Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Moim zdaniem, wiele z tych map jest typowych dla serwera gungame, z drużynowymi rozgrywkami, czy różnymi znajdźkami, hałasami i różnymi dziwnymi modami i nakładkami, a nie dla naszego klasycznego indywidualnego gunxp - mimo że na serwerze gungame się one świetnie sprawdzają, to tutaj wolałbym większości z nich jednak nie uświadczyć. Dodatkowo większości z nich gracze nie znają i nawet nie będą chcieli ich poznać, a tym bardziej na nie głosować. Myślę, że na granicy odjechania było już gg_dev_boxes, a wiele z tych map idzie tu o krok dalej - dopuściłbym jedynie fy_pool_day na niewielką ilość graczy, bo to znany klasyk + gg_is_cbble, które tu już kiedyś było i stanowiło ciekawy przerywnik na pojedynki ze snajperkami. Na początek skupiłbym się raczej na ogarnięciu i optymalizacji tego co już jest, bo nawet to stanowi już nie lada problem dla zarządzających serwerem: Naprawa lub tymczasowe wywalenie cs_italy2, bo cała mapa jest zepsuta. Naprawa blokujących się botów w pojedynczych lokalizacjach na pozostałych mapach. Dostosowanie ilości botów do poszczególnych map (aby np. na strelbaku czy wiosze nie zdarzało się tak, że gra 20 botów, a na wielkich mapach tylko po kilka, a niestety dalej się to zdarza - to jest też główny powód tego, że nikt nie głosuje na większe mapy - sam próbowałem i niestety było za dużo szukania i biegania za jakimkolwiek przeciwnikiem) - uzależniłbym ilość botów od mapy, a nie od pory dnia czy ilości graczy - zauważyłem, że im więcej jest graczy na najmniejszych mapach, tym więcej pojawia się dodatkowych botów. Ja bym popracował też nad ścieżkami botów, bo na niektórych mapach są one zbyt powtarzalne lub powodują problemy, np. boty ciągle skaczą ze spadochronu i są zbyt łatwym celem (gg_33_chaos, gg_33_besot) lub chodzą zawsze w tym samym kierunku (np. de_dust2x2). Wywalenie kilku niechcianych i niepotrzebnych nikomu map (np. css_dust2x2, który nadal się czasami proponuje). Dodanie kilku klasyków, które zaginęły, a z botami byłyby teraz ponownie grywalne (de_train2x2_GO, cs_italy, de_dust_2002, gg_inferno, de_dust4ever, de_blue, de_prodigy, de_tuscan/de_cpl_mill). Zmniejszenie powtarzalności tej samej mapy do minimum 6 zagranych map, aby w kółko nie trafiać na to samo (ta sama mapa grana maksymalnie raz na 2 godziny). Co do głosowania na duże i małe mapy to uważam, że przy obecnym stanie serwera, gdzie wiele dużych map jest niegrywalnych, gracze będą zawsze wybierali małe mapy, byle wbić jak najszybciej jak najwięcej XP-a...
  3. Wczoraj
  4. Nick na serwerze: xaziula Wiek: 25 Znajomość AMXX (0/8) : 7 Doświadczenie: Prowadziłam kiedyś własne serwery 1.6 i CS:GO (przed CS2). Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: Si, konto z 2004. Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem: Si SID: STEAM_0:1:3111406 Link do profilu na STEAM: link Link do profilu na Game Tracker: link Kontakt: steam, ewentualnie discord (podam jak będzie potrzebny) Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać? (kilka zdań o sobie): Gram na serwerze dosyć sporo, grałam też kilka lat temu. Adminów czasami brakuje. Z obecnych widuję tylko Finroda i Sz B. Funkcja w niczym nie przeszkodzi, a jak zajdzie taka potrzeba, to sypnę bana, bo jest kilku podejrzanych delikwentów.
  5. Twoje podanie zostało przyjęte, gratulujemy! W celu dopełnienia formalności zgłoś się do Opiekuna Serwera. Pozdrawiamy Administracja Pochylnia.pl
  6. Ostatni tydzień
  7. Tak jak Finrod wspomniał, proponowanie map nie działa. Jak już rozmawiamy o mapach, to przydałoby się kilka nowych, bo granie 3 map na krzyż staje się bardzo monotonne. Moje propozycje: gg_westwood_mini - uwielbiam westwooda, ale on nigdy nie jest pickowany jak reszta pełnowymiarowych map (poza dd2) gg_os_cpl_mill2 fy_dustworld2010 fy_pyramide_dfc_2011 fy_baggage z cs2 fy_pool_day - klasyk klasyków gg_ice-rage gg_earthquake gg_js_cbble gg_mariocastle_mt gg_hideout gg_overkill gg_crazycolors Z chęcią podeślę więcej. Myśleliście może o podziale głosowania na małe mapy i duże mapy? Głosowanie nr 1 na kategorię, a następnie na mapy z wygranej kategorii? Myślę, że ułatwi to sprawę jak na serwerze mamy albo zbyt dużą, albo zbyt małą ilość osób. Widziałam baaardzo dawno temu coś takiego i sprawdzało się. Jeśli nie chcecie dzielić głosowania, pomyślałabym o wyrzuceniu większości dużych map, jako że przy dużej ilości botów po prostu się nie da tego grać. Boty albo się blokują, albo respią się w tych samych miejscach co sprawia, że większość gameplay'u to bieganie po pustej mapie.
  8. Witaj w Saphyros2. Projekt stworzony po to, by przypomnieć, za co pokochaliśmy Metin2. Liczy się jakość, zaangażowanie i klimat, który pamiętasz z najlepszych lat gry. Dołącz od pierwszego dnia i zobacz, jak budujemy to miejsce razem z wami, graczami. 1. ADMINISTRACJA Za dobrym serwerem stoją właściwi ludzie. Od pierwszego dnia stawiamy na aktywną, międzynarodową ekipę. Każda społeczność ma własnego opiekuna, więc wsparcie jest szybkie, kontakt stały, a decyzje przejrzyste i fair. Ekipa jest dla graczy a nie odwrotnie. 2. SERWER Serce projektu. Nie gonimy trendów ani nie dokładamy funkcji „bo trzeba”. Wybieramy tylko to, co ma sens czyli stabilne, przejrzyste systemy a do klasycznego klimatu dorzucamy przemyślane udogodnienia. Mamy rozpisaną mapę rozwoju na wiele miesięcy do przodu: regularne aktualizacje, szybkie poprawki, nowe eventy i świeża zawartość. Start nastąpi tylko wtedy, gdy wszystko będzie dopracowane; żadnych półśrodków, resetów ani przesuwania terminów. 3. STRONA WWW / APLIKACJA MOBILNA Nie chcemy kolejnej nudnej strony. Nasza ma być mostem między graczem a serwerem: Oficjalna giełda postaci z automatycznym przeniesieniem własności, Aukcje i sprzedaż przedmiotów (w pełni zautomatyzowane i bezpieczne), Globalny czat dostępny z telefonu, szkoły czy pracy, Wiadomości prywatne poza klientem, tablice, grupy, prezentacje gildii oraz system odznak, Panel gracza, zabezpieczenia konta, powiadomienia, system zgłoszeń (ticketów). To dopiero początek, planujemy integracje społecznościowe, live’owe rankingi PvP, statystyki serwera oraz automatyczne eventy i konkursy. Strona to Twoje centrum dowodzenia. 4. ROZGRYWKA Celujemy w „wzbogodzony klasyk”: serwer o średnim poziomie trudności, gdzie cierpliwość i spryt mają znaczenie, a każdy drop daje satysfakcję. Limit poziomu 120 na start i to dopiero rozgrzewka. System Adept (5 poziomów mistrzostwa po osiągnięciu capu), realnie wpływający na styl gry. Drop wreszcie ma sens: rozbudowane rzemiosło, ulepszanie i rafinacja. Koniec z „bronią na 30 lvl dla każdej klasy”, każda broń ma swoje zastosowanie, a „średnie obrażenia” stają się rzadkością. Rzadkości przedmiotów: od uszkodzonych po mityczne. Zbieraj, ulepszaj i buduj własną legendę. INTEGRACJA W CZASIE RZECZYWISTYM (GRA ↔ WWW / APLIKACJA) Tworzymy spójny ekosystem: to, co dzieje się w grze, natychmiast widać na stronie, w aplikacji i odwrotnie. Dwukierunkowy globalny czat, Żywy rynek i aukcje w czasie rzeczywistym, Postęp osiągnięć i zadań na profilu, Automatyczne zrzuty ekranu na oś czasu i do galerii, Lista znajomych, statusy, wyzwania i wydarzenia rankingowe, Panel gracza z danymi na żywo (poziom, EXP, ekwipunek, mapa), Powiadomienia o sprzedażach, wiadomościach, zaproszeniach i dropach, Narzędzia administracyjne dostępne z poziomu przeglądarki, Analityka ekonomii serwera i wykrywanie nadużyć, Wersja mobilna z powiadomieniami push oraz opcjonalnym WebView wewnątrz klienta. I dużo, dużo więcej! TWORZYMY RAZEM Z GRACZAMI Saphyros2 tworzymy wspólnie. Spodziewaj się ankiet, otwartych sugestii i realnego wpływu społeczności na rozwój. Celujemy w 2026 rok, bez sztywnej daty. Wystartujemy dopiero wtedy, gdy wszystko będzie gotowe na 200%. Dołącz, śledź postępy, dziel się pomysłami i pomóż nam stworzyć serwer, do którego chce się wracać. Szukasz miejsca, w którym liczą się jakość, uczciwość i dobry klimat? Rozgość się bo właśnie znalazłeś swój nowy ulubiony serwer. PS: Będziemy aktualizować ten wątek oraz nasze social media i Discorda. Obecnie jesteśmy w FAZIE PRYWATNEJ ALFA. Discord: https://discord.gg/Ey8PmyrXmS Facebook: https://www.facebook.com/saphyros2 Dziś, 16.09.2025, ukończyliśmy layout strony głównej. Przed nami jeszcze sporo pracy, ale jesteśmy podekscytowani tym, co dalej.
  9. Twoje podanie zostało przyjęte, gratulujemy! W celu dopełnienia formalności zgłoś się do Opiekuna Serwera. Pozdrawiamy Administracja Pochylnia.pl
  10. Wcześniejsze
  11. Zostałeś zbanowany przez administrację Pochylnia.pl! Temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją zaraportuj ten post. Pozdrawiamy, Administracja Pochylnia.pl
  12. Wiek: Kto wie ten wie Kontakt: steam dc forum Staż w CS'a: 20 lat Doświadczenie w łapaniu/rozpoznawaniu cheaterów: Byłem kiedyś ubt szło mi całkiem całkiem Czy kiedyś obsługiwałeś AMXBANS?: Tak Ile masz wolnego czasu?: Dużo Używałeś jakichś haxów? (Jeżeli tak, to jakich - konkretne nazwy cheatów): hpp, multi cheat, alternative, bedboy Dlaczego starasz się o to stanowisko?: Bo nie ma komu tematów sprawdzać -.-
  13. Obejrzałem demko i tu nawet nie trzeba rozpiski, bo już po chwili oglądania widać AIM. Odnoszę wrażenie, że to jeden ze stałych bywalców, omijających permanentne bany. [EDIT] Zbanowany!
  14. Podobne dylematy miałam i wybrałam gaz, bo jest totalnie bezobsługowy. Najlepiej wychodzi się kupując butlę, a nie wynajmując – przy wynajmie masz z góry narzuconą cenę gazu, która jest dużo wyższa od gazu „wolnorynkowego”. Mam sporo znajomych palących peletem i oni zgodnym chórem mówią, że kupują go latem, bo wtedy najtańszy. Ale do tego trzeba mieć miejsce na kilka ton opału – suche i zadaszone. U mnie to przeważyło, bo mam mały dom i niewielką działkę, więc szkoda mi miejsca.
  15. Co Waszym zdaniem jest bardziej praktyczne – gaz, pellet czy może inne rozwiązanie?
  16. Nick podejrzanego: AnalDestroyer Serwer: gunxp mod STEAM_ID / IP (komenda "status" lub "amx_ip"): STEAM_1:0:658681659 Link do nagranego dema / HLTV: https://megawrzuta.pl/yzjumnpi Rodzaj wspomagacza: aim Podejrzane momenty (podany czas na demku na którym gracz robi podejrzaną akcje): 2:20 celownik się trzęsie b+ 2:37 po fragu celownik odskakuje nienaturalnie w ziemię b+ 3:07 przeskok na przeciwnika b+ 3:55 celownik się trzęsie podczas strzelania, a po chwili przeskok na przeciwnika w oknie b+ 4:35 po zabiciu jednego przeciwnika przeskok od razu na drugiego b+ 5:03 zabijanie przeciwników, a celownik lata jak nafurany i na koniec aimlock przez palące b+ Myślę, że wystarczy rozpiski, napisałem tylko te akcje gdzie ślepy by zobaczył aima, były też inne mniej istotne, ale pozwoliłem je sobie oszczędzić, bo bez sensu przedłużać, gdzie tak naprawde po minucie widać, że gość lata odpalony
  17. Lista bieżących bugów/do zweryfikowania: Po resecie XP-a gracze zaczynają często ze scoutem, nawet jeśli są na pierwszym levelu - nie wiem czy to świadoma decyzja, ale niektórzy gracze na początkowych levelach mocno to wykorzystują na dużych mapach. Nadal wieczorami (podczas największej ilości graczy) proponują się w kółko same mapy GG, a dopiero w nocy jakieś inne - ja w ogóle wymieszałbym mapy GG ze zwykłymi, a gracze sami by już zadecydowaliby co chcą grać, ale to już zostawiam do zweryfikowania dla osób decyzyjnych. Nadal proponowanie map nie działa i żadna z nich nigdy nie pojawia się w głosowaniu - może aquax jednak zweryfikuje swoje decyzje i coś zmieni, bo to bardzo przydatna i fajna opcja. Po zakończeniu mapy serwer często się zawiesza/przestaje się w ogóle wyświetlać na liście działających serwerów i trzeba chwilę czekać aż pojawi się ponownie. Literówka w podsumowaniach mapy - "Zgromardziłeś expa''. Masowe blokowanie się botów we wszelkich drzwiach i wąskich przejściach oraz drabinkach na wszystkich mapach. Kompletnie zepsute i poblokowane w respach boty na mapie cs_italy2.
  18. Czy Pochylnia.pl oferuje serwery Counter-Strike 1.6 i CS2 z płynnym i bezproblemowym działaniem, oraz czy to forum charakteryzuje się przyjazną i wspierającą atmosferą? Jeśli tak, jakie są szczegółowe informacje na temat serwerów, takie jak opcje gry, liczba graczy i godziny gry? [Предлагаем аренду манипуляторов по Москве и области. Современная техника, опытные операторы, быстрый выезд, выгодные цены. Звоните: +7 (925) 377-58-88, petrovih.ru]
  19. no i widzisz właściwa osoba sie zjawiła, od dziś wolne miejsce na admina i stanowisko ubteam . Panel modmenu zaprojektowałem tak aby był prosty i znajdowały się w nim najpotrzebniejsze komendy więc odnajdziesz sie w nim bardzo szybko, po otrzymaniu rangi są poradniki w ukrytym forum
  20. Nick na serwerze: мошенника Wiek: 23 Znajomość AMXX (0/8) : 5 Doświadczenie: Podczas całej swojej kariery grania w cs'a posiadałem admina na różnych serwerach np. ffa,surf,zombie mod, także doświadczenie posiadam. Dawno nie pełniłem tej funkcji na żadnym serwerze, dlatego na pewno przypomnienie się przyda jednak pełnienie tej roli nie jest mi obce. W counter-strika gram od 13 lat, więc z samą gierką również jestem dobrze obeznany. Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: Tak Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem: Oczywiście SID: STEAM_0:0:209473273 Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379212274/ Link do profilu na Game Tracker: GameTracker.com : Player Page for мошенника (nie wiem dlaczego się to nie aktualizuje, po resecie na samym serwerze można zobaczyć, że już posiadam 5 godzin) Kontakt: steam, forum Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać? (kilka zdań o sobie): Myślę, że jestem dobrym kandydatem na admina, ponieważ posiadam spore doświadczenie w tej roli jak i zarówno innych (pełniłem funkcję UB Team na innej sieci), jestem w stanie rozpoznać kto jest cheaterem, a kto najzwyczajniej dobrym graczem. Oprócz tego w ostatnim czasie nie widzę aktywnych adminów lub jest to mała aktywność, także ktoś aktywny przydałby się na serwerze. Jestem osobą bezkonfliktową, z nikim na serwerze jak i na forum nie posiadam żadnej kosy. Od siebie dodam, że przydałaby się mała roszada z adminami na serwerze, bo niektórych nie było na nim od kilku tygodni/miesięcy a dalej posiadają rangę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...