Twin

Ósme wydanie Pochylnia News

48 postów w tym temacie

Cytuj
Żaden z uczestników nie chciał, by udostępniono jego wykonania, więc tego nie uczyniłem.

You are fucking liar :D - ja chciałem :P

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolejny numer a ja wciąż czytam o swoim awansie na admina to dobre :P
Nie no ogólnie spoko, mogłeś poruszyć jeszcze kwestię pochylnia teamu :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poproszę nick bo mogłem się pomylić :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hehe no myślałem że już dłużej jestem s@ :P A tu o taka niespodzianka :D

Cytuj
Zostań Reporterem i twórz historię!
Autor: Twin

Zapraszamy do składania podań na Reporterów!
Zadaniem reportera jest przede wszystkim redagowanie artykułów do "Pochylnia News" oraz przeprowadzanie wywiadów z użytkownikami naszego forum. Jako Reporter, posiadasz specjalną rangę na forum oraz dostęp do działu "Reporters Room" na forum.

Zapraszamy do składania podań w dziale "Ekipa Forum" - Reporter!

Autor Twin pisze o sobie w trzeciej osobie :P

Ogólnie wszystko ładnie zgrabnie i na temat :P

Twin (05 lipiec 2013 - 21:22): 
Ty masz od maja S@ także... FAIL!

 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Coś ta tabela z adminami nie teraźniejsza no ale cóż poradzić :D
ale schludnie i ciekawie napisane  
jak kcesz nicki to proszę: Neskfik i TBk na dd2, Abbadon już nie ma @ oraz TBk nie ma admina TP

Twin (05 lipiec 2013 - 21:20): 
Ale Abbadon dostał admina w przeciągu tych dwóch miesięcy a tutaj są awanse a nie degradacje
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko ładnie napisane fajnie się czyta 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko ładnie.Miło się czytało czekamy na 9 :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko ładnie :D
Tylko... Limit :x Tak bym Ci dał Like :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawe to wydanie, ale mam wrażenie, że o czymś zapomniałeś. 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wasze wykonania piosenek w karaoke też były takie... fajne? :D Czy tylko ja i Max tak mieliśmy? :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fajnie opisane, przyjemne dla oka, wszystko poukładane :).

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Lajk leci ;) bardzo ładnie napisane wszystko :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kawał dobrej roboty ziom.
Łap plusa :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko git ! 
Powodzenia w dalszym redagowaniu pisma :P
Nawet ja się na liście znalazłem :P

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo przejrzyście napisane. Jestem tu od maja, ale parę szczegółów mogłem przeoczyć, a tu wszystko podsumowane :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dobrze jest ! 

zauważyłem literówkę o ile to można tak nazwać, przy awanse na adminów serwer aim/fy/awp, taki tam mały szczegół :P

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo ładnie opisane i czytelnie, tym razem chyba bez błędnie wszystko, oczywiście wielki plusik dla piszącego :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fajna wydanie, czekamy na nowe

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ładnie i przejrzyście napisane :) Czekam na kolejne wydanie :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.