Jump to content
  • Pingiel10

    Zbanowany

    Pingiel10 last won the day on January 9

    Pingiel10 had the most liked content!

    7 Followers

    About Pingiel10

    • Rank
      Uzytkownik
    • Birthday 05/08/1995

    Profile Information

    • Płeć
      Męźczyzna
    • Skąd
      Marki
    • Steam
      76561198038059764
    • GG
      25191636

    Contact Methods

    • Skype
      pingiel95

    Recent Profile Visitors

    17780 profile views
    1. No siema. Kiedy UB?

      1. MroźnY
      2. Reyuś :)

        Reyuś :)

        Jak zapłaci gruby hajs

      3. Ponczeg :3

        Ponczeg :3

        Bardziej byś zabłysnął obsypując się brokatem...

    2. Pingiel10

      Admin miesiąca lipiec.

      Glos na Magde dla zasady. Przynajmniej nie daje nieslusznych kickow jak pewien admin jeszcze przed dolaczeniem do gry na serwerze (Ten kto widzial ten wie)
    3. Pingiel10

      Odwolanie

      @LULEKOZOID oraz @Blaka te Siec interesuje tylko i wylacznie Pochylnia. Zadne bany z serwerow mixowych,publicznych blow itd. itp. etc. Tutaj sa nie istotne. Jesli zaden z was nie ma dowodow na wine gracza to dostanie Ub i nawet zrobie to osobiscie. 24h na dostarczenie dowodow ze gracz sie pali...
    4. Pingiel10

      Podanie o admina

      Wyjdz i sie juz nie osmieszaj poprostu...
    5. @aquax Janusz Biznesu z Ciebie nie ma co :D 

    6. Pingiel10

      Ban pod nieobecność

      http://d1.hltv.org.pl/srv21636/MW3-1707211733-de_dust2.dem.zip gz początek demka , dziękuje 1 runda stard to bug nie działa bo nie ma nic w kondycje biega jak plebs1 rakieta dead , 2 runda full speed i 1 rakieta , jeszcze na koniec ma zwiasa , na koniec zwias bo pisze /reset a na początek biegnie bez myszy bo na numerycznej rozdaje. 17:25 widać najlepiej full speeda zwias ( poprzednia runda ) rozdawanie na koniec i początek, 1 rakieta w gościa 245 hp zgon bez strzału tyle starczy.Bardzo perfidne +wcześniej w trupie, jedna rakieta na gościa 191 hp niestety hltv pokazuje max 100hp, ale 1vs1 pokazuje normalnie ile mają oboje hp. 246hp 1 tap z lvlem 100 Stop na koniec, zwias myszy w biegu na start zeby rozdac. Ps. Ocena nie jest mojego autorstwa tylko Rushera ktory jest bardziej obyty na Codach. Zyczylbym sobie zeby Stalco ocenial to jak najdluzej. Jednak moge ci juz za spoilerowac ze UB nie bedzie.
    7. Pingiel10

      Ban pod nieobecność

      Mam na to 12h od poprawnie napisanego odwolania. Jako ze zachowujesz sie jak zachowujesz to specjalnie dla Ciebie wstrzymam sie jak najdluzej bo i tak UbTeam bedzie musialo ocenic czy slusznie czy nie.
    8. Pingiel10

      Ban pod nieobecność

      Najpierw podstaw pod wzor ktory masz o tutaj --->
    9. Pingiel10

      Cześć :>

      Czesc i powodzenia w grze. Byc moze wejde i sprawdze twoje umiejetnosci po 6 latach gry
    10. Pingiel10

      ssy

      §22. Zakaz używania modelów scouta/AWP posiadających celownik oraz używania innych modelów graczy niż standardowe. Za grę z wymienionymi modelami grozi tygodniowy ban, a następnie permanentny. Obecnie otrzymujesz UB lecz nastepnym razem ban zostaje. PS. Pisze bo Ub Team nie zna regulaminu i sie mnie pyta.
    11. Pingiel10

      ^Major^

      Jestem na Tak. + Doswiadczenie "duze" przemawia na korzysc bo po co mialby klamac. Ma duze doswiadczenie to Ja mu wierze. + z tej skali wynika ze zna amxa od a do z czyli umie wiecej niz Ja. + Korzysta z gg wiec szanuje za samo to.
    12. Pingiel10

      Nowy serwer

      Co do jaila na GO odpada z tego wzgledu ze ci co zostali to jak widac fani 1.6 nie GO. Co do jaila na 1.6 skladalem kiedys aquaxowi pewna propozycje i coz odmowil wiec raczej watpie zeby chcial znowu jaila stawiac.
    13. Pingiel10

      Admin miesiąca czerwiec.

      Oddaje glos na samego Siebie i chuj! Nie ma dyskryminacji. Nie mozna byc adminem nie pelnowartosciowym nawet jesli wiekszosc skillowo bardzo odbiega ode mnie i ciezko mi ich dogonic to czuje sie pelnowartosciowym adminem! Zadam glosowania na mnie!.
    14. Pingiel10

      Admin miesiąca czerwiec.

      Oddaje glos na samego Siebie i chuj! Nie ma dyskryminacji. Nie mozna byc adminem nie pelnowartosciowym nawet jesli wiekszosc skillowo bardzo odbiega ode mnie i ciezko mi ich dogonic to czuje sie pelnowartosciowym adminem! Zadam glosowania na mnie!.
    15. Pingiel10

      Admin miesiąca czerwiec.

      To kim Ja jestem? :O
    ×