Jump to content
  • AwGaN

    Użytkownik

    About AwGaN

    • Rank
      Raczkujący
    • Birthday 06/03/1997

    Profile Information

    • Płeć
      M
    • Zainteresowania
      Rob to co robisz brat swiat jest dziki nie pozwol zeby kto kolwiek mowil ze jestes nikim.
    • GG
      40047518

    Recent Profile Visitors

    385 profile views
    1. AwGaN

      Trzeba pr??bowa

      Jasne ze TAK Bardzo sympatyczny gracz , nie dosc ze przestrzega regulaminu to potrafi czasami sie upewnic poprzez zapytanie administracji , czego mozna bardzo "Pogratulowac" :p. Czesto udziela sie na [email protected] , kultura oraz etyka co do pisania na say i doswiadczenie .
    2. AwGaN

      terminaaatooor

      Klasa jest dobra , moim zdaniem nie potrzebne sa zmiany co do niej , Ci co graja ta klasa nie narzekaj
    3. AwGaN

      Podanie.

      Tak -ogarniety -w miare sympatyczy -doswiadczenie Sprawdzi sie :)
    4. AwGaN

      Propozycja dodania nowej klasy.

      Ale poco bez sensownie nabijacie posty ? !! Klasy sa od 65lvl i tak zostanie. Jesli wam sie nudza zwykle klasy polecam zakup premek ,a nie nabijanie postow. Jesli juz by mialy byc te klasy niestety te wasze moim zdaniem sa beznadziejne "taka jest moja oponia" 1/4 deagl + niewidka na kucaniu + niewielka gravitacja = KLASA PREMIUM a nie klasa od lvl. Prosil bym o dokladniejsze przemyslenie propozycji klas i wykorzystanie broni ktorych nie ma w zwyklych klasach a nie wymyslac na sile byle jakie umiejetnosci.
    5. AwGaN

      Propozycja dodania nowej klasy.

      Nie nie zgodze sie z tym , klasa jest nie przydatna. Nie dodawajmy narazie zadnej i tak malo osob ma 65klvl , a taka klasa jak Toker moim zdaniej jest tak samo atrakcyjna jak premium i niech tak zostanie. Kolejna klasa jest zbedna.
    6. AwGaN

      Propozycja dodania nowej klasy.

      Ta klasa jest zbyt slaba w przeciwnienstwie do innych.
    7. AwGaN

      Ci

      Rey nie ma co obwiniac [email protected] bo robia co moga za to powinienes obwiniac cziterow bo to przez nich silnik serwera slabnie i tworza sie crashe serwera .
    8. Nick na serwerze: AwGaN Wiek: 18 Znajomo??
    9. AwGaN

      Rey na admina

      Jestem na TAK przynajmniej w mojej obecnosci jest mily i gra calkiem dobrze :D regulamin przestrzega i kultura
    10. AwGaN

      Egzekutor i Avelo

      Twim nie uraz sie tymi slowami ale mowiac "opracowany system" robisz Sobie z nas zarty. Avelo juz troche czasu przegral na tej serwerowni i jest tylko jedne logiczne wytlumaczenie nie ma tam jakichs bugow czy cos w tym stylu, Twim nie tylko neo zauwazyl 1/2 wiec mogl bys powiedziec ze moze niechcacy, z prosby badz przez przypadek ustawiles Avelo 1/2, wiem ze sie znacie i nikt nie ma na to dowodow ale robiac taka akcje jestescie nie wparzadku w stosunku do nas. Tyle w temacie dziekuje.
    11. AwGaN

      Egzekutor i Avelo

      Zgadzam sie z neo, gracz z Avelo jest dobry ale jego "pompa" daje duzo do myslenia rozumiem 1/4 moze wchodzic czesto mi tez wejdzie czasami 1/2 1/3 1/1 ale nie przesadzajmy 1/1 nie moze wchodzic praktycznie za kazdym fragiem. Nawiazujac do bugow nie tylko w tej sytuacji sa, mam na mysli iz extra sniper czasami nic nie robi extra snajperowi czyli przy trafieniu po prostu jest tak jak by gracz mial notki/mentosy, tak jest tez w sytuacji komandos extra ninia dzieje sie tak samo. Przydalo by sie to naprawic bo jest to drobne utrudnienie w traknie gry.
    12. AwGaN

      Podanie Syndyl - Powr??t ?

      Twin mam takie male pytanko czemu On jeszcze nie dostal tego admina? No oczywiscie ze jestem na TAK Zawsze jest pomocny fajnie sie z nim rozmawia jedna wiadomosc na steam i juz jest na serwerze ogarnia admina bo nie raz widzialem ja mu to dobrze wychodzi czyta [email protected] sprawdza graczy i przestrzega regulaminu :D a tak po zatym adminow jest malo wiec Syndyl sie przyda ;D i to prawda ze czesto gra wiec czesto bedzie :P a propo skarg to ze admin dostanie 1 badz kilka skarg nie siadczy to o tym ze sie nie wywiazuje.
    13. AwGaN

      Wh!sKy x2

      Jestem na TAK
    14. AwGaN

      Podanie Dzondi.

      Dzondi On no o czym my tu rozmawiamy oczywiscie ze Tak :D
    ×