unnamed Napisano 11 Września 2016 #474735 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Witam mam na imię Bartek mam 16 lat. Niektóry z was pomyślą ''ale smark'' ale niestety wieku nie można sobie wybrać, mimo wieku potrafię się zachować gram w cs'a od 4 lat a na tym serwerze od 1/2 miesięcy. Nie zdążyłem się przywitać dużo osób pisze że mam WH albo Aim bota lecz za bardzo się tym nie przejmuje ponieważ dla mnie takie komentarze to jest pochwała. A wracając do tematu, Witam wszystkich ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey Napisano 11 Września 2016 Użytkownik #474736 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Cześć. Na jakim serwerze grasz? :P Nie przejmuj sie :D Dla mnie też jest pochwała że każdy pisze: ale aimbot albo ale wh :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unnamed Napisano 11 Września 2016 Autor #474737 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Września 2016 ProCOD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aureliusz Napisano 11 Września 2016 #474739 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Siemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 11 Września 2016 Donator #474755 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Witaj ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Wolf Napisano 11 Września 2016 #474763 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Września 2016 No siema. My już razem graliśmy niejednokrotnie xD Do zobaczenia na serwerze :-) A właśnie... Pytanie do administracji wyżej postawinej niż ja. Była by możliwość przenieść lvl dla tego gracza? to Gdy jest na serwerze to prosi adminów o zmianę nicku ponieważ szkoda mu straconego czasu, który został poświęcony na nabijanie lvl oraz jak wiadomo, standardowa nazwa gracza w NS to Player albo tak jak jego nick unnamed. Proszę o wypowiedź w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...