kamas97 Napisano 14 Stycznia 2018 #504894 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2018 Twój nick podczas grania:kab Godzina, data zdarzenia: Mapa:nie pamietam na amx nie mam takowego bana Opis zdarzenia: grałem grałem ban i siup pograne , na nicku gram od 8 lat więc nie wiem o co chodzi .. STEAM_ID / IP: STEAM_0:1:2514666 / 46.169.57.146 [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You are banned from this Server! [AMXBans] There are 2 days, 4 hours, 40 minutes and 15 seconds left of your ban. [AMXBans] Banned Nickname: kab [AMXBans] Reason: 'podszywka, wyjasnij na forum' [AMXBans] You can complain about your ban @ www.Pochylnia.pl [AMXBans] Your SteamID: 'STEAM_0:1:2514666' [AMXBans] Your IP: '46.169.57.146' [AMXBans] =============================================== Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madziaa<3 Napisano 14 Stycznia 2018 Dziewczyna #504900 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2018 To jest nick admina, stąd ban za podszywkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamas97 Napisano 15 Stycznia 2018 Autor #504942 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 no spoko , a co ja mam do tego ? to od razu daje się bana bez żadnego powodu nie można się spotkać z takim czymś jak dwie osoby maja takie same nicki i po prostu napisać najpierw do gracza o takim samym nicku . ja gram gram i z dupy ban za nic i co teraz dlatego ze mam taki sam nick to 3 dni nie mogę grać żenada jakaś . a Ty jak juz sie zainteresowałaś nabijaniem postów to mogłaś chociaż dać UB z dopiskiem zmień nick niepozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...