Skocz do zawartości

Prosze o spr.

Rekomendowane odpowiedzi

Serwer: 4fun

Data: 18-03-2013

Nick podejrzanego: nananananana

IP podejrzanego (komenda "amx_ip"): 77.87.73.119:6860

Link do dema: http://hltvdl.zabijaka.pl/pobierz/15991/hltv-1363629180-1363630326-de_dust.dem.zip

Rodzaj wspomagacza: wh, i wydaje mi sie ze aimbot

Podejrzane momenty: od 18.20 - 19.21 i 17.12 - 17.27. mysle ze znalazlo by sie takich wiecej momentow

nana cos Ci powiem stazem w cs to Ty jestes dla mnie nikim ja w cs gram od 2000 roku a w Ty wtedy w pampersie chodziles, wiec nie odzywaj sie. Ss ?? a co ss nie da sie przerobic jest na to bardzo prosty sposob. wystarczy ze demko Sobie nagrasz. Widze ze jeszcze malo wiesz. PS.. co ty myslisz sobie ze ja nie wiem co to jest Legit..

haha nie bede juz tu spamu robil ale powiem Ci jedno uzyj wujka google po drugie jest ttakie cos jak anty ss, po 3 ss przerobisz w 2 min bez zmiany wartosci pliku :). a za ten tekst za cienki w spodniach jestes to troche uwazaj bo nie jestem dla Ciebie kolega i jestes duzo mlodszy wiec powinienes mowic mi na Pan. :]

Nananananana mam cos ciekawego dla Ciebie, Twoich koleg??w i Administracji :))) :]]]] Twoj steam niby skradziony Banid.pl | Pojedyncze sprawdzanie - sprawd?? kto to dodatkowo dodaje z ac :) anticheat.pl/zgloszenie,6842 odwolania nigdzie nie ma, ale rowniez dolacze demko wtedy co Cie zbanowali http://hltv-14362-p....erno.dem.zip??????i powiem Ci ze niczym sie nie rozni Twoja gra od tamtej "haxie" . Pe ma racje gral z nim mixy i na mixie polecial.

ciekawe demko...

ma ktos wh pod reka zeby sie przekonac gdzie celuje?

jest kilka ciekawych miejsc jak strzelanie do niewidzianych celow idealnie w punkt przez dym

wyjscie terro w prawo i celowanie w ryj na dlugo przed wyjsciem

ciekawe tez jest awp na 2x zoomie w ct na dole ... w zyciu nie widzialem nikogo kto by lecial z zoomem po scianie i dobrze celowal w szczeline