Skocz do zawartości

Wywiad - Scarlatti


baqu

Rekomendowane odpowiedzi

- Cześć Scarlatti! Przedstaw się nam.

Cześć nazywam się Krzysztof z zawodu jestem informatykiem, mieszkam w okolicy Warszawy. Prowadzę własną działalność plus Pracuje dla LOT'u Trzech Rzeka i mam 24 lata

- Masz jakieś zwierzę ?

Mam- Kota zwie się kolumb bo straszny podróżnik z niego- uwielbia znikać nawet na kilka dni:]

- Koty fajna sprawa, jak długo już go masz? Skoro tak lubi znikać, czy bałeś się kiedyś, że przepadł na zawsze?

Łohoho dostałem go na walentynki- jakieś 7 lat temu zażartowałem do dziewczyny, że chce małego białego kotka- i takiego dostałem. Kot jest czipowany- zawsze wiem gdzie się znajduje.

- Jesteś już w porównaniu do innych użytkowników dorosły, uczysz się jeszcze, a może już pracujesz?

Nadal uczę się i pracuje jednocześnie- nie lubię zastoju skończyłem KSAp- Krajową Szkołę Administracji Publicznej- licencjat i zmieniłem jednak studia- zawsze fascynowała mnie informatyka i programowanie dlatego aktualnie zaocznie studiuję programowanie na EWSIE- Europejskiej Wyższej Szkole Informatyczno-Ekonomicznej. poza tym pracuje w dla Lokalnej Organizacji Turystycznej Trzech rzek- stowarzyszenia działającego pod Wydziałem Promocji i Informacji w moim mieście- Nowym Dworze Mazowieckim. Dodatkowo prowadzę własną działalność gospodarczą- tworzę oprogramowanie w języka php oraz Java oraz trzymam bazę Danych w domu

-Widać, że jesteś człowiekiem, który nie lubi nic nie robić ^^ Czy masz już zaplanowane co będziesz chciał robić jak ukończysz wszystkie wymarzone studia?