Jump to content
Pochylnia.pl

Recommended Posts

 

Data zdarzenia: ogółem czyli jakies 2 dni od kąd ma admina
Nick Admina: Sebaa=D
Opis Sytuacji: nadużywa uprawnień i czuje sie nie tykalny tak mozna wywnioskować z jwgo zachowania po pierwsze np ostatnio zamiast dać slapa dał ss no jak to mozna pomylić kolejna rzecz mysle ze admin powinien byc lubiany na serwie a seba dostal chyba za szybko tego admina 27 minut po złożeniu podania ( oczywiscie to jest wasza decyzja kiedy przyznać komus admina i tego nie kwestionuje ) tylko chodzi mi o to ze chyba sie za pewnie poczuł tym bardziei ze nie bylo zadnyxh graczy ktorzy by napisali mu czy są na tak czy też na nie a to chyba dość ważne by gracze tez decydowali czy ktos sie nadaje tym bardziej ze to oni grają z nim potem na jednym serwerze a tutaj pewnie malo kto wogule to zobaczył a on juz z admem szpanuje na serwie kolejna sprawa bind na "Kultura" owszem jak gracze sie wyzywaja czy juz sie cos dzieje naprawde to ok nie mowie ze nie ale za to ze ktos powiedział "kurde" albo "co za typ" bez rozstrząsania tego kłutnią to chyba przesada troszke kolejna sprawa co wydarzylo sie dzis jeden z graczy juz nie pamiętam kto to bul akurat ale napisal do adma na [email protected] żeby zerknął na forum gdyz gracz zbanowany o to poprosił a ten zaczol zeby mu nie spamić , jedna wiadomość grzeczna z prośbą a ten juz ze mu sie spami to tez chyba cos nie chalo tym o i jeszcze jedna sprawa ze potrafi bind dawać ze cele mapy itp a sam kampi z awp 

I sam najprawdepodobniej ma wh gdyz nie raz obraca sie akurat tam gdzie ktos stoi i jak ktos kampi gdzies za skrzynią to zawsze przez przypadek tam zerknie a jak nie ma nikogo to leci prosto moze nie gra caly czas na wh ale zapewne zerka i to nie raz 

Ja osobisxie mysle ze przed przyjeciem jego gracze powinni sie wypowiedzieć a on raczej nie powinien dostać adma tym bardziej ze nie raz wyzywał graczy to wasza decyzja oczywiście ale  uważam że nie bardzo sie nadaje na tą posadę i mysle ze więcej graczy to potwierdzi dowody (dema, screeny): opisana sytuacja wyżej 

Link to post
Share on other sites

Po 1 to nie nadużywam admina tylko wykonuje swoją "pracę", bo to że nie rozumiecie co to są cele na mapie i to, że kvbvus to twój kolega i ci kazał tak napisać to już nie moja wina. 

Po 2 naucz się trochę kultury i ortografii.

Po 3 jak latam rzekomo odpalony to dlaczego nie zgłaszałeś mnie ?.

Po 4 duzo osób mnie zna na serwerze i darzy sympatią 

Po 5 [email protected] nie służy do non stopnego spamowania ze cie boli to czy tamto tylko do ważnych potrzeb

 

Link to post
Share on other sites

Apropo punktu 5 non stop spanowanie to według ciebie 2 wiadomości tak ? A pozatym tamten co to pisal napisal ci tylko zebys wszedl na forum to wedlug ciebie go coś boli ? Chlopie co ty gadasz wogule 

No to nieźle brawo 👏👏

Nikt mi nie kazał pisać sam pisze bo uwazam ze nie powinni przyjmowac tak szybko bez uwzglednienia zdania graczy serwera i zadnych opinii na twoj temat 

A co do kultury to grzeczni napisalem jeszcze cie nie wyzywam ani nie jade po tobie wiec sie opanuj i nie pisz o kulturze bo grzecznie pisze 😉

Link to post
Share on other sites
  • UB Team

Admin na być skuteczny rozpoznać haxy utrzymać porządek tak naprawdę nikt nie musi go darzyć sympatią 😉
Seba bocie zawsze widziałem że na wh latasz 😮 a ja na aime 😮
Wiem jak to jest na servie i nie widzisz ile w danej chwili mu os piszę 
Czekam na demko na Sebę jak gra na wh 😄 i na jakieś dowody ss może być albo demko jak masz bo to że coś opisałeś nie znaczy że uwierzymy Ci na słowo. 

Co do umiejętności miał admina na V6 i nigdy z tego co pamiętam nie było skargi na to jakim jest adminem i jakie ma metody działania O_o 

To mnie ciekawi na jakim grałeś nicku i ile tego poparcia ludzi miałeś skoro admina nie dostałeś mimo to 😉 @Wariatunio
Seba weź wyluzuj z tym wh teraz graj na aime żeby nie było 😛

Link to post
Share on other sites

Ja skladalem nie dostalem bo nie mam steama a mialem kilka potwierdzen i ludzie mnie popierali na innym nicku jak gralem 

Bo dla mnie ten cs na steam jest poprostu hujo** i tyle 

A co do tego to zebys sie nie zdziwil jak sie przyczaje i bede kazdy jego krok pilnował kiedys i bede walił screny albo demka jak cos zle zrobi chociaz mi sie nie chce to jak kiedys cos zobacze to pierwsi sie dowiecie 

Seba i szczerze to mamy w dupie ze masz adma poprostu uwazamy ze nie ty powinienes go miec sa osoby ktore by mialy wiele wieksze poparcie a na ciebie nawet nikt dobrego lub zlego slowa nie zdazyl napisac i bum cyk cyk i jest adm  troszku przegiecie wedlug mnie 

I admina juz kiedys mialem z rok bylem na serwie alr musialem wyjechac za granice i zrezygnowalem z tej posady 

A moge zapytac kiedy na v6 miales adma gralem tam kolo roku albo i dluzej i nie kojarze cie 

Link to post
Share on other sites
  • Super Admin

I niby co ta pseudo skarga miała wnieść? Jakieś dowody, cokolwiek? Widzę, że tylko ból dupy tutaj niektórzy mają, że ktoś dostał admina. Decyzja była moja czy on go dostanie, czy też nie, a wcale nie musi być ani jednej odpowiedzi graczy za lub przeciw. Seba gra na naszej sieci już bardzo długo, każda osoba grająca na naszych go modach go zna. Popatrz sobie na jego wcześniejsze podanie, tam chyba każdy był na tak. 

Druga sprawa to jeżeli Ty osądzasz go o czity, a nie potrafisz nawet dostarczyć dowodów, to już domyślamy się do z Ciebie byłby za admin. Na szczęście go nie dostałeś, chwała Bogu.

Następne "skargi" mam nadzieję, że będą z jakimiś sensownymi dowodami, a nie napisane od dupy strony. 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...