Skocz do zawartości

Wywiad Goldenawf


Yeti

Rekomendowane odpowiedzi

Reporter: Yeti

Osoba, z którą został przeprowadzony wywiad: Goldenawf

 

Y: Witaj, mamy godzinę 7:00, dobra kawa i lecimy z wywiadem?

G: Witam, jak nie jak tak :)

Y: Golden, na początku przedstaw się nam, powiedz skąd jesteś, ile masz lat.

G: Jeszcze raz witam wszystkich. Mam na imię Michał, mam 26 lat, mieszkam w Siedlcach.

Y: Z tego, co wiem to pracujesz, ale nie wiem, czy nadal studiujesz. Uchylisz rąbka tajemnicy?

G: Pracuję w Agencji Rozwoju Miasta Siedlce, gdzie zajmujemy się organizacją imprez sportowych w ciągu całego roku, a w okresie wakacyjnym jestem opiekunem kolonii i zajmuję się dzieciakami w wieku od 6 do 18 lat. Co do szkoły to jestem szczęśliwym absolwentem AWFu Biała Podlaska - skończyłem kierunek nauczycielski - Wychowanie Fizyczne.

Y: Uprawiasz jakiś sport, trenujesz coś ciekawego?

G: Trenuję piłkę ręczną w klubie UKS Prus Siedlce, gram na pozycji obrotowego. Ale poza tym lubię inne gry zespołowe. Na studiach grało się we wszystko, więc w każdej dyscyplinie potrafię się odnaleźć.

Y: Pewnie jak każdy kto poważnie bierze się za treningi poświęcasz im dużo czasu, dodatkowo praca i rodzina. Jak znajdujesz czas na grę z nami, a może masz jeszcze jakieś inne hobby któremu jesteś oddany?

G: Nawet jeśli bym chciał to nie potrafię znaleźć już czasu na inne hobby. Mój dzień rozpoczyna się od 6.30, wstaję, piję kawę, jem śniadanie i w międzyczasie przeglądam forum, żeby zawsze wiedzieć co się u nas dzieje. Potem do pracy na 8:00 - powrót o 16:00. Tutaj mam chwilę wolnego czasu - staram się go poświęcić, żeby zobaczyć co się dzieje na serwerach, trochę pograć. No ale niestety mam też wiele obowiązków domowych. Staram się to wszystko nadrobić po powrocie z treningu, ale wtedy muszę sobie odpowiedzieć na pytanie czy iść spać czy poświęcić jeszcze trochę czasu na forum i CS'a. Nie wiem co częściej wybieram, ale często chodzę niewyspany.