Administrator VisTeR.' Napisano 1 Marca #557730 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Marca Regulamin działu podania na moderatora. §1. Ten dział poświęcony jest tylko i wyłącznie do składania podań na stanowisko moderatora Discord. §2. Wypowiedzi innych osób są tylko i wyłącznie dla opiekuna serwera, który na ich podstawie ma zdecydować czy przyjąć daną osobę. §3. Wypowiedzi innych użytkowników w podaniu powinny zawierać uzasadnienie oddanego głosu (Tak/Nie/Neutralny). §4. W podaniach mogą wypowiadać się: - Administrator - Opiekun Discord'a - Autor podania (może nie zgadzać się z wypowiedziami innych osób). - Osoba korzystająca z serwera Discord Pochylnia.pl. §5. W podaniu można prowadzić dyskusję dot. osoby ubiegającej się o stanowisko. Informacje dla kandydatów na moderatora Discord. 1. Prośby o admina można składać od 5 postów. 2. Konto na forum musi być założone przynajmniej 7 dni przed złożeniem podania. 3. Osoba ubiegająca się o stanowisko admina, musi mieć ukończone 15 lat. 4. Można złożyć jedno podanie co 7 dni, od czasu rozpatrzenia poprzedniego podania. 5. Podania można składać tylko wtedy, gdy nie posiada się żadnego ostrzeżenia (w innym wypadku osoba nie może otrzymać rangi moderatora). 6. Nie należy pośpieszać decyzji Opiekuna (np. na GG, PW). Opiekun serwera sam zdecyduje kiedy podanie powinno zostać rozpatrzone. W razie spamowania na PW/GG/e-mail/Steam, ma on prawo negatywnie rozpatrzyć podanie powołując się na takie incydenty. 7. Podania niespełniające wymagań, będą automatycznie odrzucane. Wzór podania: Twój Discord tag: Wiek: Mutacja głosu: Posiadasz działający mikrofon: Staż na naszym serwerze Discord: Ile czasu jesteś wstanie poświecić na Discordzie?: Znajomość Discorda w skali 1/10: Czy miałeś styczność z Discordem?: Posiadasz Admina na innym Discordzie?: Dlaczego ty? Prosimy o dłuższa wypowiedz: Co byś dodał lub zmienił na Discordzie?: Kontakt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi