NiceOne Napisano 29 Lipca 2012 Użytkownik #104217 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Nie moge napisac tematu w propozycjach wiec pisze tu Chcia??bym zaproponowac dodanie klasy Odrzutowiec opis klasy : Klasa posiad potr??jny skok 1/13 z m249(krowa) 1 mine Klase juz przygotowa??em jest gotowa do wgrania na server:) o to kod: #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Odrzutowiec "; new const opis[] = "Klasa posiad potr??jny skok 1/13 z m249(krowa) 1 mine "; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 400; new const kondycja = 800; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 200; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 1; give_item(id, "weapon_flashbang"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 1; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin = floatround(fOrigin); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 13) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.r4NG3`R =) Napisano 29 Lipca 2012 Użytkownik #104223 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Fajny pomys?? ale podobne klasy istenija np mistrz lecz on nie ma min no nie wiem ; d masz moje tak :D Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub07_PL Napisano 29 Lipca 2012 #104226 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 hehe ale jak ju?? podajesz to podawaj amxx i sma a co do klasy to ja wiem... my??l Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GeForce?! -.^ Napisano 29 Lipca 2012 #104227 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Jestem na nie. Jest du??o klas i cz Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NiceOne Napisano 29 Lipca 2012 Użytkownik Autor #104244 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 gra??em taka klasa kiedys i bardzo mi sie spodoba??a tylko zamias potr??jnego skoku mia??a jack pack'a. no masz racje jest duzo klas ale mysle ze jak by byla ta klasa z jack packiem duzo osob by nia gralo Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GeForce?! -.^ Napisano 29 Lipca 2012 #104245 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Ale doczyta??em ??e 1/13 ma Obro??ca oraz ma zwi Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NiceOne Napisano 29 Lipca 2012 Użytkownik Autor #104270 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 no chyba ze tak wiec mozna bo zamias grawitacji wgrac jack pack i dodac mu jedna mine/rakiete Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.r4NG3`R =) Napisano 29 Lipca 2012 Użytkownik #104295 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Tez fakt mozna by edytowac klase "Obronca" Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NiceOne Napisano 30 Lipca 2012 Użytkownik Autor #104484 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 my??l Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.