Emausik Napisano 4 Sierpnia #560510 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Sierpnia Witam. Przychodzę tutaj z kilkoma propozycjami: 1. Punkty doświadczenia dla graczy z maksymalnym poziomem Gracze, którzy posiadają maksymalny poziom, nie będą dostawali punktów doświadczenia za zdobyte trzy pierwsze miejsca na końcu mapy. Dzięki temu inni gracze będą mieli większe szanse na rozwój. Ewentualnie można wprowadzić lepsze rozdawanie punktów doświadczenia przed zmianą mapy: miejsce: 120 punktów miejsce: 85 punktów miejsce: 50 punktów 2. Propozycje zebrane od innych z moimi ewentualnymi poprawkami: @ Bott* "Po osiągnięciu maksymalnego poziomu dodanie opcji wyboru tarczy i wyboru potem pistoletu." Balansowanie wymaganego doświadczenia dla kilku broni: Obniżenie wymaganego doświadczenia dla Galila (na przykład -1000), aby uczynić go bardziej atrakcyjnym. Zwiększenie wymaganego doświadczenia dla AWP (na przykład +2000), co doda wyzwania dla graczy preferujących tę broń. Dodając od siebie, chciałbym pokazać, jakby mogłoby się to jeszcze bardziej usprawnić. Odjąć z poziomu SG-552 5000 punktów doświadczenia i przenieść na inne bronie: AWP: dodatkowy 1000 punktów doświadczenia AUG: dodatkowe 2000 punktów doświadczenia AK-47: dodatkowe 3000 punktów doświadczenia Jeśli chodzi o GALIL'a, to zabrać stamtąd 2000 punktów doświadczenia i przenieść na: FAMAS: dodatkowy 1000 punktów doświadczenia XM1014: dodatkowy 1000 punktów doświadczenia Dla ciekawostki dałem przeanalizować i zoptymalizować przez chatGPT aktualną rozpiskę ile potrzeba doświadczenia do każdej broni: Spoiler Aktualny rozkład doświadczenia: Glock: 0-150 XP P228: 150-300 XP Five-SeveN: 300-500 XP Elite: 500-750 XP USP: 750-1050 XP Deagle: 1050-1400 XP TMP: 1400-1900 XP UZI: 1900-2500 XP SCOUT: 2500-3100 XP UMP: 3100-4000 XP MP5: 4000-5000 XP P90: 5000-6500 XP M3: 6500-8500 XP FAMAS: 8500-11500 XP XM1014: 11500-13500 XP AWP: 13500-15500 XP Galil: 15500-23000 XP AUG: 23000-30000 XP AK-47: 30000-45000 XP SG-552: 45000-60000 XP M4A1: 60000-80000 XP SG-550: 80000-90000 XP G3-SG1: 90000-100000 XP M249: 100000-110000 XP MAX (2 bronie do wyboru): 110000+ XP Zbalansowany rozkład doświadczenia: Glock: 0-150 XP P228: 150-300 XP Five-SeveN: 300-500 XP Elite: 500-750 XP USP: 750-1000 XP (zmniejszone z 1050 XP) Deagle: 1000-1350 XP (zmniejszone z 1400 XP) TMP: 1350-1800 XP (zmniejszone z 1900 XP) UZI: 1800-2300 XP (zmniejszone z 2500 XP) SCOUT: 2300-2900 XP (zmniejszone z 3100 XP) UMP: 2900-3800 XP (zmniejszone z 4000 XP) MP5: 3800-4800 XP (zmniejszone z 5000 XP) P90: 4800-6200 XP (zmniejszone z 6500 XP) M3: 6200-8000 XP (zmniejszone z 8500 XP) FAMAS: 8000-11000 XP (zmniejszone z 11500 XP) XM1014: 11000-13000 XP (zmniejszone z 13500 XP) AWP: 13000-15500 XP (bez zmian) Galil: 13000-20000 XP (zmniejszone z 23000 XP) AUG: 20000-28000 XP (zmniejszone z 30000 XP) AK-47: 28000-42000 XP (zmniejszone z 45000 XP) SG-552: 42000-55000 XP (zmniejszone z 60000 XP) M4A1: 55000-75000 XP (zmniejszone z 80000 XP) SG-550: 75000-85000 XP (zmniejszone z 90000 XP) G3-SG1: 85000-95000 XP (zmniejszone z 100000 XP) M249: 95000-105000 XP (zmniejszone z 110000 XP) MAX (2 bronie do wyboru): 105000+ XP (zmniejszone z 110000+ XP) Chociaż pewnie pewne rzeczy bym pozostawił jak pistolety i smg, a potem uwględnił to co w spoilerze. Propozycja głosowania na forum dotycząca aktualizacji map. Dodanie lub rotacja nowych map: de_train_ilz_2x2 de_tuscan_2x2 gg_bgg_mario de_stmarc_csgo aim_arena_map Usunięcie najmniej granych map: css_mirage css_inferno (Coś może wejść za te dwa pełnowymiarowe mapy, do ustalenia). Może kilka map przywrócić z dawnych czasów jak na przykład de_aztec2 (są dwie wersje w sieci o tej nazwie, a mam na myśli tę: https://cs-bg.info/en/servers/cs/map:de_aztec2) Właściwie można zobaczyć, jak wygląda wybór map przez graczy przez ostatnie cztery tygodnie: Spoiler Pełne statystyki serwera tutaj: https://tsarvar.com/pl/servers/counter-strike-1.6/145.239.237.108:27385/stat @ Szczwany Lis "Usunięcie kamp metera z małych map, takich jak fy_iceworld i cs_wiocha, cs_max, gdzie jego obecność nie ma sensu." "Usunięcie cichobiegów dla VIP'a. Sytuacje, w których VIP z auto snajperką nie jest słyszalny i zabija wszystkich, nie są sprawiedliwe, zwłaszcza przy małej liczbie graczy (na przykład 4 na 3)." @ FazerPL tu miał jeszcze coś dodać, ale nie odpisał więc jeśli chcesz, to dodaj coś od Siebie. Jeśli miałby być jakieś zmiany, to najlepiej po resecie rankingu w najbliższym czasie, albo dopiero za drugim razem, gdyby różne rzeczy miały się przeciągać, aby wprowadzić zmiany. Proszę o rozważenie powyższych propozycji i ewentualne dodanie własnych uwag. Pozdrawiam! Oznaczyłbym tutaj po rangach, ale nie mam takich możliwości. @ yakuza15 @ Ice Scream @ Finrod @ VisTeR.' Szczery, Bott* i Szczwany Lis dodali reakcje 1 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bott* Napisano 4 Sierpnia #560513 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Sierpnia Mógłbym jeszcze dodać kwestię rang - do aktualizacji. Z tego co pamiętam to z 'pompką' ma się rangę 'Snajper', a na 23 poziomie oraz MAX ma się 'Mistrz Pochylnia.pl' - to detale i kosmetyka, więc nie powinno być problemu. Samemu bym coś zaproponował, ale nie znalazłem nigdzie listy rang Emausik dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczwany Lis Napisano 5 Sierpnia #560531 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia Jedna mała rzecz, którą można by jeszcze dodać, to jakiś auto team balance. Gdy gracz wchodzi do drużyny w której jest mniej botów to ubywa bota z przeciwnej i jest 3 vs 5. A przy okazji botów (nie wiem czy tak się da) żeby nie działał na nich kampmeter bo na niektórych mapach, na przykład italy2 albo cs_max, blokują się i latają po całej mapie non stop. To wiem że było poruszane ale dla przypomnienia: gdy wchodzi więcej graczy niż jest botów to po wyjściu graczy boty nie dodają się spowrotem automatycznie i jest nieparzyście w drużynie albo po max 4 osoby- wieczorami, kiedy akurat nie ma za dużo ludzi to nie ma już w kogo strzelać :D Emausik i Bott* dodali reakcje 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 5 Sierpnia #560535 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia Ad. 1. Punkty doświadczenia dla graczy z maksymalnym poziomem. W praktyce te punkty na koniec i tak niewiele wnoszą do zdobytego XP-a, szczególnie dla topki. Z drugiej strony należy pamiętać, że dla słabszych graczy to byłby topór obusieczny, ponieważ bonusy będą zdobywać najczęściej najlepsi gracze, więc jeszcze szybciej zdobędą oni więcej XP-a. Mając na uwadze, że te punkty w praktyce bardzo niewiele dają (i nie powinny dawać za dużo) to pełnią one jednak rolę pewnego prestiżu, dlatego zostawiłbym obecny sprawiedliwy przydział tych punktów dla wszystkich, niezależnie od zdobytego poziomu. Proponuję poniższy optymalny rozkład bonusów: I miejsce: 50 XP II miejsce: 25 XP III miejsce: 10 XP Ad. 2. Propozycje od graczy. Cytat Po osiągnięciu maksymalnego poziomu dodanie opcji wyboru tarczy i wyboru potem pistoletu. Tarcze zostały zbanowane na niemal wszystkich serwerach nie bez powodu, dlatego wolałbym ich nie uświadczyć na serwerze. W praktyce byłyby strasznie uciążliwe i prowokowałyby kolejne problemy, wręcz uprzykrzałyby życie innych graczom (szczególnie słabszym lub rzadziej grającym) - znów topka byłaby faworyzowana. Cytat Balansowanie wymaganego doświadczenia dla kilku broni: obniżenie wymaganego doświadczenia dla Galila (na przykład -1000), aby uczynić go bardziej atrakcyjnym. Zwiększenie wymaganego doświadczenia dla AWP (na przykład +2000), co doda wyzwania dla graczy preferujących tę broń. Wydaje się to wprowadzać zbyt skomplikowane zasady i rodzi to obawy o sprawiedliwą rozgrywkę, bo z założenia wszyscy powinniśmy przechodzić przez to samo. Jeśli chodzi o wymaganego XP-a do poszczególnych poziomów to musi to być dobrane do częstotliwości resetów na serwerze. Przy obecnej częstotliwości około dwóch resetów rocznie uważam, że te gorsze bronie są wbijane aż za szybko, a niektóre lepsze/nielubiane męczy się w nieskończoność, dlatego jedynie zmieniłbym kolejność tak, aby nie męczyć kolejno obu autoszmat pod rząd i może delikatnie zredukował te najwyższe poziomy oraz wprowadził matematycznie nieco ładniejsze wartości. Maksymalny poziom powinien zaczynać się od okrągłej liczby, czyli w naszym przypadku najlepiej pasuje wartość 100000. Poniżej moja propozycja poziomów: Glock: 0-150 XP P228: 150-300 XP Five-SeveN: 300-500 XP Elite: 500-750 XP USP: 750-1000 XP Deagle: 1000-1250 XP TMP: 1250-2000 XP UZI: 2000-2750 XP Scout: 2750-3000 XP UMP: 3000-4000 XP MP5: 4000-5000 XP P90: 5000-6500 XP M3: 6500-8000 XP AWP: 8000-10000 XP Famas: 10000-15000 XP XM1014: 15000-20000 XP Galil: 20000-30000 XP AUG: 30000-40000 XP SG-552: 40000-50000 XP AK-47: 50000-62500 XP SG-550: 62500-70000 XP M4A1: 70000-82500 XP G3-SG1: 82500-90000 XP M249: 90000-100000 XP MAX (2 bronie do wyboru): 100000+ XP Ad. 3. Propozycja głosowania na forum dotycząca aktualizacji map. Wspomniane mapy takie jak css_mirage oraz css_inferno są dla mnie nieporozumieniem, nie są wybierane, nikt ich nie nominuje - ogólnie mówiąc mamy już inne dużo lepsze wersje tych map, więc ja też bym je usunął. W zamian proponowałbym przywrócenie starych dobrych map, takich jak wspomniany de_aztec2 oraz dodatkowo de_train (raczej ten mniejszy z CS:GO), a także klasyczny gg_strelbak. Ad. 4. Propozycje od konkretnych graczy. Cytat Usunięcie kamp metera z małych map, takich jak fy_iceworld i cs_wiocha, cs_max, gdzie jego obecność nie ma sensu. Popieram! Cytat Usunięcie cichobiegów dla VIP'a. Sytuacje, w których VIP z auto snajperką nie jest słyszalny i zabija wszystkich, nie są sprawiedliwe, zwłaszcza przy małej liczbie graczy (na przykład 4 na 3). Proponowałbym raczej redukcję HP do 100, bo z tego co pamiętam gracze VIP już i tak mają dodatkową kamizelkę. [EDIT] Jak napisał niżej GandalfBiały - VIPy jednak nie mają kamizelki. Ja osobiście bym im dał kamizelkę ze 100 HP na start, ale musiałbym to jeszcze przetestować, bo nie grałem w kamizelce na serwerach już od wielu lat. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 6 Sierpnia #560536 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 3 godziny temu, Finrod napisał: Proponowałbym raczej redukcję HP do 100, bo z tego co pamiętam gracze VIP już i tak mają dodatkową kamizelkę. Co do tego, to pozwolę się wtrącić, choć w sumie już miałem się w ogóle na forum nie udzielać. VIP nie ma i nigdy nie miał kamizelki, jedyny bonus poza cichobiegami to 150 hp po zrespieniu się i lepszy regen HP za fragi, co nie zmienia faktu, że po pierwszym zabiciu i tak ma tyle samo punktów życia co każdy normalny gracz. Finrod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bott* Napisano 6 Sierpnia #560548 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia Poniżej mój komentarz do odpowiedzi, w sumie tylko do @ Finrod i nie koniecznie krytyczny <3 Jeśli czegoś nie skomentowałem to albo nie mam zdania, albo popieram. Czytanka pod tytułem: Wszystko jest względne, ważny jest złoty środek. 15 godzin temu, Finrod napisał: Ad. 1. Punkty doświadczenia dla graczy z maksymalnym poziomem. W praktyce te punkty na koniec i tak niewiele wnoszą do zdobytego XP-a, szczególnie dla topki. Z drugiej strony należy pamiętać, że dla słabszych graczy to byłby topór obusieczny, ponieważ bonusy będą zdobywać najczęściej najlepsi gracze, więc jeszcze szybciej zdobędą oni więcej XP-a. Mając na uwadze, że te punkty w praktyce bardzo niewiele dają (i nie powinny dawać za dużo) to pełnią one jednak rolę pewnego prestiżu, dlatego zostawiłbym obecny sprawiedliwy przydział tych punktów dla wszystkich, niezależnie od zdobytego poziomu. Proponuję poniższy optymalny rozkład bonusów: I miejsce: 50 XP II miejsce: 25 XP III miejsce: 10 XP 1. Co do systemu przyznawania - i tak nie zawsze rozdaje kolejno 3 osobom z najlepszym wynikiem, czasem przyznaje je np. osobie 1, 3 oraz 4 (pomijając 2). 2. Nagrody są dla najlepszych, jak na olimpiadzie. Starasz się o wynik, masz nagrodę. Medale są dla najlepszych, nawet jeśli to tylko uścisk ręki prezesa. 3. Często jestem w topce, mam maksa i nie czuję się, że potrzebuję jakiegokolwiek XP czy to 1,00 czy 1 000 000,00. Puenta: moim zdaniem coś trzeba zmienić. 15 godzin temu, Finrod napisał: Ad. 2. Propozycje od graczy. Tarcze zostały zbanowane na niemal wszystkich serwerach nie bez powodu, dlatego wolałbym ich nie uświadczyć na serwerze. W praktyce byłyby strasznie uciążliwe i prowokowałyby kolejne problemy, wręcz uprzykrzałyby życie innych graczom (szczególnie słabszym lub rzadziej grającym) - znów topka byłaby faworyzowana. Wydaje się to wprowadzać zbyt skomplikowane zasady i rodzi to obawy o sprawiedliwą rozgrywkę, bo z założenia wszyscy powinniśmy przechodzić przez to samo. 1. Pytanie ile osób ma maksa, jak szybko populacja rośnie i czy faktycznie korzystaliby z tej opcji. 2. Z jednej strony tarcza to bariera nie do pokonania, z drugiej strony jest podatna na granaty które każdy gracz posiada - w adnotacji do pkt. 1. nie byłaby to od razu połowa graczy na serwerze. Puenta: nie znam praktyki, więc może dobrze prawisz. 15 godzin temu, Finrod napisał: Jeśli chodzi o wymaganego XP-a do poszczególnych poziomów to musi to być dobrane do częstotliwości resetów na serwerze. Przy obecnej częstotliwości około dwóch resetów rocznie uważam, że te gorsze bronie są wbijane aż za szybko, a niektóre lepsze/nielubiane męczy się w nieskończoność, dlatego jedynie zmieniłbym kolejność tak, aby nie męczyć kolejno obu autoszmat pod rząd i może delikatnie zredukował te najwyższe poziomy oraz wprowadził matematycznie nieco ładniejsze wartości. Maksymalny poziom powinien zaczynać się od okrągłej liczby, czyli w naszym przypadku najlepiej pasuje wartość 100000. Poniżej moja propozycja poziomów: Glock: 0-150 XP P228: 150-300 XP Five-SeveN: 300-500 XP Elite: 500-750 XP USP: 750-1000 XP Deagle: 1000-1250 XP TMP: 1250-2000 XP UZI: 2000-2750 XP Scout: 2750-3000 XP UMP: 3000-4000 XP MP5: 4000-5000 XP P90: 5000-6500 XP M3: 6500-8000 XP AWP: 8000-10000 XP Famas: 10000-15000 XP XM1014: 15000-20000 XP Galil: 20000-30000 XP AUG: 30000-40000 XP SG-552: 40000-50000 XP AK-47: 50000-62500 XP SG-550: 62500-70000 XP M4A1: 70000-82500 XP G3-SG1: 82500-90000 XP M249: 90000-100000 XP MAX (2 bronie do wyboru): 100000+ XP 1. Problem tutaj jest taki, że dla jednego dana broń jest nudna i trudna, a dla innego fajna i łatwa. 2. Ze swojej obserwacji do zmiany jest Galil (dla graczy z mniejszym skillem, celność jest bardzo losowa) oraz SG552 (gdzie nawet wolę Scouta) na mniejszą ilość XP. Dla mnie wbijanie tych pistoletów to nuda, bo za dużo trzeba orać. 3. Gorsze bronie? :D pojęcie względne, @ Finrod masz na myśli niższe poziomy? Jeśli tak to się zgadzam, ale nie wolno przesadzić, bo łatwo zniechęcić nowego gracza. 4. Co do kolejności drabinki i ilości XP to mam do powiedzenia tylko tyle, że zgadzam się z propozycją oddzielenia autoszmat. Puenta: Chyba najtrudniejsza kwestia, ale wymaga usprawnienia. 16 godzin temu, Finrod napisał: Ad. 3. Propozycja głosowania na forum dotycząca aktualizacji map. Wspomniane mapy takie jak css_mirage oraz css_inferno są dla mnie nieporozumieniem, nie są wybierane, nikt ich nie nominuje - ogólnie mówiąc mamy już inne dużo lepsze wersje tych map, więc ja też bym je usunął. W zamian proponowałbym przywrócenie starych dobrych map, takich jak wspomniany de_aztec2 oraz dodatkowo de_train (raczej ten mniejszy z CS:GO), a także klasyczny gg_strelbak. 1. Ja proponowałbym utworzenie oddzielnego tematu, gdzie zebrane by zostały wszystkie mapy w historii serwera. Zobligować adminów do oddania głosów - oraz zachęcić graczy do dobrowolnego głosowania. Głosowanie na zasadzie, każdy wskazuje np. po 5 ulubionych map, 5 map na których się dobrze gra, 5 map które nie sprawdzają się. 2. Nowi gracze na serwerze nie znają map i wybierają randomowo - przy mapach po selekcji pkt.1., może nie będziemy szczęśliwi, ale może nie od razu będziemy wychodzić. Puenta: Zawsze są lepsze i gorsze mapy, zależy od ich rozmiaru i ilości graczy, jednak można wybrać te najprzyjemniejsze dla aktywnych graczy (także tych nowych). Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 6 Sierpnia #560549 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia tarcze i pistolet sa przed albo ostatnim etapem na standardowych GUN MODACH, tu jest totalnie inny system wiec nie nalezy tego laczyc, dwa hitboxy na publcznych serwerach nie sa takie idealne jak na lanowkach kiedy sie za dzieciaka gralo i bralo tarcze, wiec ten pomysl odpada na fazie pytania Hitbox tarczy wygladalby w ten sposob - kolor czerwony. Serwer nie uzywa dodatkowych modulow naprawiajacych hitboxy A reszta propozycji w szczególności pogłębienie XP na AK47 AWP i AUG jak najbardziej za, każdy serwer ma opcję wyboru broni a te chyba są najlepsza do sadzenia HS'ów ;] Emausik dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 6 Sierpnia #560551 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia Siemka :). Chwilke mnie nie bylo. ( duzo pracy ). Poniewaz duzo czytania to tak po kolei: ---> @ Emausik @ Finrod co do kampmetera zdanie odwrotne. Kampienie goscia np. na wiosce w domku z m4 psulo by cala gre innym graczom, tudziez na iceworld w domkach. (podobna sytuacja) -----> co do Exp na bronie to przede wszystkim zmniejszenia exp na scouta. Reszta wg. uznania. -----> co do map to przywrocilbym gg_strelbak gg_ssman. ----> co do nazw poziomow to chyba nie maja wiekszego wplywu na jakosc gry :D -----> co do botów, to faktycznie zlikwidowalbym kampmeter (jesli sie da). Druga sprawa. Reakcja botow na twoj widok. Nie zdazysz sie dobrze wychylic a one juz laduja HS (prawie ja aim) Nie wiem czy da sie to zmienic. Tyle z mojej strony. Prosba do administracji zeby sie uwaznie przyjzeli tematowi zmian, bo juz niejednokrotnie bylo wspominane wiele tematow i nie zostalo nic zrobione albo zapomniane (zdarza sie :P ). Jak sie cos nie da to trudno. Napiszcie ze cos jesat niewykonalne :) Pozdro dla Wwszystkich :))) Emausik dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 6 Sierpnia #560552 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia Cytat @ Bott* 1. Pytanie ile osób ma maksa, jak szybko populacja rośnie i czy faktycznie korzystaliby z tej opcji. 2. Z jednej strony tarcza to bariera nie do pokonania, z drugiej strony jest podatna na granaty które każdy gracz posiada - w adnotacji do pkt. 1. nie byłaby to od razu połowa graczy na serwerze. Puenta: nie znam praktyki, więc może dobrze prawisz. Skoro dotyczyłoby to zaledwie kilku/kilkunastu graczy to tym bardziej wprowadzanie takiej opcji jest według mnie zbędne i tylko obciążałoby serwer. Zresztą wyżej Szczery już odrzucił taką możliwość, więc ten temat jest już właściwie zamknięty. Cytat @ Bott* 1. Problem tutaj jest taki, że dla jednego dana broń jest nudna i trudna, a dla innego fajna i łatwa. 2. Ze swojej obserwacji do zmiany jest Galil (dla graczy z mniejszym skillem, celność jest bardzo losowa) oraz SG552 (gdzie nawet wolę Scouta) na mniejszą ilość XP. Dla mnie wbijanie tych pistoletów to nuda, bo za dużo trzeba orać. 3. Gorsze bronie? :D pojęcie względne, @ Finrod masz na myśli niższe poziomy? Jeśli tak to się zgadzam, ale nie wolno przesadzić, bo łatwo zniechęcić nowego gracza. 4. Co do kolejności drabinki i ilości XP to mam do powiedzenia tylko tyle, że zgadzam się z propozycją oddzielenia autoszmat. Puenta: Chyba najtrudniejsza kwestia, ale wymaga usprawnienia. Ad. 2. W przypadku Galila można zrobić 5000 XP do wbicia (obecnie to 7500 XP). Uważam też, że Famas powinien mieć do wbicia więcej niż Galil, więc zamieniłem kolejność na liście. Obecnie Famasa wbija się zaledwie przez 3000 XP, co jest trochę śmieszne, a broń wydaje się być celniejsza i bardziej funkcjonalna od Galila. Poniżej zaktualizowana lista: Glock: 0-150 XP P228: 150-300 XP Five-SeveN: 300-500 XP Elite: 500-750 XP USP: 750-1000 XP Deagle: 1000-1250 XP TMP: 1250-2000 XP UZI: 2000-2750 XP Scout: 2750-3000 XP UMP: 3000-4000 XP MP5: 4000-5000 XP P90: 5000-6500 XP M3: 6500-8000 XP AWP: 8000-10000 XP Famas: 10000-15000 XP -> Galil: 10000-15000 XP XM1014: 15000-20000 XP Galil: 20000-30000 XP -> Famas: 20000-30000 XP AUG: 30000-40000 XP SG-552: 40000-50000 XP AK-47: 50000-62500 XP SG-550: 62500-70000 XP M4A1: 70000-82500 XP G3-SG1: 82500-90000 XP M249: 90000-100000 XP MAX (2 bronie do wyboru): 100000+ XP Ad. 3. Tak, miałem na myśli te niższe poziomy z ''gorszymi'' broniami - wszystko zależy od sytuacji, bo karabiny i snajperki faktycznie nie wszędzie są takie funkcjonalne. Bott* i Emausik dodali reakcje 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emausik Napisano 9 Sierpnia Autor #560578 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia W dniu 5.08.2024 o 21:32, Szczwany Lis napisał: A przy okazji botów (nie wiem czy tak się da) żeby nie działał na nich kampmeter bo na niektórych mapach, na przykład italy2 albo cs_max, blokują się i latają po całej mapie non stop. Tak jest. W ogóle te boty czasem nie ogarniają. Na cs_italy2 i nie tylko właściwie na tej mapie potrafią się zablokować o ścianę i tak stoją, dopóki ktoś je nie zabije, a weź potem ich szukaj. W dniu 6.08.2024 o 01:08, Finrod napisał: Mając na uwadze, że te punkty w praktyce bardzo niewiele dają (i nie powinny dawać za dużo) to pełnią one jednak rolę pewnego prestiżu Zależy też, jak ktoś gra ogólnie. Dla mnie zawsze było spoko, gdzie dostawałem te 100 punktów, a teoretycznie miałem gorszą broń, a to zawsze bliżej kolejnego poziomu. Niby nie wiele, a zawsze coś to da. Ogólnie miałem namyśli by już Ci z maksymalnym poziomem dostawali tylko za fragowanie podczas mapy doświadczenie i by ich pomijało, dając innym te punkty. Rozkład bonusów nawet może zostać, jaki jest, bo zmniejszać też by było bez sensu mam wrażenie. W dniu 6.08.2024 o 01:08, Finrod napisał: dlatego jedynie zmieniłbym kolejność tak, aby nie męczyć kolejno obu autoszmat pod rząd i może delikatnie zredukował te najwyższe poziomy W dniu 6.08.2024 o 21:29, Finrod napisał: . W przypadku Galila można zrobić 5000 XP do wbicia (obecnie to 7500 XP). Uważam też, że Famas powinien mieć do wbicia więcej niż Galil, więc zamieniłem kolejność na liście. Obecnie Famasa wbija się zaledwie przez 3000 XP, co jest trochę śmieszne, a broń wydaje się być celniejsza i bardziej funkcjonalna od Galila. Właściwie, to chyba lepszy, by pomysł faktycznie zamienić miejscami Galil'a z Famas'em oraz SG-552 z AUG'iem nawet. Jeszcze taką propozycję bym dał jeśli chodzi o listę broni: Glock: 0-150 P228: 150-300 Five-SeveN: 300-500 Elite: 500-750 USP: 750-1100 Deagle: 1100-1400 TMP: 1400-1900 UZI: 1900-2500 SCOUT: 2500-3050 UMP: 3050-3900 MP5: 3900-5000 P90: 5000-6300 M3: 6300-8100 Galil: 8100-12000 XM1014: 12000-14000 AWP: 14000-17500 FAMAS: 17500-26000 SG-552: 26000-36000 AK-47: 36000-50000 AUG: 50000-62500 M4A1: 62500-79000 SG-550: 79000-89500 G3-SG1: 89500-100000 M249: 100000-110000 MAX (2 bronie do wyboru): 110000+ Natomiast brałbym również opcję od @ Finrod , która również dobrze wydaje się optymalna. Ogólnie by się ankietę kiedyś zrobiło, która lista by była lepsza i można by było zrobić rotację pomiędzy tymi dwoma po resecie. Wróciłoby się i wybrało ostatecznie, co by było lepsze. W dniu 6.08.2024 o 21:29, Finrod napisał: Poniżej zaktualizowana lista: Glock: 0-150 XP P228: 150-300 XP Five-SeveN: 300-500 XP Elite: 500-750 XP USP: 750-1000 XP Deagle: 1000-1250 XP TMP: 1250-2000 XP UZI: 2000-2750 XP Scout: 2750-3000 XP UMP: 3000-4000 XP MP5: 4000-5000 XP P90: 5000-6500 XP M3: 6500-8000 XP AWP: 8000-10000 XP Famas: 10000-15000 XP -> Galil: 10000-15000 XP XM1014: 15000-20000 XP Galil: 20000-30000 XP -> Famas: 20000-30000 XP AUG: 30000-40000 XP SG-552: 40000-50000 XP AK-47: 50000-62500 XP SG-550: 62500-70000 XP M4A1: 70000-82500 XP G3-SG1: 82500-90000 XP M249: 90000-100000 XP MAX (2 bronie do wyboru): 100000+ XP W dniu 6.08.2024 o 21:17, FazerPL napisał: co do kampmetera zdanie odwrotne. Kampienie goscia np. na wiosce w domku z m4 psulo by cala gre innym graczom, tudziez na iceworld w domkach. (podobna sytuacja) Hmmmm w takim razie kampmeter niech zostanie dodany do gg_dev_boxes, bo tam też jest wieża, na której da się skutecznie kampić cały czas co nie raz psuje mi krwi Tak chciałem też uwagę zwrócić. W dniu 6.08.2024 o 21:17, FazerPL napisał: co do map to przywrocilbym gg_strelbak O za tą mapą też się stęskniłem i tą rzeźnią jak w gg_chaos! W dniu 6.08.2024 o 21:17, FazerPL napisał: Druga sprawa. Reakcja botow na twoj widok. Nie zdazysz sie dobrze wychylic a one juz laduja One tak strasznie randomowo działają i raz zdąża głowę strzelić, a nie raz się zastanawiają... Myślę, że by się dało jakoś to poprzestawiać odpowiednio. W dniu 6.08.2024 o 01:08, Finrod napisał: Ja osobiście bym im dał kamizelkę Kamizelki zazwyczaj mało dają, ale może i dobrze było zredukować do 120-130 punktów zdrowia. Natomiast, to już według uznania. W dniu 5.08.2024 o 21:32, Szczwany Lis napisał: gdy wchodzi więcej graczy niż jest botów to po wyjściu graczy boty nie dodają się spowrotem automatycznie Właśnie tak jest chyba tylko w weekend, bo już z Fazer'em zauważliśmy, że tak drugi raz jest mało botów w tej części tygodnia, albo ich w ogóle nie ma. Jeśli czegoś nie uwzględniłem, to dajcie znać, bo nie powiem dyskusja się zrobiła dość duża. Bott* dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 9 Sierpnia #560579 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia Odnośnie kamp metera to poniżej są moje obserwacje: de_westwood - jest bardzo dużo zamkniętej przestrzeni w domkach, gdzie jest kilka poziomów i większość graczy czy botów bardzo szybko przestaje nadążać biegać (samo wyjście z domku bywa problematyczne i bieganie po tych domkach w kółko nie pomaga), jednak sam kamp meter może tam być przydatny, bo miejsc do kampienia jest aż nadto. cs_max - również dużo zamkniętej przestrzeni z kilkoma poziomami, do tego mapa jest dość niewielka i czasami trudno jest go wybiegać, przez co gracze często wskakują na tekstury, ale sam kamp meter również mógłby tam zostać. cs_wiocha - mapa jest tak mała, że jeśli nie ginie się co parę sekund i nie respawnuje w odpowiednich miejscach to wybieganie kamp metera w obecnym ustawieniu jest prawie niemożliwe, samo kampienie jest w praktyce możliwe tylko w jednym domku, który nieustannie obrywa granatami. fy_iceworld - mała mapa, dwa mikroskopijne domki i nieustannie latające boty oraz wskakiwanie na tekstury, tu również czasami ciężko jest wybiegać kamp meter, jeśli się co kilka sekund nie ginie. gg_dev_boxes - zazwyczaj większość graczy próbuje zdobyć wieżę i utrzymać się na niej jak najdłużej, a kamp meter z pewnością zakończyłby tę zabawę i w sumie jedyną przyjemną rzecz z tej mapy, dlatego tu nie polecam kamp metera, a dla frustratów polecam zaznajomić się z granatami. Moja ogólna konkluzja: kamp meter jest po prostu zbyt mocny i zamiast spełniać swoje zadanie to obecnie stwarza problemy na wielu mapach oraz uprzykrza grę rzadziej ginącym graczom. Myślę, że zmniejszenie mocy kamp metera o 20% i sprawdzenie rezultatów jest dobrym pomysłem. Jeśli są tu fani kamp metera na małych mapach to niech sobie pograją gg_strelbak z kamp meterem, bo przecież na środku jest domek oraz wiele zakamarków, w których można kampić. Emausik i Bott* dodali reakcje 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczwany Lis Napisano 9 Sierpnia #560580 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia Jeżeli dobrze pamiętam to boty pojawiają się z losowym poziomem trudności i z losową bronią. To jest akurat dobre, często ludzie wchodzą do drużyny tak, żeby grać na boty (bo jest łatwiej) więc jeśli czasem bot jest dobrym przeciwnikiem to tworzy lepszy team balance (moim zdaniem) Jeżeli chodzi o cichobieżki to zawsze będę temu przeciwna. To jest nie fair, kiedy wychodzisz z za rogu, a ktoś jest w ciebie wcelowany i giniesz ponieważ słyszy z daleka że biegniesz. Często są sytuacje że nie masz prawa się spodziewać wroga a on dobrze spodziewa się Ciebie. Już lepiej dodać regeneracje hp do tych 150 dla vipa, bo jak dobrze strzelasz masz szanse się obronić i też jest szansa że vip nie będzie w pełni zregenerowany. Jeżeli kilka razy pod rząd zginiesz tylko dlatego, że nie masz prawa kogoś słyszeć albo spodziewać się ze wybiegnie z za drzwi/rogu na pełnej, wcelowany w Ciebie, to serio się odechciewa grać. Miałam vipa ale gra z taką przewagą było znęcaniem się nad niższymi lvl, możesz być praktycznie nie widzialnym i biec za kimś całą mapę i non stop bić kogoś po plecach. Podwójny skok- super, więcej hp i lepsza regeneracja- świetnie ale dajmy szansę chociaż usłyszeć przeciwnika z przewagą :) Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ice Scream Napisano 11 Sierpnia #560597 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Sierpnia W dniu 4.08.2024 o 16:40, Emausik napisał: 1. Punkty doświadczenia dla graczy z maksymalnym poziomem Gracze, którzy posiadają maksymalny poziom, nie będą dostawali punktów doświadczenia za zdobyte trzy pierwsze miejsca na końcu mapy. Dzięki temu inni gracze będą mieli większe szanse na rozwój. Ewentualnie można wprowadzić lepsze rozdawanie punktów doświadczenia przed zmianą mapy: miejsce: 120 punktów miejsce: 85 punktów miejsce: 50 punktów Sory, że dopiero teraz, ale dopiero wróciłem z wakacji. Nadrabiam. Jak dla mnie zupełnie bez sensu. Za duże nagrody są. Jak dla mnie one są jedynie do minimalizacji. 1 miejsce - 75 xp 2 miejsce - 50 xp 3 miejsce - 25 xp W dniu 4.08.2024 o 16:40, Emausik napisał: Balansowanie wymaganego doświadczenia dla kilku broni: Obniżenie wymaganego doświadczenia dla Galila (na przykład -1000), aby uczynić go bardziej atrakcyjnym. Zwiększenie wymaganego doświadczenia dla AWP (na przykład +2000), co doda wyzwania dla graczy preferujących tę broń. Dodając od siebie, chciałbym pokazać, jakby mogłoby się to jeszcze bardziej usprawnić. Odjąć z poziomu SG-552 5000 punktów doświadczenia i przenieść na inne bronie: AWP: dodatkowy 1000 punktów doświadczenia AUG: dodatkowe 2000 punktów doświadczenia AK-47: dodatkowe 3000 punktów doświadczenia Jeśli chodzi o GALIL'a, to zabrać stamtąd 2000 punktów doświadczenia i przenieść na: FAMAS: dodatkowy 1000 punktów doświadczenia XM1014: dodatkowy 1000 punktów doświadczenia Zgoda, niektórym broniom jest dane za dużo doświadczenia, ale i tak nie jest źle. Odejmować XP z jakiegoś poziomu by dodać dla drugiego jest zupełnie bez sensu. Lepiej po prostu zmienić kolejność i ilość XP do danej broni. Na + ukrócenie autoszmat, które są zwyczajną męką dla graczy. W dniu 4.08.2024 o 16:40, Emausik napisał: Usunięcie najmniej granych map: css_mirage css_inferno Zgoda, bo są już mapy de_mirage i de_inferno a nie ma sensu by trzymać to samo tylko w wersji css. W dniu 4.08.2024 o 16:40, Emausik napisał: "Usunięcie kamp metera z małych map, takich jak fy_iceworld i cs_wiocha, cs_max, gdzie jego obecność nie ma sensu." Popieram pomysł, gdy ma się snajperkę to na tych mapach nie da się grać. W dniu 4.08.2024 o 16:58, Bott* napisał: Mógłbym jeszcze dodać kwestię rang - do aktualizacji. Obowiązkowo. W dniu 6.08.2024 o 01:08, Finrod napisał: W zamian proponowałbym przywrócenie starych dobrych map, takich jak wspomniany de_aztec2 oraz dodatkowo de_train (raczej ten mniejszy z CS:GO), a także klasyczny gg_strelbak. de_aztec2 oraz de_train to z tych dużych map były jedne z lepszych. gg_strelbak oraz gg_gm_smaan (coś takiego) to były tak naprawdę najlepsze mapy na których szło grać, więc za dodaniem tych 4 map jestem za. Od siebie dorzuciłbym jeszcze gg_inferno. W dniu 6.08.2024 o 21:17, FazerPL napisał: co do Exp na bronie to przede wszystkim zmniejszenia exp na scouta. Reszta wg. uznania. absolutnie nie popieram zmniejszenia XP na scouta, jest go idealnie tyle ile być powinno. To, że sporo osób tej broni nie lubi, nie znaczy, że trzeba zmniejszać XP. W dniu 9.08.2024 o 21:26, Finrod napisał: Odnośnie kamp metera to poniżej są moje obserwacje: wszystkie obserwacje popieram. Jak już wszyscy robią listę swoich poziomów, to rzucę też swój pomysł 0 Glock 0-200 xp 1 P229 200-400 2 Five-Seven 400-700 3 Elite 700-1000 4 USP 1000-1700 5 Deagle 1700-2500 6 TMP 2500-3000 7 UZI 3000-3600 8 Scout 3600-4100 9 UMP 4100-5000 10 MP5 5000-6000 11 P90 6000-7200 12 M3 7200-8000 13 XM1014 8000-11000 14 Famas 11000-17000 15 Galil 17000-24000 16 AWP 24000-28000 17 SG-552 28000-36000 18 AUG 36000-44000 19 AK47 44000-64000 20 M4A1 64000-84000 21 SG-550 84000-91000 22 G3SG1 91000-98000 23 M249 98000-110000 MAX 110 000 XP Dodanie XP do pistoletów, bo idą za szybko (szczególnie USP i Deagle) to dobry pomysł. Dodatkowo uregulowanie XP AK i M4 by były równe, AUG i SG tak samo, Galil i Famas również. Zmniejszenie M3 oraz autoszmat i lekkie powiększenie krowy, która jest chillową dosyć bronią. Pozdro :D Bott* i Emausik dodali reakcje 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emausik Napisano 24 Sierpnia Autor #560739 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Sierpnia Szkoda, że od razu nie pomyślałem o tym, gdy pisałem ten temat, ale przypomniało mi się, że warto wprowadzić możliwość rozdawania 'gagów' dla adminów. Dzięki temu nie będzie potrzeby od razu banować graczy, co jest istotne, zważywszy na to, że ciężko znaleźć nowych graczy w tej wiekowej grze. Wówczas, zamiast wyrzucać ich z gry, admin mógłby zmutować gracza, aby ten nie mógł mówić ani pisać. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.