Moim zdaniem, wiele z tych map jest typowych dla serwera gungame, z drużynowymi rozgrywkami, czy różnymi znajdźkami, hałasami i różnymi dziwnymi modami i nakładkami, a nie dla naszego klasycznego indywidualnego gunxp - mimo że na serwerze gungame się one świetnie sprawdzają, to tutaj wolałbym większości z nich jednak nie uświadczyć. Dodatkowo większości z nich gracze nie znają i nawet nie będą chcieli ich poznać, a tym bardziej na nie głosować.
Myślę, że na granicy odjechania było już gg_dev_boxes, a wiele z tych map idzie tu o krok dalej - dopuściłbym jedynie fy_pool_day na niewielką ilość graczy, bo to znany klasyk + gg_is_cbble, które tu już kiedyś było i stanowiło ciekawy przerywnik na pojedynki ze snajperkami.
Na początek skupiłbym się raczej na ogarnięciu i optymalizacji tego co już jest, bo nawet to stanowi już nie lada problem dla zarządzających serwerem:
Naprawa lub tymczasowe wywalenie cs_italy2, bo cała mapa jest zepsuta.
Naprawa blokujących się botów w pojedynczych lokalizacjach na pozostałych mapach.
Dostosowanie ilości botów do poszczególnych map (aby np. na strelbaku czy wiosze nie zdarzało się tak, że gra 20 botów, a na wielkich mapach tylko po kilka, a niestety dalej się to zdarza - to jest też główny powód tego, że nikt nie głosuje na większe mapy - sam próbowałem i niestety było za dużo szukania i biegania za jakimkolwiek przeciwnikiem) - uzależniłbym ilość botów od mapy, a nie od pory dnia czy ilości graczy - zauważyłem, że im więcej jest graczy na najmniejszych mapach, tym więcej pojawia się dodatkowych botów.
Ja bym popracował też nad ścieżkami botów, bo na niektórych mapach są one zbyt powtarzalne lub powodują problemy, np. boty ciągle skaczą ze spadochronu i są zbyt łatwym celem (gg_33_chaos, gg_33_besot) lub chodzą zawsze w tym samym kierunku (np. de_dust2x2).
Wywalenie kilku niechcianych i niepotrzebnych nikomu map (np. css_dust2x2, który nadal się czasami proponuje).
Dodanie kilku klasyków, które zaginęły, a z botami byłyby teraz ponownie grywalne (de_train2x2_GO, cs_italy, de_dust_2002, gg_inferno, de_dust4ever, de_blue, de_prodigy, de_tuscan/de_cpl_mill).
Zmniejszenie powtarzalności tej samej mapy do minimum 6 zagranych map, aby w kółko nie trafiać na to samo (ta sama mapa grana maksymalnie raz na 2 godziny).
Co do głosowania na duże i małe mapy to uważam, że przy obecnym stanie serwera, gdzie wiele dużych map jest niegrywalnych, gracze będą zawsze wybierali małe mapy, byle wbić jak najszybciej jak najwięcej XP-a...
[EDIT]
Wbiłem właśnie na serwer i zrobił się z tego niegrywalny ''każdy na każdego'' z totalnym bałaganem i wielokrotnymi respami wrogów niemalże na graczu... Mam nadzieję, że to jakiś żart albo tylko przejściowa sytuacja...