Skocz do zawartości

Regulamin Forum


Twin

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Forum

§1. Zasady ogólne:
- Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.
- Za złamanie dowolnego punktu regulaminu, zostaniesz ukarany warnem. Sześć ostrzeżeń skutkuje całkowitym banem na forum.
- Administracja przyjmuje, że zapoznałeś się z regulaminem dołączonym do formularza rejestracyjnego.
- Zabrania się publikowania treści przeznaczonych tylko dla dorosłych.
- Zakaz umieszczania na forum wirusów, pornografii, szerzenia haseł rasistowskich itd.
- Zakaz umieszczania prywatnych danych użytkowników bez ich zgody.
- Zakaz publikowania materiałów, które są niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem, w tym łamiących prawa autorskie.
- Zabrania się obrażania innych użytkowników w jakiejkolwiek formie, dyskryminowania ich ze względu na: płeć, wiarę, rasę, kulturę i orientację.
- Zabrania się prowadzenia dyskusji o rzeczach nielegalnych w Polsce - np. produkcja narkotyków, zachęcanie młodszych uczestników do spróbowania alkoholu, papierosów czy środków odurzających.
- Zabrania się podszywania pod innych użytkowników, kradzieży tożsamości, bezprawnego wykorzystywania wizerunku.
- Zakaz działania na niekorzyść innych użytkowników Internetu oraz zakaz nadużywania zasobów serwerów WWW.

§2. Posty i tematy:
- Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu.
- Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki.
- Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na forum!
- Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
- Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło.
- Nie "odkopujemy" tematów w których problem został już rozwiązany.
- Podbijać temat można raz na 48 godzin.
- Zakaz offtopu oraz spamowania.
- Zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników.
- Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść).
- Zakaz wypowiadania się w tematach dotyczących odwołania od bana osób, które nie są: bezpośrednimi świadkami zdarzenia, osobami upoważnionymi do wypowiadania się w takich tematach (Administrator, Head Admin, UBTeam, Moderator, Super Admin, Opiekun).

§3. "Avatar", podpis, status:
- Nie może zawierać treści obrażających inne osoby, ich wyznanie, orientację itp.
- Nie może zawierać treści tylko dla dorosłych, czyli m.in. osoby w przezroczystych (prześwitujących) ubraniach, w lubieżnych lub prowokacyjnych pozach czy obrazy przedstawiające zbliżenia piersi, pośladków lub krocza.
- Nie może zawierać grafiki z efektami świetlnymi, które mogą źle oddziaływać na zachowanie człowieka, np. chorego na epilepsję.

§4. Inne:
- Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin.
- Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
- Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
- Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
- Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
- Zakaz posiadania więcej niż jednego konta przez tą samą osobę. W razie dzielenia łącza z innym użytkownikiem należy to zgłosić administracji.
- Zakaz sprzedaży kont na forum lub ich przekazywania innym osobom. Wykryte przypadki zostaną ukarane banem na forum.
- Osoby, które otrzymają ostrzeżenie i będą chciały je odpracować, MUSZĄ wykonać reklamy same! Reklamy tworzone przez innych użytkowników nie będą brane pod uwagę!
- Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.
- Powyższy regulamin obowiązuje również w prywatnych wiadomościach.

 
Za złamanie regulaminu grozi ostrzeżenie (warn) lub ban na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...