kuba480 Napisano 7 Marca 2020 #535658 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2020 Nick na serwerze: gucio Wiek: 17 Znajomość AMXX (0/8) : poczytałem trochę i gdzieś 2 Doświadczenie: w administracji brak, aczkolwiek w cs gram już dobre kilka lat z przerwami Czy posiadasz Steam: posiadam, ale nie mam cs na steam Link do profilu na banid: brak Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/Gucio/145.239.237.104:27415/ Kontakt: facebook, forum Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Jestem osobą na każde wezwanie, punktualny, szybko się uczę. Może nie mam steam, ale jestem pod innym nickiem na innym serwie często aktywny (go mod dd2) dużo osób wie że nie odpalam się, wręcz cisnę osoby odpalone. Okej nie mam doświadczenia, aczkolwiek to byłby idealny start dla początkującego ponieważ nie gra tu dużo osób, nie ukrywam ze za dużo adminów nie gra, a ja jestem w miarę aktywny jak tylko mogę Sla dodał reakcję 1 Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moderator Madziaa<3 Napisano 8 Marca 2020 #535664 Moderator Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Marca 2020 Na razie zamykam do wyjaśnienia pewnej sprawy. Edit. Open Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bula998 Napisano 10 Marca 2020 #535692 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2020 -Słaba znajomość amx -Brak cs na steam -Słabe doświadczenie -/+ gt + Wiek kuba480 dodał reakcję 1 Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kig4m Napisano 11 Marca 2020 #535703 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Marca 2020 Jestem na tak. przyjmuję cie na okres próbny który będzie trwał 3 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...