NaGazowany Napisano 12 Lipca 2012 #92422 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 Witam, dzi?? rano zam??wi??em premium przelewem internetowym i do tej pory nie otrzyma??em ??adnego has??a ani nic innego! Pisa??em do dw??ch konsultant??w i zero odzewu. Twina te?? nie ma ca??y dzie??! Pisze na stronie ??e automatycznie jest wszystko dostarczane a tu nic... prosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NiceOne Napisano 13 Lipca 2012 Użytkownik #92717 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 Poczekaj cierpliwie przecie?? nie ka??dy siedzi 24h na kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lelo Napisano 13 Lipca 2012 Użytkownik #92728 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 Zalo??e si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi