Skocz do zawartości

Nowa odsłona GXP MOD!


aquax

Rekomendowane odpowiedzi

1 z 2 decyzja aquaxa, poprzedni system sugerował mapy w zależności od liczby graczy obecnie tego nie ma i dodaje najczęściej grane mapy z eliminacją map które były 3 map temu grane. Zmiana z 3 na 4

 

Zmiany w map menagerze

 

RTV

// Maksymalna liczba nominowanych map w głosowaniu. Zmiana z  6 na 4
mapm_nom_maps_in_vote "4" 

// Ile map może wyznaczyć każdy gracz. Zmiana 2 na 1
mapm_nom_maps_per_player "1"

 

// Liczba map w głosowaniu. Zmiana 5 na 6 
mapm_votelist_size "6"

 

HUD vote

// Przesunięcie punktów głosowania. Propozycja #3, wybór zaczyna się od 1, nie od 2 jak było wcześniej
mapm_vote_item_offset "0"

 

// Время перед голосованием. Odliczanie do rozpoczęcia vote z 5sec na 10sec jako informacja głosowa żeby nie klikać w broń, może coś to da
// seconds
mapm_prepare_time "10"

 

4 odblokowanie HE sprawi że mapa będzie wybuchowa, ale niech Ci będzie 

;block_he.amxx            ;M         ;blokada he na ssman strelbak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wbiłem na serwer i akurat trafiłem na gg_gm_smaan i teraz z granatami jest o niebo lepiej! Nawet było o wiele więcej graczy niż ostatnimi czasy i grali do końca!

No i nareszcie normalne głosowanie - super!

Nie wiem czy liczba map w głosowaniu nie jest teraz zbyt duża (5 było spoko), ale jeśli ma to pomóc mechanizmowi w różnorodności propozycji to jak dla mnie może być, obawiam się tylko jak będą się rozkładały głosy.

Dzięki za szybkie poprawki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Lista bieżących bugów/do zweryfikowania:

  1. Po resecie XP-a gracze zaczynają często ze scoutem, nawet jeśli są na pierwszym levelu - nie wiem czy to świadoma decyzja, ale niektórzy gracze na początkowych levelach mocno to wykorzystują na dużych mapach.
  2. Nadal wieczorami (podczas największej ilości graczy) proponują się w kółko same mapy GG, a dopiero w nocy jakieś inne - ja w ogóle wymieszałbym mapy GG ze zwykłymi, a gracze sami by już zadecydowaliby co chcą grać, ale to już zostawiam do zweryfikowania dla osób decyzyjnych.
  3. Nadal proponowanie map nie działa i żadna z nich nigdy nie pojawia się w głosowaniu - może aquax jednak zweryfikuje swoje decyzje i coś zmieni, bo to bardzo przydatna i fajna opcja.
  4. Po zakończeniu mapy serwer często się zawiesza/przestaje się w ogóle wyświetlać na liście działających serwerów i trzeba chwilę czekać aż pojawi się ponownie.
  5. Literówka w podsumowaniach mapy - "Zgromardziłeś expa''.
  6. Masowe blokowanie się botów we wszelkich drzwiach i wąskich przejściach oraz drabinkach na wszystkich mapach.
  7. Kompletnie zepsute i poblokowane w respach boty na mapie cs_italy2.

          

Edytowane przez Finrod
Aktualizacja bugów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak jak Finrod wspomniał, proponowanie map nie działa. 

Jak już rozmawiamy o mapach, to przydałoby się kilka nowych, bo granie 3 map na krzyż staje się bardzo monotonne. Moje propozycje:

gg_westwood_mini - uwielbiam westwooda, ale on nigdy nie jest pickowany jak reszta pełnowymiarowych map (poza dd2)

gg_os_cpl_mill2

fy_dustworld2010

fy_pyramide_dfc_2011 

fy_baggage z cs2 

fy_pool_day - klasyk klasyków

gg_ice-rage

gg_earthquake 

gg_js_cbble 

gg_mariocastle_mt 

gg_hideout

gg_overkill

gg_crazycolors

Z chęcią podeślę więcej.

Myśleliście może o podziale głosowania na małe mapy i duże mapy? Głosowanie nr 1 na kategorię, a następnie na mapy z wygranej kategorii? Myślę, że ułatwi to sprawę jak na serwerze mamy albo zbyt dużą, albo zbyt małą ilość osób. Widziałam baaardzo dawno temu coś takiego i sprawdzało się.

Jeśli nie chcecie dzielić głosowania, pomyślałabym o wyrzuceniu większości dużych map, jako że przy dużej ilości botów po prostu się nie da tego grać. Boty albo się blokują, albo respią się w tych samych miejscach co sprawia, że większość gameplay'u to bieganie po pustej mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, wiele z tych map jest typowych dla serwera gungame, z drużynowymi rozgrywkami, czy różnymi znajdźkami, hałasami i różnymi dziwnymi modami i nakładkami, a nie dla naszego klasycznego indywidualnego gunxp - mimo że na serwerze gungame się one świetnie sprawdzają, to tutaj wolałbym większości z nich jednak nie uświadczyć. Dodatkowo większości z nich gracze nie znają i nawet nie będą chcieli ich poznać, a tym bardziej na nie głosować.

Myślę, że na granicy odjechania było już gg_dev_boxes, a wiele z tych map idzie tu o krok dalej - dopuściłbym jedynie fy_pool_day na niewielką ilość graczy, bo to znany klasyk + gg_is_cbble, które tu już kiedyś było i stanowiło ciekawy przerywnik na pojedynki ze snajperkami.

Na początek skupiłbym się raczej na ogarnięciu i optymalizacji tego co już jest, bo nawet to stanowi już nie lada problem dla zarządzających serwerem:

  • Naprawa lub tymczasowe wywalenie cs_italy2, bo cała mapa jest zepsuta.
  • Naprawa blokujących się botów w pojedynczych lokalizacjach na pozostałych mapach.
  • Dostosowanie ilości botów do poszczególnych map (aby np. na strelbaku czy wiosze nie zdarzało się tak, że gra 20 botów, a na wielkich mapach tylko po kilka, a niestety dalej się to zdarza - to jest też główny powód tego, że nikt nie głosuje na większe mapy - sam próbowałem i niestety było za dużo szukania i biegania za jakimkolwiek przeciwnikiem) - uzależniłbym ilość botów od mapy, a nie od pory dnia czy ilości graczy - zauważyłem, że im więcej jest graczy na najmniejszych mapach, tym więcej pojawia się dodatkowych botów.
  • Ja bym popracował też nad ścieżkami botów, bo na niektórych mapach są one zbyt powtarzalne lub powodują problemy, np. boty ciągle skaczą ze spadochronu i są zbyt łatwym celem (gg_33_chaos, gg_33_besot) lub chodzą zawsze w tym samym kierunku (np. de_dust2x2).
  • Wywalenie kilku niechcianych i niepotrzebnych nikomu map (np. css_dust2x2, który nadal się czasami proponuje).
  • Dodanie kilku klasyków, które zaginęły, a z botami byłyby teraz ponownie grywalne (de_train2x2_GO, cs_italy, de_dust_2002, gg_inferno, de_dust4ever, de_blue, de_prodigy, de_tuscan/de_cpl_mill).
  • Zmniejszenie powtarzalności tej samej mapy do minimum 6 zagranych map, aby w kółko nie trafiać na to samo (ta sama mapa grana maksymalnie raz na 2 godziny).

Co do głosowania na duże i małe mapy to uważam, że przy obecnym stanie serwera, gdzie wiele dużych map jest niegrywalnych, gracze będą zawsze wybierali małe mapy, byle wbić jak najszybciej jak najwięcej XP-a...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...