yeti-kotleti Napisano 1 Listopada 2022 #554746 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 Twój nick:yeti Nick admina banującego:ToMaKa>>>BMW<<<DRIFT>>>BOOS Data/Mapa:31.10.2022 - 22:00:09 IP/SteamID:76561199934387126 de_nuke Serwer (mod):[CS:GO 4MAPS] ★ POCHYLNIA ★ SKINY CS 1.6 ★ 1s1k Wycinek z konsoli:[AMXBans] You are permanently banned. [AMXBans] Banned Nickname : yeti [AMXBans] Reason : ' kasa z buga ' [AMXBans] You can complain about your ban @ www.Pochylnia.pl [AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_1 : 0 : 987060699 ' [AMXBans] Your IP : ' 46.204.108. witam, gram na serwerze od prawie roku, sytuacja z bugowaniem euro zdążyła się powtórzyć wiele razy, gracze wykorzystują buga i oddają euro innym przez co też i ja dostałem euro z czym wiąże się ban który jest powodem wpisu, proszę o odwołanie bana bądź zmniejszenie czasu kary do 24h jak u graczy którzy dostali takową kare. Z góry dziękuje za pozytywne rozpatrzenie odwołania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 2 Listopada 2022 #554748 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 bany permanentne skrócone, lub w braku możliwości usunięte bo nie miałem czasu na poprawkę. Takie bany w postaci blokady powyżej dnia prowadzą do utraty graczy bo bug jest znajomy administracji i nie powstrzymany, a ty Tomek jako admin nie możesz za to karać w ten sposób, chociaż pomysł z przelewaniem kasy dla botów jest dobry i możesz próbować go wymusic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 3 Listopada 2022 #554755 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2022 Zostałeś odbanowany przez administrację Pochylnia.pl! Temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją zaraportuj ten post. Pozdrawiamy, Administracja Pochylnia.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...