Jump to content
  • Nessy

    Użytkownik

    About Nessy

    • Rank
      Raczkujący
    • Birthday 07/14/2001

    Profile Information

    • Płeć
      Męźczyzna
    • Zainteresowania
      Motoryzacja Enduro
    • Skąd
      Bydgoszcz

    Contact Methods

    Recent Profile Visitors

    201 profile views
    1. Nessy

      Narka

      A więc tak, poddaje się. Walka z adminami to udręka na waszym serwerze. Nie mam zamiaru pisać 8 odwołania bo to nie ma żadnego sensu. Zmieniłem serwer i mam spokój. Mam nadzieje że jak wrócę, to będzie tu inaczej niż dotychczas, TZN : Admini ponieżej 15 roku życia. Bez mutacji i obrażający graczy, bez żadnego doświadczenia w grze CS:GO. Pozdrowionka.
    2. Nie wiem co sie zadzialo, ale wyzerowalo mi minuty z gametracker na nick Nessy#Charytatywnie, Mialem ponad 400 w pisaniu dnia podania, co chyba niektorzy widzieli, a teraz jest 45 minut ? Cos jest nie tak.
    3. Nessy

      Podanie Only mirage

      Nie wiem czy mogę się wypowiadać, więc sie wypowiem. Na Nie Może raz cie widziałem na serwerze. W ogóle cie nie kojarzę.
    4. Nessy

      Czego słuchacie w tym momencie.

    5. Nick na serwerze: Nessy#CharytatywnieWiek: 18Znajomość SM (0/8) : 7/8Doświadczenie: Byłem administratorem dużej sieci CSBydgoszcz, Sieć ta już nie istnieje z nie znajomych mi przyczyn więc wydaje mi się że nie jest to reklama innej serwerowni. Byłem tam również opiekunem 3 serwerów.SteamID: STEAM_1:0:143261636 Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/id/NessyG2ESPORT/Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/Nessy%23Charytatywnie/145.239.237.105:27100/ https://www.gametracker.com/player/Nessy%23Virtus.pro/145.239.237.105:27100/ https://www.gametracker.com/player/Nessy/145.239.237.105:27100/Kontakt: Facebook, Email , Steam.Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać? Ze względu na doświadczenie w działaniach administracyjnych. Ze względu na poziom mojej gry jestem w stanie szybko ocenić czy ktoś cheatuje. { Jestem top 3 na serwerze } Oraz ze względów na suwerenność oraz sprawiedliwość wobec graczy. Jestem osoba rozpoznawalną na serwerze mimo GT. Ciężko mnie wyprowadzić z równowagi, Rozwiązuje konflikty oraz problemy sposobem rozmowy werbalnej. Według mnie ranga Admina, nie jest czymś niezwykłym, nadal można śmieszkować a zarazem rozmawiać jak ze zwykłym graczem, co dąży do tego że nie wywyższam się mając większą rangę niż gracz. A jest tylko jeden sposób aby się o tym przekonać, weźcie mnie na próbę na rangę administratora, a po pierwszym dniu już zobaczycie efekty mojej pracy! Serdecznie pozdrawiam wyrozumiałą administrację oraz graczy CS:GO na serwerze społecznościowym Only mirage CSpochylnia.pl ! Z poważaniem nessy Albo po prostu Michał.
    6. Nessy

      Skarga na admina G3kon

      Wzór skargi na admina serwera: Data zdarzenia: 13.01.2020 Nick Admina: G3kon Opis Sytuacji: Obraza graczy Dowody (dema, screeny): https://imgur.com/a/wCDH6EJ @GandalfSzary @Madziaa<3 @VisTeR.' @aquax
    7. Nessy

      Odwołanie

      O kurczę, podkreślasz ile dostałem banów, tyko teraz pytanie do ciebie, które są nadane prawidłowo ? Bez usłyszenia ? Lol jak można nie usłyszeć kogoś kto leci bez shifta xd aha dodam jeszcze to : Inni ci już zwracali uwagę że nie banuje się za jedną akcję, a ty nadal to robisz xddd
    8. Nessy

      Odwołanie

      Twój nick podczas grania (Jeżeli ban jest na innym nicku również go podaj.): NessyGodzina, data zdarzenia: 19:15 12.01.2020Mapa: de_mirage onlyOpis zdarzenia: Panowie, i panie, ja już mam dość tej administracji, znów mnie zbanował dzieciak który nie potrafi nawet rozpisać demka, Dobrze wiecie jaka jest sytuacja, dlaczego on nadal ma admina xD. Naprawdę z takim podejściem do graczy życzę powodzenia... Zamiast niwelować wadliwą administracje, na dodatek dzieciaków, którzy sami powinni dostać mute pernamentnego z powodu braku mutacji, to jeszcze dostają uprawnienia administracyjne xd. Proszę sprawdzić demko, i pozbyć się wadliwej administracji, bo ja już nie mam sił pisać odwołań od bana za którego niby cheatuje, demka sprawdzacie, nic z nich nie odczytujecie nie widzicie dziwnych akcji, i dostaje YB, i tak w kółko... Byłem sprawdzany już dobre 6-7 razy, myśle że już chyba starczy wam tego sprawdzania, bo ja już nie będę kozłem ofiarnym do banowania. Jest to moję ostatnie odwołanie, Jesli nic się nie zmieni w tej sprawię jako gracz będę mysiał opuścić wasz server dla swojego spokoju. Pozdrawiam czekam na werdykt.STEAM_ID / IP: STEAM_1:0:143261636
    9. Nessy

      Odwołanko ;)

      Minęło 6 dni, zero reakcji ze strony zarządu... @GandalfSzary @VisTeR.'
    10. Nessy

      Odwołanko ;)

      Rozpisywanie demka to jakaś tajemnica ? Bo nie rozumiem. Plus nie nazywaj mnie cheterem Bocie, Bo to że masz globala na serwerze nie oznacza że masz go na mm ;) Oglądnąłem demka, i śmiać mi się chce, jaki racjonalnym botem musisz być że po oglądnięciu tego stwierdzasz cheatowanie xd Proszę niech jakiś zarząd się wypowie xd
    11. Nessy

      zgłoszenie Nessy#Charytatywnie

      O admin który robi zgłoszenia xd Dobry pomysł. I sam nadaje bana, kozak!
    12. Nessy

      Odwołanko ;)

      Twój nick podczas grania (Jeżeli ban jest na innym nicku również go podaj.): Nessy Godzina, data zdarzenia: 03.01.2020 Mapa: Only de_mirage Opis zdarzenia: Jest i mój kochany wielbiciel który uważa że cheatuje. Dziwne że Valve tak nie sądzi i mnie nie banuje xd. Gość który od początku poznania mojej osoby, jedzie ze mną jak po szmacie, teraz jak ma adminka robi wszystko bym już tu nie grał xD. Dodam jeszcze od siebie, że gość jest nie źle jebnięty. Możecie mi dawać bany za obraze administratora, ale nie za cheaty! Gość gdy tylko jego drużyna jest na przegranej pozycji, automatycznie resetuje mapy pod pretekstem że ktoś mu kazał xd Gdy na czacie głosowym cisza... Szkoda słów. Czekam na demko od tego pajaca, bardzo się uśmieje, oraz przepraszam za moje zdenerwowanie, ale to już 5 ban za cheatowanie, jestem tylko ciekaw czemu nie chcą mi wkleić VAC na cs go którego posiadam od 4 lat! Ale nie, jakiś noname uważa że cheatuje xd Ta adminisracja to jakaś porażka, pewnie po tym wpisie, nie zobacze ani demka, ani czego kolwiek co napisze admin. A i jeszcze pewnie dalej bedzie w administracji bo nie dostanie punktów, bo był sylwester. Plus, co do usprawiedliwienia admina, Grałem na dośc wysokim pingu między 100-300 ms. Co może powodować dziwne sytuacje. Dziękuje za uwagę. Aha zrobiłem może 2 kille xddd na lagach xdd STEAM_ID / IP: STEAM_1:0:143261636
    13. Twój nick podczas grania (Jeżeli ban jest na innym nicku również go podaj.): NessyGodzina, data zdarzenia: 25.12.2019Mapa: ony de_mirageOpis zdarzenia: Gralem, smialismy sie w teamie, ze dostalem bana od nowego admina, smiech oczywiscie byl z tego ze za cheatowanie, Admin kolejny raz mnie zbanowal bez powodu, nawet nie siedzial na spect xd Nie bylo go nawet w moim teamie xd Bynajmniej wydaje mi sie ze go nie widzialem, gosc mnie banuje 2 raz z rzędu. Mimo że na serverze po 1 banie, mnie przepraszał że to była pomyłka, no ok, ale czemu to ja mam tracić czas na pisanie odwołań bo gość nie potrafi mi nawet przekazać co mu nie pasuje w mojej rozgrywce, ani też nie udostępnia w ogóle! dowodów innym administratorom ? Prosze zróbcie porządek z tą administracją. Bo ja już mam powoli tego dosyć. Podejrzewam że ban perm, wpadł po tym, jak gość dostał headshota w szczurze, rzucił smoke, ale no niestety wychylił zanim smoke się aktywował xd. Pozdrowionka.STEAM_ID / IP: STEAM_1:0:143261636
    14. Nessy

      Odwołanie...

      Dlaczego klamiesz ? Ja byles na spect ani razu nie oposcilem servera, wrecz sie smialem ze nowy admin przylazl, i pewnie bedzie ban za chwile xd
    15. Nessy

      Odwołanie...

      Uwielbiam ludzi którzy na siłe chcą mieć racje ale im nie wychodzi :D
    ×