Odnośnie kamp metera to poniżej są moje obserwacje:
de_westwood - jest bardzo dużo zamkniętej przestrzeni w domkach, gdzie jest kilka poziomów i większość graczy czy botów bardzo szybko przestaje nadążać biegać (samo wyjście z domku bywa problematyczne i bieganie po tych domkach w kółko nie pomaga), jednak sam kamp meter może tam być przydatny, bo miejsc do kampienia jest aż nadto.
cs_max - również dużo zamkniętej przestrzeni z kilkoma poziomami, do tego mapa jest dość niewielka i czasami trudno jest go wybiegać, przez co gracze często wskakują na tekstury, ale sam kamp meter również mógłby tam zostać.
cs_wiocha - mapa jest tak mała, że jeśli nie ginie się co parę sekund i nie respawnuje w odpowiednich miejscach to wybieganie kamp metera w obecnym ustawieniu jest prawie niemożliwe, samo kampienie jest w praktyce możliwe tylko w jednym domku, który nieustannie obrywa granatami.
fy_iceworld - mała mapa, dwa mikroskopijne domki i nieustannie latające boty oraz wskakiwanie na tekstury, tu również czasami ciężko jest wybiegać kamp meter, jeśli się co kilka sekund nie ginie.
gg_dev_boxes - zazwyczaj większość graczy próbuje zdobyć wieżę i utrzymać się na niej jak najdłużej, a kamp meter z pewnością zakończyłby tę zabawę i w sumie jedyną przyjemną rzecz z tej mapy, dlatego tu nie polecam kamp metera, a dla frustratów polecam zaznajomić się z granatami.
Moja ogólna konkluzja: kamp meter jest po prostu zbyt mocny i zamiast spełniać swoje zadanie to obecnie stwarza problemy na wielu mapach oraz uprzykrza grę rzadziej ginącym graczom. Myślę, że zmniejszenie mocy kamp metera o 20% i sprawdzenie rezultatów jest dobrym pomysłem.
Jeśli są tu fani kamp metera na małych mapach to niech sobie pograją gg_strelbak z kamp meterem, bo przecież na środku jest domek oraz wiele zakamarków, w których można kampić.