Karko85 Napisano 19 Czerwca 2017 #496784 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Witam jako iż się zarejestrowałem, to napiszę coś o sobie ;) Jestem Bartłomiej, mam 17 lat, mieszkam w województwie Śląskim, dokładnie koło Katowic [Bytom], w czasie wolnym robię mody do gier [Mowa tu głównie o gta, mc itp...], chodzę do szkoły informatycznej gdzie uczę się skryptowania w języku C++ oraz troszkę javy, programuje również gry na telefon, pc [jeszcze nie zrobiłem ale sa w ciągu], kody mi do glowy wchodzą bardzo szybko, tworzę również modele broni, jestem grafikiem, ogarniam pisanie pluginów amxx itp... Rozumiem też język HTML, a fora MyBB, IPB mam w małym palcu, tam phpp tez ale pozapominałem, na co dzień jestem, osobą miłą, oraz lubiącą sobie popykać w csika, w tym przypadku GunXpMod, ci którzy tam grają na pewno mnie widzą codziennie, przypadł mi serwer do gustu :P, oczywiście moim piorytetem jest rodzina, dziewczyna itp... Jestem również osobą kochającą bardzo mocno naturę jak i zwierzaki, sam posiadam psa, papużkę, świnkę morską. Króliczka, Chomika, dwa szczury oraz kotka. Mam nadzieję, że zostanę miło tu przyjęty ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boski Z Polski Napisano 19 Czerwca 2017 #496785 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 ELo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K%&ash%& $$$ Napisano 19 Czerwca 2017 #496786 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Siema, zapraszam na pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karko85 Napisano 19 Czerwca 2017 Autor #496787 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Może wejdę na PB, zobaczę se Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...