Jump to content
  • Mesjaszxd

    Użytkownik

    Mesjaszxd last won the day on April 17

    Mesjaszxd had the most liked content!

    1 Follower

    About Mesjaszxd

    • Rank
      Raczkujący
    • Birthday 12/16/2002

    Profile Information

    • Płeć
      Męźczyzna

    Recent Profile Visitors

    234 profile views
    1. Mesjaszxd

      Podanie

      Na nie Przyznal sie ze skopiowal podanie XD wyzywa graczy na serwerze
    2. Mesjaszxd

      655# Pytanie Dnia!

      Mozna grac na serwerach pochylni ;D
    3. Mesjaszxd

      Prawda/fałsz

      Prawda Osoba niżej nosi okulary
    4. Mesjaszxd

      LOTTO #135

      23,2,7,12,19
    5. Mesjaszxd

      Podanie.

      Nick na serwerze: Mesjasz casedrop.euWiek: 17Znajomość SM (0/8) : 7Doświadczenie: Byłem adminem na mniejszych serwerach które niestety po upadały, grało jakieś 10 osób, Kiedyś admin na hype-serv SteamID: STEAM_1:1:539523672Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/id/mesjaszokLink do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/Mesjasz casedrop.eu/145.239.237.105:27100/ Mam 20h ;/ Mam nadzieję ze przymrużycie na to oko, ponieważ na pewno dobije te 10h dlatego że dużo czasu spędzam na serwerze.Kontakt: Poprzez steam/discord lub teamspeak serweraDlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: A więc zacznę od tego, wiem że mam 20h nawet nie całe, ale warto spróbować. Gram już trochę w tą gierkę jak i w starsze wersje gry więc jakieś doświadczenie mam, potrafię odróżnić cheatera a dobrego gracza, widzę że właśnie z tym admini mają problem ponieważ ja sam dostałem bana już za czyste akcje ;) Dużo czasu spędzam na serwerze, często widzę że jest jakiś cheater a admina na serwerze nie ma, kilku adminów których ostatnio przyjęto to nawet nie widziałem ani razu na serwerze. Jako tako nie jestem konfliktowy, lecz każdemu mogą puścić nerwy, dlatego czasem zdarzy się jakiś rage. Widzę również że na serwer wchodzi sporo osób bez mutacji i nadużywają mikrofonu lub się bez sensownie wyzywają, mógł bym interweniować oraz mutować takie osoby. Wydaję mi się że przyda się taka osoba w administracji jak ja która potrafi zauważyć gdy osoba cheatuje, wiem lecz że będą tu pewnie jakieś odpowiedzi na NIE od adminów lub graczy, bo sam słyszałem ze admin Black ma za przeproszeniem, ból dupy o to że dostałem unbana. Zawsze warto spróbować
    6. Mesjaszxd

      Cheater kacperbtw

      Serwer: csgo only mirageData: 16.04.20 19;33Nick podejrzanego: кα¢ρєявтωSTEAM_ID (komenda "status"): STEAM_1:0:508273851 - steamid cheateraLink do dema: http://o25a.gotv.pro/srv55538/auto-20200416-1933-de_mirage.dem.zipLink do mapy (jeśli mapa nie jest standardowa): Mirage.Rodzaj wspomagacza: Wallhack/TriggerbotPodejrzane momenty: Troszke sie rozpisze poniewaz sie przygotowalem 1:19 celowanie przez sciane + za szybki strzal 2:40 celownik przlecial prosto na glowe tak o automatycznie 3:20 wyglada to jakby wiedzial ze gosciu kampi po lewo na ct dlatego nie wbija i probuje go zbaitowac zeby strzelil 5:00 Dziwne troche ze nie chcial od razu wychylic na jungle, tak jakby wiedzial ze ktos tam stoi wcelowany 5:58 kolejny zbyt szybki strzał 7;10 Nic nie sprawdza, wychyla sobie na luziku i celuje od razu w palace 7:17 nwm jak wedlug was ale wedlug mnie dziwnie mu sie troche celownik trzesie i caly cas trzyma mu sie na glowie + nawet przez boxa prosto w w glowe 8:58 kolejny raz nic nie sprawdza tylko wyczekuje gracza z palacow 9:27 wedlug mnie za szybki strzal, bylem wtedy na serwerze i widzialem to, ledwo co gosciu mu sie pojawil i juz strzelil, na demku jest inaczej poniewaz jest troche zlagowane 11:50 Wyglada to jakby zobaczyl ze gosciu z ct ucieka z site'a wiec wbil sobie na luzie znowu nic nie sprawdzajac i plantuje sobie pake 12:00 za szybki strzal ledwo co wychylilem a juz dostalem od niego bułe na łeb 14:08 ani razu nie skanował tego miejsca a, akurat gdy ktoś tam stał to postanowił sobie strzelić 14:37 Zobaczył przez sciane ze gosciu biegnie na boxy i mozna zauwazyc ze lekko juz myszka skreca w lewa strone + jakis szybki flick wprost w przeciwnika 15:00 ewidentnie za szybki strzal, wychylilem na milimetr 15:43 Wyglada to troche jakby celowal przez sciane, ale mial tam pake. Dodatkowo czasami celownik mu skacze jakoś dziwnie po niebie, tak jakby na chwile odpalal sensitivity 10000 i machnął myszką.
    7. Mesjaszxd

      problem

      Tak, wiem zauważyłem, lecz ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_LOADINGSCREEN -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENUChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENUFailed to load image data from Zgadza się z problemem który miałem
    8. Mesjaszxd

      problem

      A juz mialem pisac hah
    9. Mesjaszxd

      Podanie na admina (SLASH)

      Na tak +Wiek +SM +Doświadczenie Często jest na serwerze, nie jest toksycznym graczem, wręcz spokojnym oraz opanowanym
    10. Mesjaszxd

      Skarga.

      Data zdarzenia: 15.04.20 godzina 18:01-18:22 Nick Admina: Black Opis Sytuacji: Więc okej, dostałem bana (mam juz UB) za rzekome cheaty, demko sprawdziła dwójka administratorów i okazało się że nie mam cheatów. Dostałem bana za akcje które nie były nawet dziwne, ponieważ skan apsów na B nie jest niczym nadzwyczajnym, jeszcze jedna akcja wcelowałem się w róg apsow przez sciane i powiedzialem ze tutaj jest gosciu na 100% a według admina "Black" było to wh, poniewaz wedlug niego mowilem o gosciu ktory szedl z undera czy tam tv roomu. Ta skarga nie ma na celu ukarania go w jakikolwiek sposób, lecz prosił bym o rozmowę z nim i może jakieś wyjaśnienie gdzie można skanować na miragu a gdzie nie, ponieważ on nie zna podstawowych skanów z tego co się okazalo. Mam nadzieję że z nim chociaż porozmawiacie na ten temat, żeby sie troche do edukował na temat prostej mapy jaką jest de_mirage Dodam jeszcze że pod koniec mapy gdy dostałem bana, jakiś gracz mnie zwyzywał a Black nawet nic z tym nie zrobił, tylko normalnie z nim sobie gadał Dowody (dema, screeny): http://o25a.gotv.pro/srv55538/auto-20200415-1801-de_mirage.dem.zip
    11. Mesjaszxd

      podanko na adminka pogchamp

      Na tak + Wiek + GT + SM + Doświadczenie Widze często na serwerze
    12. Mesjaszxd

      Propozycja ^^

      Druga propozycja fajna
    13. Mesjaszxd

      UB

      18;18 Moze zalezy od rozdzialki, ja na mojej rozdzialce widzialem goscia glowe, lecz nawet na demku widac ze zabilem go prosto w glowe, a nie skanem. 20:36 Ogladajac demko u mnie słychać conajmniej 3/4 tupnięcia ale może dlatego ze gram na dosyć głośnych ustawieniach dzwieku
    14. Mesjaszxd

      UB

      2:00 Co mam sprawdzać jeśli był to początek rundy i nikt nie miał prawa być tam tak szybko xD a na site wbilem na luziku bo widzialem ze 2 moich ziomkow z druzyny jest juz na srodku 2:24 Miejscówka w której wiele osób się kampi, nawet ja. Sprawdziłem okno było czysto od strony kuchni nikogo nie zauważyłem więc wychyliłem sprawdzić to miejsce. 4:13 Nie widze zadnego dziwnego ruchu, wychylałem normalnie ponieważ chłop do mnie strzelał 5:05 Jak sam widziałeś strzelałem szybciej. dorzuciłem nade'a ponieważ wiedziałem że ktoś jest w tych apsach, po rzuceniu granatu strzeliłem jeszcze pare razy w środek tego miejsca akurat fartem udało mi się gościa zabić, skanowałem tam ludzi już 2/3 lata temu na mm'ach. Ile ty grasz w cs gosciu, tydzien? 5:40 Przepraszam kurwa co XD???? Celuje w róg apsów przez ściane, a gościu przychodzi z undera czy tam tv roomu XDDDD 9:40 Nie wiem jak u ciebie, ale na mojej rozdzialce 4;3 1440x1080 + paski oraz 144hz widziałem cię całego więc strzeliłem. 10:50 A więc wytłumacze się dodatkowo, dlaczego stałem w miejscu. Stałem w miejscu ponieważ akurat w tym momencie do pokoju wbiła mi moja siostrzyczka ukochana, A teraz odnośnie tego strzału, było słychac wybuchajace flashe oraz jakies tam inne granaty, Nie byłem pewien czy to rampa czy pałac, a z schodów było mi łatwiej wychylic na palace wiec wychylilem z prefirem, dlaczego z prefirem? Poniewaz nie raz juz zostalem trafiony ledwo jak wychylilem na piksel, dlatego wolalem dac prefire. 18:18 Nie miałem prawa go zauważyć? Dziwne że zabiłem go normalnie w głowe, a nie skanem mordo 20:36 Było słychać skok tego kubexa + kroki więc wiedziałem że tutaj jest ;) A ty bedac na spect'cie nie zrobiles nic gdy gracz mnie obrazil "wh ma smiec zajebany kutas" << Oglądaj demko ze słuchawkami następnym razem.
    15. Mesjaszxd

      UB

      No cóż ja nie opisze bo nawet nie moge demka odtworzyc Ale jeśli według ciebie moje akcje sa dziwne to musisz jeszcze pograc na 9lvl faceit bo tam, takie akcje sie zdarzaja ;) EDIT: Okej uporałem się z tym problemem, zaraz zrobie rozpiske z mojej perspektywy ;)
    ×