Skocz do zawartości

RoundSound & Resetscore


Rekomendowane odpowiedzi

Pluginy roundsound i resetscore współpracują ze sobą przy użyciu komendy ,,/rs''.

Proponuję zmienić plugin na roundsoundy albo dodać poniższy kod, w którym jest wyjebana linijka na resetowanie sobie statystyk za pomocą /rs.
 

Cytuj

/*
   This is a simple plugin I made that will just restart a players score
   making their deaths and kills set to 0, this is to help players out a
   little bit because they no longer have to reconnect or retry if they
   want their score to start over, they can just type a simple command
   
      ---------------------------------
       --------- MADE BY SILENTTT -----
        ------ MADE BY SILENTTT ------
         --  MADE BY SILENTTT -------
        ------ MADE BY SILENTTT ------
       --------- MADE BY SILENTTT -----
      ---------------------------------
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define adtime     600.0 //Default of 10 minuites

new pcvar_Advertise
new pcvar_Display

public plugin_init()
{
    register_plugin("Reset Score", "1.0", "Silenttt")
    
    //You may type /resetscore or /restartscore
    register_clcmd("say /resetscore", "reset_score")
    register_clcmd("say /restartscore", "reset_score")
    
    //This command by default will be set at 0
    //Change it to 1 in server.cfg if you want
    //A message to be shown to advertise this.
    pcvar_Advertise = register_cvar("sv_rsadvertise", "0")
    //This command by default is also 0
    //Change it to 1 in server.cfg if you want
    //It to show who reset their scores when they do it
    pcvar_Display = register_cvar("sv_rsdisplay", "0")
    
    if(get_cvar_num("sv_rsadvertise") == 1)
    {
        set_task(adtime, "advertise", _, _, _, "b")
    }
}

public reset_score(id)
{
    //These both NEED to be done twice, otherwise your frags wont
    //until the next round
    cs_set_user_deaths(id, 0)
    set_user_frags(id, 0)
    cs_set_user_deaths(id, 0)
    set_user_frags(id, 0)
    
    if(get_pcvar_num(pcvar_Display) == 1)
    {
        new name[33]
        get_user_name(id, name, 32)
        client_print(0, print_chat, "%s wlasnie zresetowal sobie statystyki", name)
    }
    else
    {
        client_print(id, print_chat, "Wlasnie zresetowales sobie statystki")
    }
}

public advertise()
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.20, 0, 0.2, 12.0)
    show_hudmessage(0, "Wpisz /resetscore aby zresetowac sobie zabicia i zginiecia")
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_pcvar_num(pcvar_Advertise) == 1)
    {
        set_task(10.0, "connectmessage", id, _, _, "a", 1)
    }
}

public connectmessage(id)
{
    if(is_user_connected(id))
    {
    client_print(id, print_chat, "Wpisz /resetscore aby zresetowac sobie zabicia i zginiecia. Mozesz to zrobic w kazdym momencie gry")
    }
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...