Kig4m Napisano 18 Grudnia 2017 #503730 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2017 Nick na serwerze: Look_At_MeWiek: 19Znajomość AMXX: 6Doświadczenie: Miałem admina na serwerze go modStaż w CS'a: 11 latSteamID: STEAM_0:0:359583360Link do profilu na banid:http://banid.pl/kto?to=0:0:359583360Link do profilu na Game Tracker:https://cache.gametracker.com/player/Look_At_Me/79.133.192.56:27015/ (gt z starego nicku: https://cache.gametracker.com/player/Kig4m/79.133.192.56:27015/ )Kontakt: GG:56029802Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Gram na tym serwerze od ok 7 lat, mam dobry kontakt z adminami, na serwerze nigdy nie dostałem poważniejszego bana typu aim / wh , kilka razy zdarzyło mi się dostać bana za miny lub txt lecz już tego nie robię. naprawiłem problem z steam. Aktualnie posiadam cs na steam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zjarany Zgr3deK Napisano 18 Grudnia 2017 #503731 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2017 Jestem na :NEUTRAL+wiek +amxx +/- kultura xD -/+ GT -/+ jest nas troche ------- steam ,ale to juz od @Black Wolf zależny bedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey Napisano 18 Grudnia 2017 #503733 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2017 Oj taki neutral --/+ Gt dość słabe (moje nie lepsze , ale skoro skladasz podanie to musisz grac wiecej) + staż w cs'a i serwer (7lat WTF? ) + zgłasza na U@ i spamuje na steamie (na plus) + jakieś doświadczenie jest Cytuj Niestety nie posiadam cs na steam sprzęt nie pozwala na to Wytłumacz bo nie czaje Skoro masz non steam to i chyba na steam możesz mieć (chyba że to jest jakaś różnica ) - cs na steamie (na świeta pewnie będzie zniżka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...