Skocz do zawartości

Cze ;d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako iż się zarejestrowałem, to napiszę coś o sobie ;)

Jestem Bartłomiej, mam 17 lat, mieszkam w województwie Śląskim, dokładnie koło Katowic [Bytom], w czasie wolnym robię mody do gier [Mowa tu głównie o gta, mc itp...], chodzę do szkoły informatycznej gdzie uczę się skryptowania w języku C++ oraz troszkę javy, programuje również gry na telefon, pc [jeszcze nie zrobiłem ale sa w ciągu], kody mi do glowy wchodzą bardzo szybko, tworzę również modele broni, jestem grafikiem, ogarniam pisanie pluginów amxx itp... Rozumiem też język HTML, a fora MyBB, IPB mam w małym palcu, tam phpp tez ale pozapominałem, na co dzień jestem, osobą miłą, oraz lubiącą sobie popykać w csika, w tym przypadku GunXpMod, ci którzy tam grają na pewno mnie widzą codziennie, przypadł mi serwer do gustu :P, oczywiście moim piorytetem jest rodzina, dziewczyna itp... Jestem również osobą kochającą bardzo mocno naturę jak i zwierzaki, sam posiadam psa, papużkę, świnkę morską. Króliczka, Chomika, dwa szczury oraz kotka. Mam nadzieję, że zostanę miło tu przyjęty ;)

Pozdrawiam.

2 godziny temu, `SpeedziK~. napisał:

P.S. @Reyuśka :* Ty mógłbyś tam robić za jedno ze zwierząt ( tu wybór losowy ) xD

O ty :D Wybieram kotka <3

@Karko85 Tak jak Speedzik zapraszam na CS:GO DD2 skoro kochasz :* Możesz mnie tam czasami spotkac

Vister zmieniaj mi tą range bo marti chce we mnie wchodzić xD tak apropo to jestem mężczyzna, tylko gejuszek VisTeR.mi tak ustawił :D Ej, zapomniałem. Miałem grać napaloną nastolatke xD dobra: marti, przystojniaczku, masz dziewczyne? Bo VisTeR szuka chłopaka :*

1 minutę temu, Reyuśka :* napisał:

Vister zmieniaj mi tą range bo marti chce we mnie wchodzić xD tak apropo to jestem mężczyzna, tylko gejuszek VisTeR.mi tak ustawił :D Ej, zapomniałem. Miałem grać napaloną nastolatke xD dobra: marti, przystojniaczku, masz dziewczyne? Bo VisTeR szuka chłopaka :*

A ma dużego haha haha

No wiesz wolę kobiety