Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownik

Nie moge napisac tematu w propozycjach wiec pisze tu :)

Chcia??bym zaproponowac dodanie klasy Odrzutowiec :)

opis klasy : Klasa posiad potr??jny skok 1/13 z m249(krowa) 1 mine

Klase juz przygotowa??em jest gotowa do wgrania na server:)

o to kod:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#include <fun>

new const nazwa[] = "Odrzutowiec ";

new const opis[] = "Klasa posiad potr??jny skok 1/13 z m249(krowa) 1 mine ";

new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG);

new const zdrowie = 400;

new const kondycja = 800;

new const inteligencja = 100;

new const wytrzymalosc = 200;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()

{

precache_model(modelMiny);

sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)

{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

while(entMiny > 0)

{

if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public cod_class_enabled(id)

{

ilosc_min_gracza[id] = 1;

give_item(id, "weapon_flashbang");

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)

{

if (!ilosc_min_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

}

else

{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

entity_set_origin(ent, origin);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);

entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

}

}

public fwSpawn_Miny(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_min_gracza[id] = 1;

}

public DotykMiny(ent, id)

{

if(!is_valid_ent(ent))

return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

{

new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin = floatround(fOrigin);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast_miny);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist;

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

}

public NowaRunda_Miny()

{

new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

while(entMiny > 0)

{

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

{

skoki[id]--;

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity,velocity);

velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

set_pev(id, pev_velocity,velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND)

skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 13) != 1 )

return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Użytkownik

gra??em taka klasa kiedys i bardzo mi sie spodoba??a tylko zamias potr??jnego skoku mia??a jack pack'a. no masz racje jest duzo klas ale mysle ze jak by byla ta klasa z jack packiem duzo osob by nia gralo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...