Skocz do zawartości
Witaj na Pochylnia.pl - Twoje centrum gier multiplayer
Thorvas 1936

Thorvas na Admina .... Możliwe??

Recommended Posts

Nick na serwerze:  Thorvas
Znajomość AMXX:  dobry 
Doświadczenie:  4 razy byłem adminem 
Staż w CS'a:  z jakieś 5 lat będzie 
SteamID:  niestety BRAK
Link do profilu na banid:
Link do profilu na Game https://cache.gametracker.com/player/Thorvas/79.133.192.60:27015/
Kontakt:  FB/ Skype/ GG/ telefon 
Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: 

Dlaczego mnie .... W sumie lubię grać w cs ogarniam dosyć dobrze kto jest odpalony kto czysty. Potrafię rozwiazywać różne  spory nie potrzebne spiny . Na tym serwie gram długo od ponad pół roku napewno zawsze jestem gotowy wejść do gry i zerknąć czy nic się nie dzieje na serwie . dużo czasu spędzam przed komputerem dlatego myślę że się nadam na admina.? 

Pozdrawiam wszystkich z administracji itp kto to czyta mam nadzieję że będzie na tak ?? 

Thorvas ?❤❤

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

ja jestem na TAK nawet na okres probny

-wiem ze ma doswiadczenie i to widac

- stema zawsze moze kupic jesli sie sprawdzi lub zrobic wyjatek dla niego

- AMX raczej tez ogarnie

- czesto z nim gram i od kiedy mam admina zglaszam mi bym kogos sprawdzil

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
24 minuty temu, Thorvas 1936 napisał:

Przepraszam bardzo [email protected] nigdy nie robiłeś sobie ,,jaj" zastanawia mnie czemu jesteś na nie ? Nie daleś nigdy koledze pograć ?? Mogę Ci dac do niego namiary i się przyzna że to on pisał ?

bardzo Dziwne że na Say podałeś nawet swojego Facebooka 

I nie wmawiaj mi że to na żarty Pomyśl Za nim coś robisz bo twój wiek mi się wydaje na gimnazjum :) 

Przez Black Wolf,

To nie jest miejsce na spam i sprzeczki. Załatwcie to na PW. Ostrzeżenie słowne

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

"Dlaczego mnie .... W sumie lubię grać w cs ogarniam dosyć dobrze kto jest odpalony kto czysty. " - wczoraj ciągle płakałeś, że mam wh więc nie potrafisz rozróżnić.