Twin Napisano 3 Października 2010 #84286 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Regulamin Forum §1. Zasady ogólne: - Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu. - Za złamanie dowolnego punktu regulaminu, zostaniesz ukarany warnem. Sześć ostrzeżeń skutkuje całkowitym banem na forum. - Administracja przyjmuje, że zapoznałeś się z regulaminem dołączonym do formularza rejestracyjnego. - Zabrania się publikowania treści przeznaczonych tylko dla dorosłych. - Zakaz umieszczania na forum wirusów, pornografii, szerzenia haseł rasistowskich itd. - Zakaz umieszczania prywatnych danych użytkowników bez ich zgody. - Zakaz publikowania materiałów, które są niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem, w tym łamiących prawa autorskie. - Zabrania się obrażania innych użytkowników w jakiejkolwiek formie, dyskryminowania ich ze względu na: płeć, wiarę, rasę, kulturę i orientację. - Zabrania się prowadzenia dyskusji o rzeczach nielegalnych w Polsce - np. produkcja narkotyków, zachęcanie młodszych uczestników do spróbowania alkoholu, papierosów czy środków odurzających. - Zabrania się podszywania pod innych użytkowników, kradzieży tożsamości, bezprawnego wykorzystywania wizerunku. - Zakaz działania na niekorzyść innych użytkowników Internetu oraz zakaz nadużywania zasobów serwerów WWW. §2. Posty i tematy: - Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu. - Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki. - Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na forum! - Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. - Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło. - Nie "odkopujemy" tematów w których problem został już rozwiązany. - Podbijać temat można raz na 48 godzin. - Zakaz offtopu oraz spamowania. - Zakaz nadmiernego używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników. - Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść). - Zakaz wypowiadania się w tematach dotyczących odwołania od bana osób, które nie są: bezpośrednimi świadkami zdarzenia, osobami upoważnionymi do wypowiadania się w takich tematach (Administrator, Head Admin, UBTeam, Moderator, Super Admin, Opiekun). §3. "Avatar", podpis, status: - Nie może zawierać treści obrażających inne osoby, ich wyznanie, orientację itp. - Nie może zawierać treści tylko dla dorosłych, czyli m.in. osoby w przezroczystych (prześwitujących) ubraniach, w lubieżnych lub prowokacyjnych pozach czy obrazy przedstawiające zbliżenia piersi, pośladków lub krocza. - Nie może zawierać grafiki z efektami świetlnymi, które mogą źle oddziaływać na zachowanie człowieka, np. chorego na epilepsję. §4. Inne: - Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin. - Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie. - Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem. - Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail. - Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji. - Zakaz posiadania więcej niż jednego konta przez tą samą osobę. W razie dzielenia łącza z innym użytkownikiem należy to zgłosić administracji. - Zakaz sprzedaży kont na forum lub ich przekazywania innym osobom. Wykryte przypadki zostaną ukarane banem na forum. - Osoby, które otrzymają ostrzeżenie i będą chciały je odpracować, MUSZĄ wykonać reklamy same! Reklamy tworzone przez innych użytkowników nie będą brane pod uwagę! - Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników. - Powyższy regulamin obowiązuje również w prywatnych wiadomościach. Za złamanie regulaminu grozi ostrzeżenie (warn) lub ban na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi