Skocz do zawartości
Witaj na Pochylnia.pl - Twoje centrum gier multiplayer

zer0

Użytkownik

Ostatnia wygrana zer0 w Rankingu w dniu 10 Czerwiec

zer0 posiadał najczęściej polubioną zawartość!

3 obserwujących

O zer0

  • Tytuł
    Aktywny
  • Urodziny 01.12.1946

Profile Information

  • Zainteresowania
    Wkręcać kogoś w głupie pytania, rozmowy i traktować to ze śmiertelną powagą i zainteresowaniem.
  • Skąd
    Kazachstan
  • Steam
    76561197977449796
  • GG
    28702394

Ostatnie wizyty

2 696 wyświetleń profilu
  1. zer0

    55# Pytanie Dnia!

    Picje palenie
  2. zer0

    54# Pytanie Dnia!

    Zabral bym ciebie @Madziaa<3 Pierw byś zjadła potem bym cie upił i wywiózł do Arabii i sprzedał szejkom by mieli z ciebie korzyści edit: @Madziaa<3 no co ? nie do Arabów?
  3. zer0

    53# Pytanie Dnia!

    teleportacja :/
  4. zer0

    Głosuj na ProCOD:)

    A ja oddałem 1 i nie napisałem teraz bedzie 7
  5. zer0

    52# Pytanie Dnia!

    mam 2 ale oba sa do poprawy napis i ogien ktory miał byc wstępem do rękawa ale został mega zjebany robione kamerka, która służy jako mega dobre mikro ale w dzien jest ładniejsze;/ Tatuator kolega robi fajnie ale tu był nakurwiony jak samolot w sumie ja tez
  6. zer0

    Klasa Napierdalacz

    p90 to ten karabin co wyrzuca te kule kule sa takie jakie sa bo stalco nie miał juz chyba czasu i dał taki dmg bo wcześniej zadawała 1 po 6k z lasera na 1sek co wychodziło ze 40k hp leciało w ciągu chwili tam jest pistolet chyba 1/5? Ta klasa pewnie bedzie ogarnieta, ale stalco na urlopie wiec
  7. zer0

    LOTTO #57

    8,15,17,3,4
  8. zer0

    51# Pytanie Dnia!

    przyjaźń jebac miłość tfu
  9. zer0

    50# Pytanie Dnia!

    Siemens c35 mama nie chciała mi dac innego i tak skonczył pod autem zrzucony z 4pietra :/
  10. zer0

    49# Pytanie Dnia!

    Obecnie gram SaintsRow IV CS LOL Na kompie do przejścia po raz 30mam Assasin Creed Assassins Creed Revelations Gothic2 Gothic III Skyrim Loki Sacred 1/2 Mafia 2 GTA SA FarCry3 Batman Fallout MassEffect 1-3
  11. zer0

    48# Pytanie Dnia!

    Bez prawej reki alko papierosów pornosów i innych tego typu i bez bolca edit 3:00 @SpeedziK no własnie tego zapomniałem dopisać
  12. zer0

    Żegnam

    to przez to ?
  13. zer0

    Może się uda

    Tez na nie -Krótkie to +/- wiek + staż I tak jak wyżej napisali skopiowane
  14. zer0

    AdminLaLaLa

    Mozna prosic o twoje gt z serwera procod dzieki
  15. zer0

    Co sadzisz o osobie nad Toba?

    Udaje różowa a jest niebieski
×