Skocz do zawartości

Refresh Vista


Rekomendowane odpowiedzi

Yo,

Widzę że moje przywitanie sprzed lat wsiąkło ... sam temat bez treści ... problemy z forum były czy co ??

No ale co mi tam. Krótko i na temat.

Imię:Łukasz

Nick: Vista ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ

Wiek: 24 co zrobić to już nie te lata gdy byłem młody i przystojny ... teraz już tylko przystojny ...

Platforma: Steam "FD Vista ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ" Jakby ktoś szukał.

Coś o mnie : umhh cóż na tej sieci gram od 10 lat ... więc do tych wszystkich co mnie znają !!! Sorry ale ja zapomniałem ... Jak coś dajcie cynk kto co jak dlaczego OK?

Hobby: Music, Music is My life, Manga bosheee gdybym ja tyle lektor w szkole przeczytał co tomów mangi ... choć było by ciężko skoro poległem na trzeciej stronie "Antka" w trzeciej  klasie pedał budy ...

Anime, w końcu bez tego nie można żyć. Filmy od czasu do czasu.

 

Mimo tego nic nie przebije wkurzania innych ludzi ... bycie wrednym i patrzenie jak inni się miotają i zachowują się jak gimbaza jest moim ulubionym hobby, prowokować samemu ignorując wszelkie płacze jest cudownym uczuciem, a ciśniecie cepów którzy mają siano zamiast mózgu jest najlepsze. 

 

No Tryb Sadysty OFF

 

To tyle

 

BYE BYE Na Serwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie na pochylni, miło, że pofatygowałeś się przywitać ale szkoda, że dopiero teraz ;)
Jesteś studentem, pracującym studentem? Zapraszam do czynnego uczestniczenia w życiu forum, pisania postów oraz zajrzyj do konkursu LOTTO, może uda się ustrzelić piątkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Vista napisał:

 

Coś o mnie : umhh cóż na tej sieci gram od 10 lat ... więc do tych wszystkich co mnie znają !!! Sorry ale ja zapomniałem ... Jak coś dajcie cynk kto co jak dlaczego OK?