Skocz do zawartości
Witaj na Pochylnia.pl - Twoje centrum gier multiplayer

Avooo

Admin ProCOD
  • Zawartość

    275
  • Wpisy

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Time Online

    14d 23h 17m 18s

Reputacja

9 Neutralny

1 obserwujący

O Avooo

  • Tytuł
    Aktywny
  • Urodziny 29.08.1996

Profile Information

  • Zainteresowania
    Og??lnie :D
  • Skąd
    Ruda ??l
  • GG
    41870531

Ostatnie wizyty

1436 wyświetleń profilu
  1. UB :DDDD

    Twój nick podczas grania: Avooo.Godzina, data zdarzenia: 11:47 / 18.01Mapa: cs_wiocha Link do screenów: http://www31.zippyshare.com/v/Pnm4JoF8/file.htmlSTEAM_ID / IP: STEAM_0:1:2643078 PS : polecam adminowi "OSTR"kupić STEAMa
  2. NIE - 3 posty na forum -podanie pisane "na kolanie" - nie mamy u siebie skali AMX 0/10
  3. AMX zwariowal

    da??em ssy graczowi LOL za pierwszym razem i dalo bana Malolatowi. on tych ssow nie ma bo dalo ssy LOL i malolat bana dostal i p????niej jeszcze raz banowalem LOLa i normalnie mu dalo ssy. a tu wstawiam te 10 ssow i widac ze jest wszystko robione odrazu wiec jakis bug amxa byl. http://speedy.sh/F2jhJ/malolat.rar ban ktory trzeba odbanowa
  4. BAn przez przypadek

    http://pochylnia.pl/topic/111352-persil/#entry473961 Chyba ponioslo kolege admina i na ab wszedl.
  5. NIEBEZPIECZNA STRONA POCHYLNIA.PL

    Nawet przegladarka steam nie wchodzi. By szukac banow to musze przez google i pisac pochylnia.pl lista banow by dalo sie wejsc
  6. Tez malo gram ale powolam sie na kolegow bo nawet ja bym Cie widzial w tych 6h na serwerach a Cie nie widzialem. Forum lezy. I nie dawa
  7. Premki

    Pisze ze na zawsze w starym sklepie a ja premki kupilem w starym sklepie wiec zglosisz sie do konsultanta z sklepu i Ci powinien dac premki bo prawo nie dziala wstecz.. Co innego jak z procoda 45k zrobili 80k to kasowaly sie wszystki premki ale byla o tym wzmianka na forum a z nowym sklepem niema wiec bedziesz sie ubiegac by Ci znow dali premke jak sie "skaczy".
  8. Klasy

    Mysle ze Ana jak wroci z "urlopu" juz w pelni sil to ruszy nam proCoda o te wszystkie propozycje itp ajak narazie i tak tego nie rozpatrzy. Tak jak ustalalismy, spisac wszystkie takie lepsze propozyje na jeden temat i bedzie lepiej :)
  9. sklep

    A ja jestem bardziej na Nie, poniewaz dla jednego perku ktorym jest pechowiec i dla tego nie chce by takie cos powstalo, bo bedzie to bez sensu takie szukanie perku jak sie umrze a tak to trzeba szybko szukac perk, a kicki dostaja za to ze stoja afk bo kupuja perki. Ma to jakis swoj urok ale raczej dla mnie to glupia propozycja bo lubie sobie zepsuc staty przez pechowca
  10. Skarga na tGnn

    wycinek z konsoli : http://www92.zippyshare.com/v/DRFrhw7K/file.html ssy z konsoli jak by ktos by dowody chcial : http://www92.zippyshare.com/v/Imi6FHoc/file.html w skr??cie : 1.jestem z??y bo wchodze na serwer i sobie gram i staram sie ogarniac serwer bo nikogo nie bylo z Adminow bo mamy swoje ??ycie. 2. widac na screenie z konsoli ze catcher czy jak on tam ma 2 razy pisal na sayu ze ktos ma czity i dalem na hudzie ze pisze sie takie rzeczy na [email protected] 3. tez z 4 rundy spamowalem HUD ze cele a ze catcher zostawal sam na 3-4 jak to napisal i szukal fragow a na cele( w tym wypatku hosty) nie zwracal uwagi to nie moja wina. 4. po tej akcji z celami zaczol mi mowic jaki jestem zly i m
  11. Ss [End.]

    Musisz dac swoje ssy. A ze admin ma ssy to ty tez musisz miec ;)
  12. kulaprogm xd -ab

    Jak mam ab to bana usunie bo od reya ostatnio dostal bana i znow gral. Jak go zobacze to na cfg mu dam bana.
  13. Skarga pigula

    No i jeszcze sie pisze siec serwerow misiu :) ty nasz dorosly przyjacielu :)
  14. Skarga pigula

    Ale ja Cie przyjacielu nie strasze. Tylko nie stoj afk z paka bo kicka za to dostaniesz
  15. Skarga pigula

    Wiesz uznam ze nie ruszasz w strone paki i jeb ban na 5 minut bo juz ostrzezeni miales ;) tym ze kazdego admina tak obrazasz to troszke zaluj bo nie mile zycie bedziesz mial na codzie.
×