Skocz do zawartości

Nowa odsłona GXP MOD!


aquax

Rekomendowane odpowiedzi

1 z 2 decyzja aquaxa, poprzedni system sugerował mapy w zależności od liczby graczy obecnie tego nie ma i dodaje najczęściej grane mapy z eliminacją map które były 3 map temu grane. Zmiana z 3 na 4

 

Zmiany w map menagerze

 

RTV

// Maksymalna liczba nominowanych map w głosowaniu. Zmiana z  6 na 4
mapm_nom_maps_in_vote "4" 

// Ile map może wyznaczyć każdy gracz. Zmiana 2 na 1
mapm_nom_maps_per_player "1"

 

// Liczba map w głosowaniu. Zmiana 5 na 6 
mapm_votelist_size "6"

 

HUD vote

// Przesunięcie punktów głosowania. Propozycja #3, wybór zaczyna się od 1, nie od 2 jak było wcześniej
mapm_vote_item_offset "0"

 

// Время перед голосованием. Odliczanie do rozpoczęcia vote z 5sec na 10sec jako informacja głosowa żeby nie klikać w broń, może coś to da
// seconds
mapm_prepare_time "10"

 

4 odblokowanie HE sprawi że mapa będzie wybuchowa, ale niech Ci będzie 

;block_he.amxx            ;M         ;blokada he na ssman strelbak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wbiłem na serwer i akurat trafiłem na gg_gm_smaan i teraz z granatami jest o niebo lepiej! Nawet było o wiele więcej graczy niż ostatnimi czasy i grali do końca!

No i nareszcie normalne głosowanie - super!

Nie wiem czy liczba map w głosowaniu nie jest teraz zbyt duża (5 było spoko), ale jeśli ma to pomóc mechanizmowi w różnorodności propozycji to jak dla mnie może być, obawiam się tylko jak będą się rozkładały głosy.

Dzięki za szybkie poprawki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Lista bieżących bugów/do zweryfikowania:

  1. Po resecie XP-a gracze zaczynają często ze scoutem, nawet jeśli są na pierwszym levelu - nie wiem czy to świadoma decyzja, ale niektórzy gracze na początkowych levelach mocno to wykorzystują na dużych mapach.
  2. Nadal wieczorami (podczas największej ilości graczy) proponują się w kółko same mapy GG, a dopiero w nocy jakieś inne - ja w ogóle wymieszałbym mapy GG ze zwykłymi, a gracze sami by już zadecydowaliby co chcą grać, ale to już zostawiam do zweryfikowania dla osób decyzyjnych.
  3. Nadal proponowanie map nie działa i żadna z nich nigdy nie pojawia się w głosowaniu - może aquax jednak zweryfikuje swoje decyzje i coś zmieni, bo to bardzo przydatna i fajna opcja.
  4. Po zakończeniu mapy serwer często się zawiesza/przestaje się w ogóle wyświetlać na liście działających serwerów i trzeba chwilę czekać aż pojawi się ponownie.
  5. Literówka w podsumowaniach mapy - "Zgromardziłeś expa''.
  6. Masowe blokowanie się botów we wszelkich drzwiach i wąskich przejściach oraz drabinkach na wszystkich mapach.
  7. Kompletnie zepsute i poblokowane w respach boty na mapie cs_italy2.

          

Edytowane przez Finrod
Aktualizacja bugów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak jak Finrod wspomniał, proponowanie map nie działa. 

Jak już rozmawiamy o mapach, to przydałoby się kilka nowych, bo granie 3 map na krzyż staje się bardzo monotonne. Moje propozycje:

gg_westwood_mini - uwielbiam westwooda, ale on nigdy nie jest pickowany jak reszta pełnowymiarowych map (poza dd2)

gg_os_cpl_mill2

fy_pyramide_dfc_2011 

fy_pool_day - klasyk klasyków

gg_ice-rage

gg_js_cbble 

gg_hideout

 

 

mapy do odrzucenia:

gg_crazycolors

gg_mariocastle_mt 

fy_dustworld2010

gg_earthquake 

gg_overkill

fy_baggage z cs2 

Z chęcią podeślę więcej.

Myśleliście może o podziale głosowania na małe mapy i duże mapy? Głosowanie nr 1 na kategorię, a następnie na mapy z wygranej kategorii? Myślę, że ułatwi to sprawę jak na serwerze mamy albo zbyt dużą, albo zbyt małą ilość osób. Widziałam baaardzo dawno temu coś takiego i sprawdzało się.

Jeśli nie chcecie dzielić głosowania, pomyślałabym o wyrzuceniu większości dużych map, jako że przy dużej ilości botów po prostu się nie da tego grać. Boty albo się blokują, albo respią się w tych samych miejscach co sprawia, że większość gameplay'u to bieganie po pustej mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, wiele z tych map jest typowych dla serwera gungame, z drużynowymi rozgrywkami, czy różnymi znajdźkami, hałasami i różnymi dziwnymi modami i nakładkami, a nie dla naszego klasycznego indywidualnego gunxp - mimo że na serwerze gungame się one świetnie sprawdzają, to tutaj wolałbym większości z nich jednak nie uświadczyć. Dodatkowo większości z nich gracze nie znają i nawet nie będą chcieli ich poznać, a tym bardziej na nie głosować.

Myślę, że na granicy odjechania było już gg_dev_boxes, a wiele z tych map idzie tu o krok dalej - dopuściłbym jedynie fy_pool_day na niewielką ilość graczy, bo to znany klasyk + gg_is_cbble, które tu już kiedyś było i stanowiło ciekawy przerywnik na pojedynki ze snajperkami.

Na początek skupiłbym się raczej na ogarnięciu i optymalizacji tego co już jest, bo nawet to stanowi już nie lada problem dla zarządzających serwerem:

  • Naprawa lub tymczasowe wywalenie cs_italy2, bo cała mapa jest zepsuta.
  • Naprawa blokujących się botów w pojedynczych lokalizacjach na pozostałych mapach.
  • Dostosowanie ilości botów do poszczególnych map (aby np. na strelbaku czy wiosze nie zdarzało się tak, że gra 20 botów, a na wielkich mapach tylko po kilka, a niestety dalej się to zdarza - to jest też główny powód tego, że nikt nie głosuje na większe mapy - sam próbowałem i niestety było za dużo szukania i biegania za jakimkolwiek przeciwnikiem) - uzależniłbym ilość botów od mapy, a nie od pory dnia czy ilości graczy - zauważyłem, że im więcej jest graczy na najmniejszych mapach, tym więcej pojawia się dodatkowych botów.
  • Ja bym popracował też nad ścieżkami botów, bo na niektórych mapach są one zbyt powtarzalne lub powodują problemy, np. boty ciągle skaczą ze spadochronu i są zbyt łatwym celem (gg_33_chaos, gg_33_besot) lub chodzą zawsze w tym samym kierunku (np. de_dust2x2).
  • Wywalenie kilku niechcianych i niepotrzebnych nikomu map (np. css_dust2x2, który nadal się czasami proponuje).
  • Dodanie kilku klasyków, które zaginęły, a z botami byłyby teraz ponownie grywalne (de_train2x2_GO, cs_italy, de_dust_2002, gg_inferno, de_dust4ever, de_blue, de_prodigy, de_tuscan/de_cpl_mill).
  • Zmniejszenie powtarzalności tej samej mapy do minimum 6 zagranych map, aby w kółko nie trafiać na to samo (ta sama mapa grana maksymalnie raz na 2 godziny).

Co do głosowania na duże i małe mapy to uważam, że przy obecnym stanie serwera, gdzie wiele dużych map jest niegrywalnych, gracze będą zawsze wybierali małe mapy, byle wbić jak najszybciej jak najwięcej XP-a...

[EDIT]
Wbiłem właśnie na serwer i zrobił się z tego niegrywalny ''każdy na każdego'' z totalnym bałaganem i wielokrotnymi respami wrogów niemalże na graczu... Mam nadzieję, że to jakiś żart albo tylko przejściowa sytuacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...