ISmerfXD Napisano 20 Grudnia 2022 #555036 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 Nick na serwerze:ISmerfXD Wiek: 17 Znajomość AMXX (0/8) : 4 Doświadczenie: 4 miesiące Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: posiadam lecz nie gram na steam ponieważ gram na nonsteam od dwóch lat i przyzwyczaiłem sie do niego a z tego co wiem na steamie są troche inne ustawienia SID: Link do profilu na STEAM:https://steamcommunity.com/profiles/76561199011452774/ Link do profilu na banid:https://banid.pl/sprawdz?sid=0:0:525593523 Link do profilu na Game Tracker:https://www.gametracker.com/player/ISmerfXD/145.239.237.108:27385/ Kontakt: discord/forumpv/fb/gg Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?:na serwerze mało widziany jest admin prynajmniej ja nie widze a ludzie wchodzą czasami i denerwują czitami lub kuturą i myśle że nadaje sie na to stanowisk.Licze na pozytywne rozpatrzenie pozdro:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaca12 Napisano 20 Grudnia 2022 #555051 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 Wszystko fajnie, ale STEAM czy GG powineneś podać w razie czego jakby się cheater trafił i byłby szybki kontakt do Ciebie, a tak po za tym czemu nie chcesz podać swojego steamu czy profilu banid? Bo takie coś jest po to aby zweryfikować czy nie masz VAC'a w csie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ISmerfXD Napisano 21 Grudnia 2022 Autor #555053 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2022 Godzinę temu, Jaca12 napisał: Wszystko fajnie, ale STEAM czy GG powineneś podać w razie czego jakby się cheater trafił i byłby szybki kontakt do Ciebie, a tak po za tym czemu nie chcesz podać swojego steamu czy profilu banid? Bo takie coś jest po to aby zweryfikować czy nie masz VAC'a w csie. A wiesz że nawet nie pomyślałem o tym ale dzięki że mówisz zaraz się dopisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...