carmel223 Napisano 25 Marca 2018 Użytkownik #509324 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Marca 2018 Witam, mam stałe 350 fps i na waszym AIM HS zauważyłem bardzo nietypową płynność gry, tak jakby cały config był podpisany pod mój sprzęt. Stąd moje zapytanie. Które z komend zapewniają tą płynność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kappa. Napisano 25 Marca 2018 #509352 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Marca 2018 Serwer automatycznie wymusza: 'ex_interp' , 'cl_updaterate' oraz 'rate' . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carmel223 Napisano 1 Kwietnia 2018 Użytkownik Autor #509827 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2018 Jakie są to wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Kwietnia 2018 #509860 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2018 W dniu 25.03.2018 o 19:56, carmel223 napisał: Witam, mam stałe 350 fps i na waszym AIM HS zauważyłem bardzo nietypową płynność gry, tak jakby cały config był podpisany pod mój sprzęt. Stąd moje zapytanie. Które z komend zapewniają tą płynność? STEAM z automatu blokuje komendy wymuszane przez serwer. To samo się tyczy niektórych buildów NS'a, raczej powyżej v44 takie zabezpieczenie powinnno wyłapywać wymuszenia i je starannie blokować. A jeżeli korzystasz z takiej wersji cs'a co nie ma protectorów na to, możesz zrobić mały myk i ustawić config.cfg na (tylko do odczytu, zaznaczone), wtedy serwer nie będzie ci łapał tego świństwa - bo to jest nienormalne żeby ktoś ustawiając server.cfg decydował do jakiego internetu te komendy się odnoszą, w przypadku kiedy jest to wolny net komenda cl_updaterate spowalnia działanie całej gry, a co ważniejsze ex_interp jest zależny od cl_updaterate i w takiej zasadzie mniejsza wartość updaterate skutkuje innym interpem (np. bo przy cl_updaterate 50, ex_interp powinien wiec wynosic jakies 0.04 ) ;] Wtedy mimo wymuszeń interp 0.01 i updaterate , interp będzie się sam ustawiał co sytuację gdy ktoś zaingeruje zmianę tego interpu na inny. Dlatego ogólnie mówiąc ten plugin z wymuszeniami jest do bani, bo większość buildów je blokuje, a ta garstka co z niego 'korzysta' może mieć wahania pingów lub jej coś pomoże. Ogólnie najlepiej ustawić server.cfg tak po środku, cl_cmdrate - zależne od fpsów na serwerze sv_maxupdaterate - na 101, wtedy korzystając z upderate nie ma wymuszeń w dół i gra jest przyjemna /// o ile wasz serwer tyle wyciągnie, to też jest zależne a ja podałem maks wartość cl_updaterate równy fps serwera i nie większy od sv_maxupdaterate sys_ticrate 125 - 50/75 , w zależności od tego co cmdrate- fpsów serwera fps_max 125 , można tym się pobawić, w szczególności na takim serwerze rate 20k , sv_maxrate 20k Nie traktujcie tego jako poradę, bo wiem że na pewno o tym wiecie ale skoro korzystacie z wymuszeń serwerowych w taki głupi sposób (bo z interpem) to tą treść zrozumcie w sposób rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kappa. Napisano 3 Kwietnia 2018 #509977 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2018 'ex_interp' 0.01, 'cl_updaterate' 101 oraz 'rate' 25000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4S4N Napisano 19 Maja 2018 #512657 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Maja 2018 Na fps wpływa wiele komend, w tym updaterate i cmdrate, mi ex_itnerp 0.01 powoduję klatkowanie modeli dlatego zmieniłem tą komendę(wiem jak to obejść) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi