, że się zgadzam :)

Podstawowe pytanie. Mógłbyś nam się przedstawić? Imię, wiek, skąd pochodzisz?

Mam na imię Karol w lipcu skończyłem 23 lata pochodzę ze Szczytna jest to miasto położone na Warmi i Mazurach :)

Gimnazjum i szkołę ponadgimnazjalną ukończyłeś. Powiedz nam jaki kierunek wybrałeś i czy gdzieś pracujesz?

Nie ukończyć gimnazjum to nie lada wyzwanie nawet jak dla mnie! Ukończyłem Technikum Ekonomiczne, lecz obecnie pracuję jako stolarz, choć nie widzę swojej osoby na tym stanowisku więc traktuje tą prace jak naukę a nie obowiązek.

Żadna praca nie hańbi. Opuśćmy sferę zawodową. Powiedz nam masz może jakąś Swoją drugą połówkę? (nie chodzi o %)

Obecnie nie mam stety i niestety, ale mam już kogoś na oku ;)

No wiem, że masz mnie na oku <3. Powodzenia w poszukiwaniach. Posiadasz może jakieś rodzeństwo?

Tak mam siostrę, która jest 2 lata ode mnie starasza :)

Powiedz jakie są Twoje relacje z siostrą?

Bardzo dobre od miesiąca u niej mieszkam i ciągle ją denerwuje :D
 O to tak samo jak ja brata. :D Powiedz jak zaczęła się Twoja przygoda z grą Cs?

Oj zaczęła się bardzo dawno jak miałem 13 lat grałem na różnych serwerach jeszcze jako NS do 20 roku życia odwiedzałem czasami serwery multi head'owskie. Później zrobiłem sobie roczną przerwę od cs'a i wróciłem do gry na serwery m-h szczególnie jeden przypadł mi do gustu COD 200 i tam zostałem na dłużej.
Ja gry na codach nie lubię nigdy nie polubię! :kappa:Jakie jest twoje hobby oprócz gry w cs?

Piłka nożna, jazda na rowerze, ładne dziewczyny jak Ty ;3 :D

Znając Ciebie i Twoje umiejętności w prawdziwym życiu to jesteś totalną lamą. Powiadasz, że piłka nożna? Jakiemu klubowi kibicujesz i czemu?

Real Madryt <3 bo to lamusy jak ja!