Skocz do zawartości
Witaj na Pochylnia.pl - Twoje centrum gier multiplayer
HeNI#ek

Podanie na Admina

Recommended Posts

Nick na serwerze: HeNI#ek
Znajomość AMXX (0/8) : 6/8
Doświadczenie: Moje doświadczenie  wydaję  mi się  że  Dobre dnych większych i kilka mniejszych. odróżniam wspomagacze i inne nie zgodne z czystą grą mody czy aplikacje. W Cs 1.6 gram od dobrych 5 lat. 
Czy posiadasz Steam: mam
Link do profilu na banid: brak
Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/HeNI#ek/80.72.37.10:29025/
Kontakt: snap,fb,gg 64655327
Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Jestem aktywny na serwerze co mogą potwierdzić admini. Jestem bezkonfliktowy, mój staż w CS`a jest bardzo długi dzięki czemu potrafię wyłapać gościa, który się spala, ale to ukrywa. Przebywać na serwerze będę w godzinach od 15 do 23 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Na nie, konto na forum od czwartku, jeden post, admin to nie siedzi tylko na serwerze, aktywnie udzielać się na forum też powinien.

Poudzielaj się, ale bez spamowania i nabijania postów gdzie popadnie, bo to sensu nie ma i spróbuj za jakiś czas ponownie.

Odrozniasz mody, aplikacje i mutacje? BOŻE CZY TY TO WIDZISZ...

Na razie na nie.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
1 godzinę temu, Heniek1998 napisał:

Nick na serwerze: HeNI#ek
Znajomość AMXX (0/8) : 6/8
Doświadczenie: Moje doświadczenie  wydaję  mi się  że  Dobre dnych większych i kilka mniejszych. odróżniam wspomagacze i inne nie zgodne z czystą grą mody czy aplikacje. W Cs 1.6 gram od dobrych 5 lat. Odróżniam też mutację od zwykłego mix'owania .
Czy posiadasz Steam: mam
Link do profilu na banid: brak
Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/HeNI#ek/80.72.37.10:29025/
Kontakt: snap,fb,gg 64655327