Administrator aquax Napisano 20 Listopada 2019 #533284 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 Od pewnego czasu razem z moim technikiem planujemy dodać kilka dodatków na gxp. Nie da się patrzeć na tak małą frekwencję niegdyś topowego serwera w Polsce. Liczę również na waszą kreatywność. Pamiętajcie że żadna propozycja nie może być przesadzona, by serwer zachował swój tryb taki jaki jest aktualnie. Pod spodem przedstawię wam mój pomysł co moglibyśmy dodać na serwer by go urozmaicić. 1. System go:moda ze skrzynkami. Dropią z nich itemy oraz noże Do otwarcia skrzynek potrzebujemy kluczy Skrzynie wypadają na koniec mapki w motd tak jak jest to na go:modach Klucze zbieramy zabijając wroga -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------2. System noży ze skrzyni. Kosy, które wypadały by ze skrzyni miały by umiejętności takie jak: - ciche kroki - lekko zwiększony speed - podwójny skok - regeneracja życia (jakaś minimalna ilość) - potrójny frag za zabicie z danej kosy -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------3. System itemów które mamy ze skrzyni. Są to tak jakby perki jakie mamy na cod modach. Towarzyszą nam jednak przez cały event serwera aż do kolejnego resetu. Możemy założyć tylko 1 item na siebie podczas gry. - od 1-15 hp na start - 1/4- 1/10 szansa na wybuch po śmierci - 1%-5% więcej expa - 1-10 hp za hs - 1-10 hp za zabójstwo - jednorazowo 500-2500 expa -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------4. Killstreak Jest już na serwerze jednak nie wiele on ciekawego wnosi. Moja propozycja to: 6 zabójstw - dodatkowy granat 8 zabójstw - granat odłamkowy (granat który po wybuchnięciu wybucha raz jeszcze) 11 zabójstw - skrzynka z expem 13 zabójstw - rakieta 25 zabójstw - nuke -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------5. Misje Za wykonanie misji dostajemy skrzynie lub expa Zabij x osób Zadaj x dmg Wbij x broń użyj 10x rakietę z killstreaka otwórz 10x skrzynie z expem Zdobądź 20 zabójstw pod rząd nie ginąc ani razu -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------6. Deathstrike Jest to nagroda za serię zginięć. Odwrotność killstreaka. Po zabójstwie nie nalicza się już dalej ds tylko resetuje . 5 zgonów - +10 hp 7 zgonów - +15 hp 9 zgonów - +25 hp 12 zgonów - +50 hp -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------7. Nagrody pod koniec rundy w postaci expa najwięcej fragów najwięcej zgonów najwięcej hs najwięcej zabójstw z kosy ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Filter dodał reakcję 1 Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 20 Listopada 2019 #533285 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 4 minuty temu, aquax napisał: 2. System noży ze skrzyni. Kosy, które wypadały by ze skrzyni miały by umiejętności takie jak: - ciche kroki - podwójny skok Cytując ten fragment, mam pewne wątpliwości. Te umiejętności posiada domyślnie VIP (oczywiście posiadając lepszy regen hp za zabójstwa i 150 hp na respie), więc jak to zadziała na gracza, który posiada tę usługę? Nawiązując do całości, to szczerze mówiąc widzę na pierwszy rzut oka COD+GOMOD+GXP. Moim zdaniem nie będzie to działać tak jak planujesz, choć będę pozytywnie zaskoczony jeśli twój plan się powiedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 20 Listopada 2019 Autor #533286 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 6 minut temu, GandalfSzary napisał: Cytując ten fragment, mam pewne wątpliwości. Te umiejętności posiada domyślnie VIP (oczywiście posiadając lepszy regen hp za zabójstwa i 150 hp na respie), więc jak to zadziała na gracza, który posiada tę usługę? Nawiązując do całości, to szczerze mówiąc widzę na pierwszy rzut oka COD+GOMOD+GXP. Moim zdaniem nie będzie to działać tak jak planujesz, choć będę pozytywnie zaskoczony jeśli twój plan się powiedzie. Wtedy po prostu te kosy będą da vipa bezużyteczne. Zawsze ma alternatywę w postaci innych noży. Może masz jakieś inne propozycje do nowych kos to możesz napisać też pod tematem. Kto nie ryzykuje ten nie ma. Nic się nie stanie jak zobaczymy. Możemy tylko zyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Listopada 2019 #533289 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 Fajnie, podoba mi się bo od .. wgl nigdy, pierwszy raz widzę twój post w dziale tego serwera :] Chyba że podczas mojej nieobeności coś było, jednak zawsze był Vister kolorowe modki i Aragorn. Ymm i nie zrozum tego źle, cieszy mnie ten fakt że wychodzisz z dobrą inicjatywą poprawy serwera. Więc zacznę od mojej opinii.. skrzynki go mod'a okay , podoba mi się. skrzynki kosy już nie bo to bardziej 4Fun serwer, pomysł numer 3# nie.. i, 4# to się spisywało fajnie na cod modach , tj. wuwunia lub jerema 45k :P tu za duży wymysł, 5 fajne ale warto zmienić misje na atrakcyjniejsze, 6 wiadomo dobry patent na zmniejszenie ryzyka wychodzenia nowych graczy na niższych broniach, 7 jak najbardziej okay. Teraz moja wizja, uszczuplić serwer bo występują lagi ;( niezbyt się fajnie gra w takim stylu zaczerpnąć świeżości map gg_ , i większość map dużych wyj*bac , standardowe mogą być ale bez nowości zważając na system zmieniania map, to nie jest mapcykl dzienny nocny etc. ale zwykły galileo , leci po kolei raczej.. bez admina gracze czasami na 4 osoby grają tego dużego azteca którego nikt nie zna. Różnorodność w mapach typu gg_ skoro mapy są, to też system .. nie wiem ile na tą reklamę pójdzie o ile będzie, ale warto zmienić sposób wyboru map.. nie pierwszy raz pod koniec mapy gracze napierdalaja w wszystkie klawisze, wybierają durne mapy.. sytuacja z dziś duża mapa, proszą gracze o vote, to dałem 3 propki map jakoś się dało, każdy wybrał po 25% głosów, inteligencja na poziomie pantofelka a potem płaczki bo mapa za duża. Jak wyżej , mapcykl rano , (mapy gg_ ) , dzienny (standardowe dd2, eldorado , aztec , nuke, mirage + większe gg_ na przemian) , wieczór (gg_ małe plus duże). Serio zoptymalizuje to serwer Dziś się zastanawiałem i wspomnę o tym. Co można zrobić aby zachęcić graczy do siedzenia na serwerze? Z wyżej propka 2 , 3 i 4# - mianowicie system monet który funkcjonuje niemalże na każdy cod modzie + klany. W sklepie, losowy XP , ciche kroki(drogie) na całą mapę (mapcykl pozwoli nie nadużywać przez przedlużenie gry, warto też zmienić długość mapy do 20minut z 25) , losowe dodatkowe HP za zabójstwo ( dodatkowe 5-50 ) z zastrzeżeniem max 100 hp jak to vip ma, loteria (w skład niej procentowa szansa na dodatkowy skok, ciche kroki, skrzynka z bronią lub klucz.. w zasadzie można wszystkie bonusy dać, od vipa i zaciągnięte z propozycji.. Cena loterii za monety była by niska, a szanse na drop jakiegoś przedmiotu niezbyt wysokie wiec coś tam by wpadło. Tytuły graczy, po zdobyciu odpowiedniej ilości fragów .. aktualnie funkcjonuje ale nic nie wnosi do gry, bo to zwykłe nazwy przy poziomie. Jeżeli poszperam powinienem znaleźć plugin .. Bym zapomniał dodać najważniejsze, tytuł dawałby więcej niż tylko info dla ciebie, na czacie gracz by miał prefix odpowiedni do rangi. Klany , wszystko na bazie tych monet. Umiejętności klanów , dodatkowi członkowie (max 20) , każdy level to koszt , dodatkowy % xp za killa (od 0,1% do 5%) więcej XP , dodatkowy AP armor po 1 pkt, do 25 max, dodatkowe hp za fraga, w tym specjalne umki : drop monet x2 , +15 bazowe hp , +15 bazowy armor , +dodatkowy skok, + 1x dzienny odbiór expa. Pozytywy z klanów tj jeżeli znajdzie się serwer testowy albo wypożyczony mixowy , można robić turnieje 5/10/15/20 osobowe po 5x5 gra , gdzie zwycięzcy dostaną unikatowy tytuł na serwerze(proste do zrobienia) , vipa ewentualnie tytuł na forum, plus osiągnięcie na forum dla każdego z zwycięskiego klanu. Na razie tyle, czas na refleksje moich pomysłów przez właściciela, na pewno coś jeszcze się trafi jeżeli chodzi o optymalizację (plugi) mam parę propozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 20 Listopada 2019 Autor #533291 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 Ja wypowiadam się zawsze mało w tematach i robię rzeczy takie, by to wszystko chodziło i funkcjonowało. Z lagami nie mam pojęcia co może być bo mamy jedną z najnowszych wersji rehlds i innych więc dziwna sprawa. Od wczoraj już wprowadziłem podobny mapcycle co tu napisałeś ale jednak z votowaniem graczy. Wygląda to teraz tak: od godziny 22:00 do 11:00 gg_33_besot gg_33_chaos gg_33_circa gg_33_frisson gg_33_lab gg_33_urban gg_bat gg_gm_smaan gg_strelbak de_inferno2x2 de_mirage2x2_go de_nuke2x2_GO de_cache2x2_GO de_train2x2_GO de_dust2x2 cs_max od godziny 11:00 do 22:00 de_dust2 de_aztec de_inferno de_nuke de_train de_kabul de_cpl_mill de_mirage de_dust4ever de_dust2002 cs_italy2 de_eldorado de_lidl de_dustyaztec de_cache_GO de_dust2_GO cs_assault_1337 de_dust2x2 de_dust2_1337 de_inferno2x2 de_mirage2x2_go de_nuke2x2_GO de_cache2x2_GO de_train2x2_GO Mapy typu "2x2" są w dzień dlatego, że nie są one najmniejsze i nadają się nawet gdy jest te 10 osób na serwerze. Dodatkowo frekwencja nie jest aktualnie na wysokim poziomie, więc na przykład jak będzie o takiej 18:00 - 5 graczy to mogą w vote na spokojnie wybrać sobie mapkę pokroju "de_dust2x2". Map gg mamy całkiem sporo. Mogę jedynie podmienić jakieś mało grane na inne ale nie chcę dodawać nie wiadomo ile. Z aktualnym rynkiem najlepiej sprawdzą się mapy typu cs:go lub pomniejszone popularne mapy do 1 bs-a. Co do reszty propozycjo będę czekał na więcej opinii i propozycji z waszej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Listopada 2019 #533295 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 O to mogłem nie zauważyć, dziś jedynie brakowało map gg_ w momencie kiedy byłem na serwerze.. Odnośnie mapcyklu dziennego opcję 14 można wywalić bo mapa jest za bardzo namieszana , tj de_dustyaztec , i assault też może być wątpliwy ale to można przetestować w praniu. 1) Rozumiem że dźwięki typu multikill to jest ultimate KS Advanced? Raczej tak, jeżeli musi to być na serwerze proponuje lekką edycje cvarów, aby tylko dźwięk się wyświetlał bez info na hud. A jeżeli jest opcja głosuje za wywaleniem tego pluginu , bo jest totalnie zbędny .. Nakurwia dźwięki których się nie da wyłączyć mp3volume 0 , a trzeba manualnie przyciszać dźwięki .wav , jak tutaj w 1 pkt. 2) Proponuje wyłączyć moduł do rehlds'a - detector aim , bo jest nieaktualizowany i w zupełności niepomocny. Za to proponuje wgrać ten, ruski się znają i jako nieliczni nadal aktualizują plugsy do 1.6 https://amxx-bg.info/viewtopic.php?f=16&t=35 . Mogę pomóc w tłumaczeniu jak zawiedzie translator google ;P 3) Nie pamiętam czy korzystałem z niego, na pewno plan był i zapisałem sobie w zakładkach .. ale serwera już nie ma więc nie ma jak ztestować tego. Mianowicie problem balansu drużyn, niekiedy jest tak że 4 gra vs 1, gdzie 4 mają większe score niż ten 1 więc balansu nie ma . Plug - https://amxx-bg.info/viewtopic.php?f=21&t=28 4) Jeszcze jedno od ruskich, coś ciekawego dla stałych graczy, w momencie kiedy gracz osiągnie się określoną liczbę zabójstw może otrzymać flagi VIP, permanentnie, zapis określany jest na nick lub sid , a w razie cziterów bezproblemowo można zresetować stan.Wiąże się to z nową premką lub miniVipem, co dodaje jakieś tam pomniejsze rzeczy do gry , sam vip i tak prosty plugin raczej nie wpłynie źle na optymalizacje gry a raczej zachęci graczy do spędzenia więcej czasu na serwerze żeby to wbić, wydaje mi się że jest to dobra zachęta. https://amxx-bg.info/viewtopic.php?f=21&t=2996 Jak pisałem z tłumaczeniem mogę pomóc 5) Zapomniałbym, najważniejsze co do pkt 1) , wyświetlanie się info na HUD, w jakimś stopniu prosiłbym o ograniczenie reklam, nikt na to nie patrzy to już nie te czasy że ludzie zachwycają się prostym [you] dołącz do nas na xnxx.com . Jeżeli chce się zachęcić ludzi do forum trzeba robić jakieś konkursy 6) kamp metr za szybko łapie i za wolno spada, nie można by zedytowac plug, zwolnić nabijanie procentów do minimum ale w granicach 75% wrzucić słapy 0dmg, na pełnej 100 1dmg. Na mapach x2 pasuje wyłączyć też plug. 7) zaktualizować maps.ini bo nie da się ewentualnie z dużej mały wrzucić małej w vote, brak map gg_ w menu amxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morderca92 Napisano 25 Listopada 2019 #533383 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Listopada 2019 Dnia 21.11.2019 o 03:54, Miłosz napisał: 6) kamp metr za szybko łapie i za wolno spada, nie można by zedytowac plug, zwolnić nabijanie procentów do minimum ale w granicach 75% wrzucić słapy 0dmg, na pełnej 100 1dmg. Na mapach x2 pasuje wyłączyć też plug. Podbijam Gdy gra się 1vs1 na średniej mapie i umawiasz się z graczem na daną miejscówkę żeby się nie szukać to po chwili ekran robi się czarny bo kamp meter wskazuje 100%... Można to zrobić w ten sposób żeby działał on w przypadku gdy na serwerze jest powyżej np. 5 osób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 25 Listopada 2019 Autor #533403 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Listopada 2019 11 godzin temu, morderca92 napisał: Podbijam Gdy gra się 1vs1 na średniej mapie i umawiasz się z graczem na daną miejscówkę żeby się nie szukać to po chwili ekran robi się czarny bo kamp meter wskazuje 100%... Można to zrobić w ten sposób żeby działał on w przypadku gdy na serwerze jest powyżej np. 5 osób? Ciężka sprawa. Jedynie raczej tylko by go wydłużyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Listopada 2019 #533407 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 sytuacja z dziś , dd2 x2 , zabiłem 3 typa jakieś 60% już miałem kamp metera , pestki więc pare sekund zabici ja mam tyle procent , z długiej idę anarchią na gale, początek gali, kamp meter spadł do 45% , to jest chore .. Rozumiem że korzystacie z bad campera, tam o ile pamiętam jest opcja redukcji hp i slapy , ale tak po chwili namysłu na pewno by to w takim samym stopniu wkurzało, mapy są źle dostosowany przykład de_eldorado , respawn w domku przy respie TT, jeżeli przed zmianą długości (wtedy wolniej nabijał) kamp metera w krótkiej chwili gracz dostawał ciemno na ryj to nie mógł wyjść z tego domku, ratowało go jedynie jak admin był na specu i zobaczył że ma problem, wtedy slay i gramy dalej. W sytuacji kiedy nie ma @ jest problem bez wyjścia. To są te rzeczy na minus dot tego pluginu. Czyli na wstęp, ogarnąć mapy pod DM dobre, można potestować zobaczyć mogę pomóc znaleźć fajne, kolejny krok zrobić spawny, i nie w powietrzu jak np. gg_strelbak i parę innych nazwy nie pamiętam, taka szachownica kolorowa. I w końcu mając porobione spawny można ograniczyć kampe tzn. w kampach, tak aby gracz nie mógł wejść w ciemnie i wychylać się zza skrzynki, tak aby mógł na prostej schować się za ścianę. Zablokować miejsca tym cackiem, https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=55245?t=55245 Nie wiem czy działa na rehlds'ie bo jest starym plug raczej bez aktualizacji, ale pozwala blokować miejsca aby w nich się nie dało wejść, bez slapów czy dedów ,, jedynie blok perfidnych kampów,. a załatwi to wszystko. Poza tym parę nowych map by się przydało, https://maps.cs-bg.info/maps/cs/1343/ https://maps.cs-bg.info/maps/cs/1106/ https://maps.cs-bg.info/maps/cs/717/ https://maps.cs-bg.info/maps/cs/3172/ https://maps.cs-bg.info/maps/cs/2849/ https://maps.cs-bg.info/maps/cs/2723/ Proste mapki bez zbytecznych bajerków, a więcej i nowe. I podbijam mapy gg proszę wbić w maps.ini bo nie ma opcji wyboru gg_ z votemap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filter Napisano 26 Listopada 2019 #533421 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 Ja to bym dodał asysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morderca92 Napisano 27 Listopada 2019 #533428 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 Z tymi mapami to jakaś pomyłka jest. Teraz na serwerze są 4 osoby i wpisując rtv do wyboru są nuke, aztec, dust... Nawet mapy 2x2 są za duże w przypadku gdy na serwerze są 4 osoby. Takie zmiany zniechęcają zamiast zachęcać do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 27 Listopada 2019 Autor #533429 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 Zmienię cykl małych map do godziny 13 i wtedy uważam że będzie okej. Mapki 2x2 na niektórych serwerach są jedne z najmniejszych i nikt nie narzeka a co dopiero tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morderca92 Napisano 28 Listopada 2019 #533464 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 Będzie lepiej. Ja z reguły gram rano gdzie ludzi jest mało albo wcale. Mapy 2x2 są mniejsze, ale na 2 czy 3 osoby i tak sa za duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Listopada 2019 #533473 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 bug na mapie de_nuke_go x2 , respaw na balkonie zewnętrznej, widok na respawn CT , zblokowany w barierce nie mogę się ruszyć a potem totalny bezruch, bug aktywny i bez ruchu pozostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 29 Listopada 2019 #533476 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 9 godzin temu, Miłosz napisał: bug na mapie de_nuke_go x2 , respaw na balkonie zewnętrznej, widok na respawn CT , zblokowany w barierce nie mogę się ruszyć a potem totalny bezruch, bug aktywny i bez ruchu pozostaje Ja tego respa już zgłosiłem Aquaxowi w poniedziałek wraz ze screenami z dokładną lokalizacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 5 Grudnia 2019 #533576 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2019 Temat podbijam, bo sam grywam często po 22, dalej w wyborze map są mapy duże (cs i de) oraz mapy 2x2, trzeba mieć farta, żeby w ogóle pojawiła się mapa typu gg w głosowaniu. @aquax opisany przez Ciebie mapcykl można w tym momencie o kant dupy potłuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Grudnia 2019 #533579 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2019 @aquax boty ze speca wyłącz , na jaki chuj one tam są? żeby podbić ranking na GT??? Jeszcze walnij tam PodBOTy i wtedy całkowicie zbanują wam serwer na GT. Blokują sloty, zamiast 22 slotów (21+1) , jest 19 , dwójka graczy jest mniej warta od +10 ranku dziennie na GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Grudnia 2019 #533598 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2019 @aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax wprowadzamy jakieś zmiany? czy temat otworzony żeby po miesiącu wejść i spytać czy macie jakieś pomysły. A teraz ważniejsza propka która musi przejsć, interp który na serwie nie jest pod kontrolą, przykład tutaj Większość tutaj nie ma głowy, lub strzela zanim ciebie zobaczy, czyli zza ściany. A i wygląda bardzo dużo przypadków jako głupi aimbot, co może zmylić jak widać. Wynik , prosty plug wyłapujący ex_interp wartości od 0.035 po 0.007 ! jeżeli nie spełnia normy to automatycznie ex_interp 0.01 ustawiony, załatwi wszystkie problemy, nie ma co się brać za automat wszystkich interpów na 0.01 , bo wartości do 0.35 ms są jak najbardziej okej, szczególnie jak gracze mają po tyle ustawione to jest przelicznik pod ich szybkość łącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 11 Grudnia 2019 Autor #533702 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2019 Dnia 6.12.2019 o 17:49, Miłosz napisał: @aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax@aquax wprowadzamy jakieś zmiany? czy temat otworzony żeby po miesiącu wejść i spytać czy macie jakieś pomysły. A teraz ważniejsza propka która musi przejsć, interp który na serwie nie jest pod kontrolą, przykład tutaj Większość tutaj nie ma głowy, lub strzela zanim ciebie zobaczy, czyli zza ściany. A i wygląda bardzo dużo przypadków jako głupi aimbot, co może zmylić jak widać. Wynik , prosty plug wyłapujący ex_interp wartości od 0.035 po 0.007 ! jeżeli nie spełnia normy to automatycznie ex_interp 0.01 ustawiony, załatwi wszystkie problemy, nie ma co się brać za automat wszystkich interpów na 0.01 , bo wartości do 0.35 ms są jak najbardziej okej, szczególnie jak gracze mają po tyle ustawione to jest przelicznik pod ich szybkość łącza. Gościu nie płacz i nie zachowuj się jak dziecko 12-letnie bo aż wstyd. Boty cały czas aktualizuję bo one powinny wychodzić jak jest więcej graczy. To że tu nie piszę nie oznacza że nic nie robię z tym. Mogą być te mapy większe po 22 jak plugin jeszcze nie zaskoczy ale to już nie jest moja wina niestety. Respa poprawiałem ale najwidoczniej nie zapisał mi się plik i muszę to na nowo zrobić skoro nadal jest źle. Plugin który podałeś na interp był u mnie na dm dd2 i bardzo obciążał serwer. Przy dm-ach jest to cięższa sprawa bo gracze co chwila się respią i trzeba znaleźć plugin co ustawi tylko na początku mapki interp. Co do dalszych prac to jestem już po wstępnym ustaleniu z technikiem ale to nie jest taka prosta sprawa i napisanie tego może zająć nawet 2 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Grudnia 2019 #533708 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2019 w zasadzie to ja żadnego pluginu gotowego nie podawałem, zaproponowałem najbardziej korzystną opcję wychwytywania interpów. Beznadzieją jest ustawienie go na stały 0.01 co jest bardzo proste nawet na DM , ale wtedy się zapomni o wolniejszych i szybszych netach, szczególnie tych wolniejszych gdzie może ktoś ma 5mbs* - 20mbs to jeszcze nie rewelacja nawet przy maksymalnej tej licznie -20mbts. co nie zapominajac wartosci upload tez sie licza do gry. Głupie wymuszania bez przemyslenia nic nie pomoga a pogorsza sytuacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczwany Lis Napisano 15 Grudnia 2019 #533796 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2019 -Proponuje zmienić tryb wyboru map tak jak był wcześniej, 10 lub mniej graczy = tylko małe mapy do wyboru. Liczba graczy zmienia się bardzo w ciągu dnia i często jest tylko kilka osób i nie ma do wyboru małych map, również tych 2x2. Jak gracze są ogarnięci to spoko ale czasem ktoś nie wpisze rtv bo nie. Może dodatkowo wyłączyć campmeter na mapach 2x2 tak jak jest na gg? -Przydało by się poprawić respy. Szczególnie na mapach 2x2. Gdy jest dużo graczy często giniesz 4-5 razy pod rząd nim zdążysz wystrzelić to nie zachęca do gry. I trochę szczegółów: -W menu /poziomy trzeba poprawić ilość xp i podpisać który poziom to która broń. No i walnąć gdzieś napisik na dole ekranu, że lista broni jest w /poziomy. -Ustawić automatyczne przeładowanie po zabiciu z noża GandalfBialy dodał reakcję 1 Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka[R]TuSiK Napisano 22 Grudnia 2019 #533934 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Mi osobiście odechciało grać, gdy tylko wbiłem SG-550 (auto lama CT), bo jak zobaczyłem jaka ta broń jest zepsuta i ile muszę wbić nią expa to już podziękowałem sobie grę na tym serwerze. (Grałem na rosyjskim nicku) Jak dla mnie bonus expa za HS byłby spoko, jakieś właśnie skrzynki expa albo zmniejszyć wymaganego expa końcowych auto snajperek, bo to serio się odechciewa grać takim ścierwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 22 Grudnia 2019 #533941 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Narzekasz na SG-550, a to jeszcze nie jest tak dużo expa wbrew pozorom, poza tym do maxa brakują Ci 2 poziomy. Ja odkąd tu gram mam taki nawyk, że zmieniam nick po ukończeniu M4, warto spróbować albo możesz zawsze kupić XP, czego też nikt nie broni, a będziemy nawet z tego tytułu się cieszyć, że wspomogłeś serwer. Tak przy okazji porównaj sobie obecne wymagania XP na broń z tymi co były poprzednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Grudnia 2019 #533957 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2019 Nie no Arturku kolega ma razie w jednej kwestii skrzynki z expem, jakby nad tym pomyśleć i zważyć na okres świąteczny i Mikołajowy na serwerze powinno znaleźć się parę udogodnień powiązanych z tym okresem, modele które są na serwerze, z wiadomego punktu powinny być zmienione.. Ale tu nic się nie zmienia dla graczy dla klimatu dla zwiększenia grywalności serwera bo ewidentnie właściciel nie ma perspektyw na zmianę jakąkolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moderator Madziaa<3 Napisano 1 Stycznia 2020 Dziewczyna UB Team #534249 Moderator Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2020 @aquax nie wiem o co kaman, ale jak wejdzie się do szczura na inferno2x2 to blokuje się i nie można się w ogóle ruszyć. Nie wiem czy to coś ode mnie czy bug mapy xD Niżej ss : Rey dodał reakcję 1 Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi