Skocz do zawartości

Wywiad Darek


Yeti

Rekomendowane odpowiedzi

Reporter:  Yeti
Osoba, z którą został przeprowadzony wywiad: Darek


Siemasz, Darek. Tak jak wcześniej się umawialiśmy zadam Ci kilka pytań do wywiadu.

Hej, no nie ma problemu ;), śmiało.

No to na początek. Przedstaw się nam, aby wszyscy mogli bliżej poznać twoją osobę.

Jestem Darek, mam 20 (jeszcze) lat i mieszkam w Radomiu - mała mieścina (240tys.) w woj. mazowieckim. Na co dzień studiuję filologię angielską, a także turystykę i logistykę.
Od niedawna mam również dziewczynę, która absorbuje naprawde dużo mojego czasu (chociaż w sumie nie przeszkadza mi to w ogóle ;))

Posiadasz jakieś hobby, oczywiście oprócz CS?

Oj duuuużo. Oczywiście na pierwszym miejscu jest sport i prawie wszystkie dyscypliny wśród których prym wiedzie piłka nożna oraz siatkówka. W piłkę trochę grałem po różnych turniejach i klubach amatorskich, a siatka to czysto rekreacyjnie ze znajomymi ;).
Dalszymi hobby są także podróże (te bliższe takie jak rowerowe jak i również dalsze do których niezbędny jest już jakiś inny środek lokomocji) oraz język angielski oraz to wszystko co się z nim łączy. Czasami przy złej pogodzie lubie usiąść sobie na łóżku z ciepłą herbata(która jest podstawowym trunkiem w moim menu :D) i dobrą książką.
Lubię również dobry film i od razu uprzedze Twoje pytanie: nie mam żadnego ulubionego gatunku. Oglądam wszystko: od komedii po horrory.
Co do samego komputera to obecnie gram w CS'a i FIFE 13, jednak na komputerze mam jeszcze parę gier takich jak: left4dead 2 czy Heroes III w które gram sporadycznie.

Do jakie szkoły uczęszczasz, a może już gdzieś pracujesz?

O szkole(a w zasadzie studiach) już pisałem, natomiast co do pracy to póki co nic nie mam, ponieważ muszę wakacyjne praktyki odbębnić i dopiero jak je skończe to poszukam czegoś dorywczego.

Masz jakieś marzenie, może szczególne plany na przyszłość. Chciałbyś osiągnąć określony cel w życiu?