Skocz do zawartości

Wywiad max337


Gość Mistrzu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mistrzu

W dniu dzisiejszym Redakcja Pochylnia.pl przeprowadziła wywiad z max337

Zapraszamy !

 

Cześć. Czy chciałbyś udzielić wywiadu dla forum www.Pochylnia.pl ?

Siema, myślę, że dla większości z Was jestem jakby zagadką, bo prawie nikt mnie nie zna - cenię sobie prywatność - jednak jak powiedział Pawlak "nadejszła wiekopomna chwila", żeby uchylić rąbka tajemnicy o sobie.Tak więc zaparzę sobie swoją ulubioną herbatę i "jedziem" z koksem :P

Na początek przedstaw się. Jak masz na imię, ile masz lat, skąd pochodzisz i czym się na co dzień zajmujesz?

Spoglądając na mój nick większość osób się domyśli jak mam na imię, ale żeby wszystko było oficjalnie - nazywam się Maksymilian, ale wszyscy mówią mi Maks (i bardzo dobrze), kilka dni temu stuknęło mi 20 lat, urodziłem się w Radomiu, tam też mieszkałem przez 9 lat, po czym przeprowadziłem się wraz z rodziną do Przysuchy. Na co dzień "studiuję" informatykę na Politechnice Świętokrzyskiej.

Widzę że celujesz tak samo w Informatykę jak ja. Dobra a jaki jest twój stosunek do nauki? Uczysz się jak tzw. "kujon" czy "byle by przejść" ?