Szczery Napisano 20 Lipca #563425 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lipca 1 z 2 decyzja aquaxa, poprzedni system sugerował mapy w zależności od liczby graczy obecnie tego nie ma i dodaje najczęściej grane mapy z eliminacją map które były 3 map temu grane. Zmiana z 3 na 4 Zmiany w map menagerze RTV // Maksymalna liczba nominowanych map w głosowaniu. Zmiana z 6 na 4 mapm_nom_maps_in_vote "4" // Ile map może wyznaczyć każdy gracz. Zmiana 2 na 1 mapm_nom_maps_per_player "1" // Liczba map w głosowaniu. Zmiana 5 na 6 mapm_votelist_size "6" HUD vote // Przesunięcie punktów głosowania. Propozycja #3, wybór zaczyna się od 1, nie od 2 jak było wcześniej mapm_vote_item_offset "0" // Время перед голосованием. Odliczanie do rozpoczęcia vote z 5sec na 10sec jako informacja głosowa żeby nie klikać w broń, może coś to da // seconds mapm_prepare_time "10" 4 odblokowanie HE sprawi że mapa będzie wybuchowa, ale niech Ci będzie ;block_he.amxx ;M ;blokada he na ssman strelbak Finrod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 20 Lipca #563426 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lipca Właśnie wbiłem na serwer i akurat trafiłem na gg_gm_smaan i teraz z granatami jest o niebo lepiej! Nawet było o wiele więcej graczy niż ostatnimi czasy i grali do końca! No i nareszcie normalne głosowanie - super! Nie wiem czy liczba map w głosowaniu nie jest teraz zbyt duża (5 było spoko), ale jeśli ma to pomóc mechanizmowi w różnorodności propozycji to jak dla mnie może być, obawiam się tylko jak będą się rozkładały głosy. Dzięki za szybkie poprawki! Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery Napisano 21 Lipca #563428 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lipca na aimie mam w vote 7 wyborów map i wychodzi dobrze, pamiętać trzeba o 2 głosowaniu przy nierównych wynikach Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 10 Września #564325 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Września (edytowane) Lista bieżących bugów/do zweryfikowania: Po resecie XP-a gracze zaczynają często ze scoutem, nawet jeśli są na pierwszym levelu - nie wiem czy to świadoma decyzja, ale niektórzy gracze na początkowych levelach mocno to wykorzystują na dużych mapach. Nadal wieczorami (podczas największej ilości graczy) proponują się w kółko same mapy GG, a dopiero w nocy jakieś inne - ja w ogóle wymieszałbym mapy GG ze zwykłymi, a gracze sami by już zadecydowaliby co chcą grać, ale to już zostawiam do zweryfikowania dla osób decyzyjnych. Nadal proponowanie map nie działa i żadna z nich nigdy nie pojawia się w głosowaniu - może aquax jednak zweryfikuje swoje decyzje i coś zmieni, bo to bardzo przydatna i fajna opcja. Po zakończeniu mapy serwer często się zawiesza/przestaje się w ogóle wyświetlać na liście działających serwerów i trzeba chwilę czekać aż pojawi się ponownie. Literówka w podsumowaniach mapy - "Zgromardziłeś expa''. Masowe blokowanie się botów we wszelkich drzwiach i wąskich przejściach oraz drabinkach na wszystkich mapach. Kompletnie zepsute i poblokowane w respach boty na mapie cs_italy2. Edytowane Środa o 17:06 przez Finrod Aktualizacja bugów Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xaziula Napisano Sobota o 19:08 #564342 Zgłoś Udostępnij Napisano Sobota o 19:08 Tak jak Finrod wspomniał, proponowanie map nie działa. Jak już rozmawiamy o mapach, to przydałoby się kilka nowych, bo granie 3 map na krzyż staje się bardzo monotonne. Moje propozycje: gg_westwood_mini - uwielbiam westwooda, ale on nigdy nie jest pickowany jak reszta pełnowymiarowych map (poza dd2) gg_os_cpl_mill2 fy_dustworld2010 fy_pyramide_dfc_2011 fy_baggage z cs2 fy_pool_day - klasyk klasyków gg_ice-rage gg_earthquake gg_js_cbble gg_mariocastle_mt gg_hideout gg_overkill gg_crazycolors Z chęcią podeślę więcej. Myśleliście może o podziale głosowania na małe mapy i duże mapy? Głosowanie nr 1 na kategorię, a następnie na mapy z wygranej kategorii? Myślę, że ułatwi to sprawę jak na serwerze mamy albo zbyt dużą, albo zbyt małą ilość osób. Widziałam baaardzo dawno temu coś takiego i sprawdzało się. Jeśli nie chcecie dzielić głosowania, pomyślałabym o wyrzuceniu większości dużych map, jako że przy dużej ilości botów po prostu się nie da tego grać. Boty albo się blokują, albo respią się w tych samych miejscach co sprawia, że większość gameplay'u to bieganie po pustej mapie. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 1 godzinę temu #564348 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 godzinę temu Moim zdaniem, wiele z tych map jest typowych dla serwera gungame, z drużynowymi rozgrywkami, czy różnymi znajdźkami, hałasami i różnymi dziwnymi modami i nakładkami, a nie dla naszego klasycznego indywidualnego gunxp - mimo że na serwerze gungame się one świetnie sprawdzają, to tutaj wolałbym większości z nich jednak nie uświadczyć. Dodatkowo większości z nich gracze nie znają i nawet nie będą chcieli ich poznać, a tym bardziej na nie głosować. Myślę, że na granicy odjechania było już gg_dev_boxes, a wiele z tych map idzie tu o krok dalej - dopuściłbym jedynie fy_pool_day na niewielką ilość graczy, bo to znany klasyk + gg_is_cbble, które tu już kiedyś było i stanowiło ciekawy przerywnik na pojedynki ze snajperkami. Na początek skupiłbym się raczej na ogarnięciu i optymalizacji tego co już jest, bo nawet to stanowi już nie lada problem dla zarządzających serwerem: Naprawa lub tymczasowe wywalenie cs_italy2, bo cała mapa jest zepsuta. Naprawa blokujących się botów w pojedynczych lokalizacjach na pozostałych mapach. Dostosowanie ilości botów do poszczególnych map (aby np. na strelbaku czy wiosze nie zdarzało się tak, że gra 20 botów, a na wielkich mapach tylko po kilka, a niestety dalej się to zdarza - to jest też główny powód tego, że nikt nie głosuje na większe mapy - sam próbowałem i niestety było za dużo szukania i biegania za jakimkolwiek przeciwnikiem) - uzależniłbym ilość botów od mapy, a nie od pory dnia czy ilości graczy - zauważyłem, że im więcej jest graczy na najmniejszych mapach, tym więcej pojawia się dodatkowych botów. Ja bym popracował też nad ścieżkami botów, bo na niektórych mapach są one zbyt powtarzalne lub powodują problemy, np. boty ciągle skaczą ze spadochronu i są zbyt łatwym celem (gg_33_chaos, gg_33_besot) lub chodzą zawsze w tym samym kierunku (np. de_dust2x2). Wywalenie kilku niechcianych i niepotrzebnych nikomu map (np. css_dust2x2, który nadal się czasami proponuje). Dodanie kilku klasyków, które zaginęły, a z botami byłyby teraz ponownie grywalne (de_train2x2_GO, cs_italy, de_dust_2002, gg_inferno, de_dust4ever, de_blue, de_prodigy, de_tuscan/de_cpl_mill). Zmniejszenie powtarzalności tej samej mapy do minimum 6 zagranych map, aby w kółko nie trafiać na to samo (ta sama mapa grana maksymalnie raz na 2 godziny). Co do głosowania na duże i małe mapy to uważam, że przy obecnym stanie serwera, gdzie wiele dużych map jest niegrywalnych, gracze będą zawsze wybierali małe mapy, byle wbić jak najszybciej jak najwięcej XP-a... Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.