Skocz do zawartości

Finrod

Admin GunXpMod
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Wpisy

    12
  • Ostatnia wizyta

  • Ostatnia odpowiedź

  • Wygrane w rankingu

    16
  • Pocha Coin

    570 [ Donate ]
  • Donations

    0.00 PLN 

Ostatnia wygrana Finrod w dniu 20 Lipca

Użytkownicy przyznają Finrod punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Steam
    76561198029133788

Ostatnie wizyty

6607 wyświetleń profilu

Finrod's Achievements

Aspirujący

Aspirujący (3/16)

38

Reputacja

Finrod's information

75
38
0
0
38
0
16
0
6
  1. Bez antykampera jest o wiele lepiej i raz na zawsze zniknęła dyskusja jak mocny powinien on być - od lat sprawiał więcej problemów niż pożytku, a z botami to byłaby już kompletna tragedia. Co prawda jest teraz paru kamperów na serwerze, ale jest na nich łatwy sposób - po śmierci kamera wskazuje, gdzie znajduje się taki kampiący delikwent, który nas zabił - to powinna być już wystarczająca pomoc. Kamperzy zwykle odwiedzają takie miejsca regularnie, dlatego warto je zapobiegawczo sprawdzać, rzucać w nie granaty i nie dawać im żyć... albo z drugiej strony - dołączyć do teamu kampera i np. odbierać mu wszystkie fragi w okolicy. Zawsze to lepsze niż bieganie w kółko i bez sensu po mapie z antykamperem pośród slapowanych botów (już to kiedyś przerabialiśmy).
  2. Jeśli to nie żart, ani sytuacja przejściowa to jestem wręcz zażenowany, że przede wszystkim odbywa się to bez żadnej zapowiedzi, niedługo po resecie i na dodatek bez jakiegokolwiek uwzględnienia opinii graczy, którzy od dawna zgłaszali szereg innych błędów i problemów, które nigdy nie zostały naprawione. Sam pomysł jest tragiczny - po prostu wszystko jest tam złe i nie działa jak powinno - nie dostajemy żadnej wyraźnej informacji, że coś zmieniło się w rozgrywce (za to nazwa serwera się zmieniła, co wyglądało bardzo podejrzanie), gracze nieustannie przeskakują z jednego teamu do drugiego, respy są za krótkie, liczba botów jest kompletnie rozregulowana, często tuż obok nas respi się masowo mnóstwo przeciwników i to z każdej strony, dodajmy do tego jeszcze boty z aimami, że nie możemy się nawet zrespić (a co dopiero rozejrzeć), gracze bezlitośnie wykorzystują ułomności tego systemu, ilość kamperów wzrosła, wielu czai się z nożami pod respami, poziomy i ilość XP-a jest teraz kompletnie odrealniona i niesprawiedliwa, straciliśmy podgląd we wszystkie zgromadzone statystyki graczy, bo w trakcie gry zmieniły się zasady... Można by wymieniać bardzo długo, ale ogólnie na serwerze panuje totalny chaos i odechciewa się grać. Nie wiem kto to wymyślił, ale to już kompletnie inny serwer i dopóki nie zostanie przywrócony stary system to ja nie będę tu grał.
  3. Moim zdaniem, wiele z tych map jest typowych dla serwera gungame, z drużynowymi rozgrywkami, czy różnymi znajdźkami, hałasami i różnymi dziwnymi modami i nakładkami, a nie dla naszego klasycznego indywidualnego gunxp - mimo że na serwerze gungame się one świetnie sprawdzają, to tutaj wolałbym większości z nich jednak nie uświadczyć. Dodatkowo większości z nich gracze nie znają i nawet nie będą chcieli ich poznać, a tym bardziej na nie głosować. Myślę, że na granicy odjechania było już gg_dev_boxes, a wiele z tych map idzie tu o krok dalej - dopuściłbym jedynie fy_pool_day na niewielką ilość graczy, bo to znany klasyk + gg_is_cbble, które tu już kiedyś było i stanowiło ciekawy przerywnik na pojedynki ze snajperkami. Na początek skupiłbym się raczej na ogarnięciu i optymalizacji tego co już jest, bo nawet to stanowi już nie lada problem dla zarządzających serwerem: Naprawa lub tymczasowe wywalenie cs_italy2, bo cała mapa jest zepsuta. Naprawa blokujących się botów w pojedynczych lokalizacjach na pozostałych mapach. Dostosowanie ilości botów do poszczególnych map (aby np. na strelbaku czy wiosze nie zdarzało się tak, że gra 20 botów, a na wielkich mapach tylko po kilka, a niestety dalej się to zdarza - to jest też główny powód tego, że nikt nie głosuje na większe mapy - sam próbowałem i niestety było za dużo szukania i biegania za jakimkolwiek przeciwnikiem) - uzależniłbym ilość botów od mapy, a nie od pory dnia czy ilości graczy - zauważyłem, że im więcej jest graczy na najmniejszych mapach, tym więcej pojawia się dodatkowych botów. Ja bym popracował też nad ścieżkami botów, bo na niektórych mapach są one zbyt powtarzalne lub powodują problemy, np. boty ciągle skaczą ze spadochronu i są zbyt łatwym celem (gg_33_chaos, gg_33_besot) lub chodzą zawsze w tym samym kierunku (np. de_dust2x2). Wywalenie kilku niechcianych i niepotrzebnych nikomu map (np. css_dust2x2, który nadal się czasami proponuje). Dodanie kilku klasyków, które zaginęły, a z botami byłyby teraz ponownie grywalne (de_train2x2_GO, cs_italy, de_dust_2002, gg_inferno, de_dust4ever, de_blue, de_prodigy, de_tuscan/de_cpl_mill). Zmniejszenie powtarzalności tej samej mapy do minimum 6 zagranych map, aby w kółko nie trafiać na to samo (ta sama mapa grana maksymalnie raz na 2 godziny). Co do głosowania na duże i małe mapy to uważam, że przy obecnym stanie serwera, gdzie wiele dużych map jest niegrywalnych, gracze będą zawsze wybierali małe mapy, byle wbić jak najszybciej jak najwięcej XP-a... [EDIT] Wbiłem właśnie na serwer i zrobił się z tego niegrywalny ''każdy na każdego'' z totalnym bałaganem i wielokrotnymi respami wrogów niemalże na graczu... Mam nadzieję, że to jakiś żart albo tylko przejściowa sytuacja...
  4. Obejrzałem demko i tu nawet nie trzeba rozpiski, bo już po chwili oglądania widać AIM. Odnoszę wrażenie, że to jeden ze stałych bywalców, omijających permanentne bany. [EDIT] Zbanowany!
  5. Lista bieżących bugów/do zweryfikowania: Po resecie XP-a gracze zaczynają często ze scoutem, nawet jeśli są na pierwszym levelu - nie wiem czy to świadoma decyzja, ale niektórzy gracze na początkowych levelach mocno to wykorzystują na dużych mapach. Nadal wieczorami (podczas największej ilości graczy) proponują się w kółko same mapy GG, a dopiero w nocy jakieś inne - ja w ogóle wymieszałbym mapy GG ze zwykłymi, a gracze sami by już zadecydowaliby co chcą grać, ale to już zostawiam do zweryfikowania dla osób decyzyjnych. Nadal proponowanie map nie działa i żadna z nich nigdy nie pojawia się w głosowaniu - może aquax jednak zweryfikuje swoje decyzje i coś zmieni, bo to bardzo przydatna i fajna opcja. Po zakończeniu mapy serwer często się zawiesza/przestaje się w ogóle wyświetlać na liście działających serwerów i trzeba chwilę czekać aż pojawi się ponownie. Literówka w podsumowaniach mapy - "Zgromardziłeś expa''. Masowe blokowanie się botów we wszelkich drzwiach i wąskich przejściach oraz drabinkach na wszystkich mapach. Kompletnie zepsute i poblokowane w respach boty na mapie cs_italy2.
  6. Właśnie wbiłem na serwer i akurat trafiłem na gg_gm_smaan i teraz z granatami jest o niebo lepiej! Nawet było o wiele więcej graczy niż ostatnimi czasy i grali do końca! No i nareszcie normalne głosowanie - super! Nie wiem czy liczba map w głosowaniu nie jest teraz zbyt duża (5 było spoko), ale jeśli ma to pomóc mechanizmowi w różnorodności propozycji to jak dla mnie może być, obawiam się tylko jak będą się rozkładały głosy. Dzięki za szybkie poprawki!
  7. Proponowanie map do głosowania w dalszym ciągu nie działa. Co mapę dodaję swoje 2 różne propozycje map do grania i nawet jeśli nikogo nie ma na serwerze to żadna z nich nie jest brana pod uwagę w późniejszym głosowaniu. Właściwie w kółko proponuje się kilka tych samych map gg, niezależnie od godziny, ani od ilości graczy - w praktyce na inne mapy trafiam może raz w miesiącu, co nie jest optymalne. Proponuję wydłużenie obowiązkowej przerwy od ostatnio granej mapy, która trwałaby np. 5 lub 6 map (obecnie są to bodajże 3 mapy), aby w kółko nie trafiać na to samo. W dalszym ciągu admin może zaproponować ponownie jakąś mapę, jeśli gracze sobie tego bardzo zażyczą i będzie taka potrzeba. Głosowanie numerkami zaczynając od 2, a nie od 1 nadal uważam za wielce nieudane, nielogiczne i nieintuicyjne, a gracze nadal klikają złe numerki - ja sam mam z tym problem dopiero teraz. Zamiast skupić się na grze to muszę się chwilę zastanowić nad kliknięciem odpowiedniego numerka, na co nie zawsze starcza czasu, bo głosowanie trwa zaledwie kilka sekund (i nie powinno trwać dłużej), a wybór mapy jednak wymaga ode mnie jako admina rozpoznania sytuacji na serwerze oraz zdecydowania, która mapa była grana mimo wszystko rzadziej, dostosowanie jej do ilości graczy/botów oraz wprowadzenia jakiejś różnorodności, a nie wiecznego klepania strelbaków, wioch, labów i chaosów w kółko. Brak granatów na gg_gm_smaan uważam za coraz większe badziewie -> brak satysfakcji z grania, a dodatkowo ilość kamperów w tunelach znacząco się zwiększyła.
  8. Bardzo nie podoba mi się usunięcie granatów na gg_smaan, bo powoduje to kilka innych problemów, jak np. chowanie się graczy w tunelach, czy kampienie na obu końcach mapy, przez co rozgrywka stała się wyjątkowo monotonna i jednokierunkowa. Wcześniej wymagana była nieustanna zmiana strategii oraz pewna rotacja zachowań dzięki granatom, które uniemożliwiały stagnację i kampienie w jednym miejscu. Główna akcja przenosiła się w poszczególne części mapy lub stawała się mocno rozproszona, co uatrakcyjniało rozgrywkę. Obecnie przez całe 20 minut gra wygląda identycznie, a problem z wyjściem ze spawnów nadal występuje (choć nie powinien, a i z granatami ten problem wcale nie był większy niż na kilku innych małych mapach). Bronie możemy już zmieniać w trakcie rozgrywki, więc jak ktoś ma problem np. ze snajperką to może ją zmienić. Jeśli na gg_smaan mają panować inne zasady niż na innych mapach to już lepiej jak ją całkiem usuniecie, choć będzie to duża strata, bo ta mapa zawsze się podobała i nie sprawiała większych problemów.
  9. Po użyciu komendy /spec nie można już wrócić do gry bez reconnecta i resetu statystyk, ponieważ po każdej śmierci trzeba nieustannie podwójnie wpisywać /spec, żeby móc dalej grać - inaczej nie zostaniemy zrespawnowani ponownie. Głosowanie ze zmienionymi numerami (zamiast z normalnymi 1, 2, 3, 4, 5) jest bardzo nieudane. Z moich obserwacji wynika, że połowa serwera wybiera nie to co chce. Ostatnio ani razu nie udało mi się zagłosować poprawnie na wybraną przez siebie mapę (albo wybierałem zły klawisz albo nie zdążałem wybrać właściwego).
  10. Zauważyłem, że komenda /gxptop już od jakiegoś czasu nie działa. Pierwsze wrażenie po kilkudniowej przerwie - ogromna ilość głośnych komunikatów o killstreakach, które zagłuszają absolutnie wszystko. Irytuje mnie wywoływanie komendy /rtv przez graczy dosłownie na parę minut przed końcem mapy - powinno tu być ograniczenie (podobne już funkcjonuje przez pierwsze 3 minuty). Myślę, że 3-5 minut byłoby tu odpowiednie. Niektórym nie wczytały się statystyki w /top15, chociaż widziałem te osoby ostatnio na serwerze.
  11. Bieżące sprawy: Kamp meter nadal jest bardzo mocny i dzisiaj szczególnie dał mi się we znaki na de_mirage, css_mirage2x2 i fy_iceworldx. Pomimo bezsensownego biegania w kółko nadal nie mogłem go rozbiegać i zamiast skupić się na grze to co chwilę mnie wywalało - jak już mocniej wzrośnie i się co chwilę nie ginie to już można się tylko reconnectować. Jeśli do tego wszystkiego w złym momencie pojawia się głosowanie to od razu wywala połowę serwera, kiedy praktycznie nikt nie kampi. Obecnie wystarczy przebywać w jednym niemałym obszarze przez jakieś kilkanaście sekund i praktycznie od razu giniemy. Przydałaby się możliwość indywidualnego wyłączenia dźwięków/głosów wbijania kolejnych killstreaków przez wszystkich graczy pod komendą typu /sounds. W trakcie gry pojawia się tego tak dużo, że czasami nie ma szans sprawdzić co się w ogóle dzieje i kogo to dotyczy. Te komunikaty mogłyby się pojawiać tylko przy nieco bardziej imponujących seriach niż parę killi albo w ogóle mogłyby one dotyczyć tylko naszych osiągnięć - tutaj jestem ciekawy opinii innych. Tak czy inaczej dodanie opcji /sounds brzmi rozsądnie. Topka /gxptop jest mało czytelna - myślę, że wystarczyłoby delikatne przyciemnienie/rozjaśnienie tła w co drugim wierszu. Nowa animacja spadochronu jest o wiele bardziej znośna od poprzedniej, mi osobiście już nie przeszkadza. Czas respawnu wydaje się być już optymalny. Zastanawia mnie jak długo boty będą biegały z glockami, których broni będą używały i jak będzie to w ogóle działało - wydaje mi się, że dziś pierwszy raz trafiłem na bota z krową czy kałachem, ale to były bardzo okazyjne sytuacje. Stare problemy/propozycje: Respy na niektórych mapach wymagają poprawy, bo ignorują położenie przeciwników, przez co wrogowie respią się często tuż za naszymi plecami - w szczególności na: css_cache2x2, css_nuke2x2, fy_iceworldx oraz cs_italy2 (tu akurat boty blokują się w wielu miejscach). Przydałoby się odświeżenie listy map, które było już szeroko opisane w jednym z tematów na forum - w skrócie brakuje szczególnie map: cs_office, de_train2x2_GO, gg_gm_smaan, gg_strelbak. Za to natychmiast wywaliłbym: css_inferno, css_mirage, css_dust2. Jest kilka literówek w różnych komunikatach, m.in. podczas próby wpisania /rtv przed upływem 3 minut.
  12. Wartość kamp metera sprzed tej całej aktualizacji była moim zdaniem optymalna. Po całych mapach walają się apteczki/paczki, które bugują się w ścianach, podłogach i których nie można podnieść. Czasami z daleka wyglądają jak wystający model gracza, co jest irytujące. Animacja VIP-owego spadochronu mocno przysłania modele postaci i ogólnie wszystko - wieczorem wszyscy mają VIPa i jak gracze dużo skaczą na mniejszych mapach to panuje totalny chaos. Tarcza po respawnie była wątpliwa, a teraz jej brak również potrafi dać się we znaki - ale mimo wszystko wolę już obecną wersję bez niej. Gram już dobre kilka godzin, mam praktycznie same topki na mapach, a nadal biegam z jakimś marnym pistoletem - nie wiem czy nie za długo się wbija te pistolety, ale wstrzymuję się jeszcze z opinią. Gra w dev_boxes bez granatów to sadomasochizm. Przekonałem się już do nowej tabelki ze statami i z topki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...