Administrator VisTeR.' Napisano 30 Marca #558290 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Marca Regulamin działu podania. 1. Ten dział poświęcony jest tylko i wyłącznie do składania podań na stanowisko admina serwera. 2. Wypowiedzi innych osób są tylko i wyłącznie dla opiekuna serwera, który na ich podstawie ma zdecydować czy przyjąć daną osobę. 3. Wypowiedzi innych użytkowników w podaniu powinny zawierać uzasadnienie oddanego głosu (Tak/Nie/Neutralny). 4. W podaniach mogą wypowiadać się: - Administrator - Opiekun serwera - Autor podania (może nie zgadzać się z wypowiedziami innych osób). - Osoba z czasem online min. 5 godzin na serwerze w ciągu ostatnich 2 tygodni. 5. W podaniu można prowadzić dyskusję dot. osoby ubiegającej się o stanowisko. Informacje dla kandydatów na adminów serwera ONLY MIRAGE #2. 1. Prośby o admina można składać od 5 postów. 2. Konto na forum musi być założone przynajmniej 7 dni przed złożeniem podania. 3. Trzeba posiadać minimum 10h na serwerze. 4. Osoba ubiegająca się o stanowisko admina, musi mieć ukończone 16 lat. 5. Można złożyć jedno podanie co 7 dni, od czasu rozpatrzenia poprzedniego podania. 6. Podania można składać tylko wtedy, gdy nie posiada się żadnego ostrzeżenia (w innym wypadku osoba nie może otrzymać rangi Admina). 7. Nie należy pośpieszać decyzji Opiekuna (np. na GG, PW). Opiekun serwera sam zdecyduje kiedy podanie powinno zostać rozpatrzone. W razie spamowania na PW/GG/e-mail/Steam, ma on prawo negatywnie rozpatrzyć podanie powołując się na takie incydenty. 8. Podania niespełniające wymagań, będą automatycznie odrzucane. W zależności od serwera wymagania mogą się nieznacznie różnić. Wzór podania na admina : Nick na serwerze: Wiek: Znajomość SM (0/8) : Doświadczenie: SteamID: Link do profilu na STEAM: Link do profilu na Game Tracker: Kontakt: Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi