A mi sie ten pomysl jakos nie podoba - zbyt MOCNO dogadza graczom. Wczesniej chociaz gracz musial sie pomeczyc ( 4k odznak ) aby przenies lev, a teraz obojetnie czym nie wbije to ma taki sam :/ Za duzo gralem w inne gry i nie tylko, ze taki pomysl jest dla mnie nie do pomyslenia. Ale mozna np zrobic cos takiego, ze np mam ninje na 100lev a jak przejde na powstanca to mam 75% lev poprzedniej, tzn 75lev. Ale jak wbije sobie 150 lev ninja a powstanca mialem na 80 to znowu mi rosnie z autoamtu do 75% czyli bede miec - 105 lev, a jak bede miec lev powstancem wiekszy niz 105 to nic sie nie zmieni.
A ogolnie to tak jak bym gral powiecmy w WOWa i gral jedna postacia ale wexpil wszystkie 12 za jednym razem ?? LOL?? czyli zaoszczedze "w chuj" czasu..... a tu polega na tym aby to trwalo jak najwiecej.
jeszcze dodam, ze ciagle zwiekszamy lev loadera, niedlugo bedzie jak procod. A tu polega na tym aby statystyki pomagaly ale nie tak duzo - bo teraz to miazga jest ( kazdy lata na kondycji tak szybko ze sie nie ogarnia ) dla mnie 501 to MAX jaki powinnismy dac.
Wyt??umacze Ci to :
Masz 100 killi + zanim dedniesz zabijesz 3 osoby + x os??b hsem = podstawa
Masz 200 killi + zanim dedniesz zabijesz x os??b + x hsem
-||- + zanim dedniesz dedniesz zabijesz x osob + x hsem
Chodzi o to, ??e ;
- wbijasz 500 frag??w (przyklad z licencji), masz powiedzmy 510 frag??w, w czasie gry kupujesz pistolet - zabijasz 6 os??b ( w tym 4 osoby w glowe ZABIJASZ). To wszystko zanim dedniesz. PO dedzie musisz nabijac od nowa