Szczery Napisano 18 Stycznia #562108 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Stycznia Tu piszcie swoje propozycje, przyjęte zmiany będą zamieszczane w tym temacie Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mumin. Napisano 19 Stycznia #562109 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Stycznia /spec by szło w końcu naprawić + ciągle kicki przy zmianie mapy za burst fload Berecikowy1233 dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery Napisano 20 Stycznia Autor #562118 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 15 godzin temu, Mumin. napisał: /spec by szło w końcu naprawić + ciągle kicki przy zmianie mapy za burst fload Tłumaczyłem CI jak to działa a ty non stop tylko o tym jakby Ci się cofało w głowie, na dniach pomyśle nad tym Kicki poprawione, ciężko również było zgłosić błąd z konsoli który wyskakiwał każdemu Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mumin. Napisano 20 Stycznia #562119 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia dodać rank w hudzie + możliwość ukrycia hudu Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 22 Stycznia #562159 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia (edytowane) Mam dwie konkretne propozycje: 1. Kompletne przemodelowanie systemu głosowania na mapy. Mam na myśli to, żeby był on zależny od ilości zajętych slotów (gracze plus boty), a nie od pory dnia, żeby nie było sytuacji, że pojawiają się małe mapy typu circa, lab, strelbak czy wiocha (która moim zdaniem powinna być wyjebana stąd w pizdu), gdzie na serwerze jest zajęte 22 i więcej z 26 dostępnych miejsc. 2. Gruntowny update spawnpointów na wszystkich mapach, do czego zaliczam: - Wyeliminowanie zbugowanych respów, gdzie gracz blokuje się w teksturach i nie może się ruszyć z miejsca (wykryte na mapie smaan i strelbak, po jednym na każdej). - Duże mapy powinny mieć tzw. safe spoty, mam na myśli miejsca, gdzie gracz nie jest z miejsca narażony na ogień krzyżowy z 2-3 i więcej stron. - Zwiększenie losowości spawnów, często a gęsto jest sytuacja, że gracz odradza się 3-4 razy na tym samym spawnpoincie. - Poprawa ustawienia gracza na respie, żeby miał widok na otoczenie, a nie patrzył się w ścianę. Edytowane 22 Stycznia przez GandalfBialy kameleonn dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery Napisano 23 Stycznia Autor #562161 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Stycznia 3 godziny temu, GandalfBialy napisał: 1. Kompletne przemodelowanie systemu głosowania na mapy. Mam na myśli to, żeby był on zależny od ilości zajętych slotów (gracze plus boty), a nie od pory dnia, żeby nie było sytuacji, że pojawiają się małe mapy typu circa, lab, strelbak czy wiocha (która moim zdaniem powinna być wyjebana stąd w pizdu), gdzie na serwerze jest zajęte 22 i więcej z 26 dostępnych miejsc. Były mapy dodane do vote w zależności od ilości graczy, ale został to zmienione przez góre więc na razie zostaje tak jak jest. 3 godziny temu, GandalfBialy napisał: 2. Gruntowny update spawnpointów na wszystkich mapach, do czego zaliczam: - Duże mapy powinny mieć tzw. safe spoty, mam na myśli miejsca, gdzie gracz nie jest z miejsca narażony na ogień krzyżowy z 2-3 i więcej stron. - Zwiększenie losowości spawnów, często a gęsto jest sytuacja, że gracz odradza się 3-4 razy na tym samym spawnpoincie. - Poprawa ustawienia gracza na respie, żeby miał widok na otoczenie, a nie patrzył się w ścianę. Duże mapy nie są grane, moim zdaniem większość map de_ i cs_ powinny zostać zamienione na gg_ i fy_ , jeżeli chcesz zmiany takowej to potrzebne są nowe mapy z skrzynkami przed sobą a nie drabinami i schodami i otwartą przestrzenią. Losowość spawnów i ustawienia graczy ustawia się za jednym razem, ale do tego pasowało by jak to wyżej wspomniałem nowe wersje map, i fajnie jakbyś je poszukał bo spawny to jest mord a nie przyjemność Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mumin. Napisano 6 Lutego #562316 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego - Zmienić model spadochronu na niewidzialny/jakiś mały - Zmienić wszędzie gdzie się da "Multi-Head" na "Pochylnia.pl" (boli mnie to w chuj xD) - wywalić assalta i dodać więcej map gg_ / fy_ - dodać /top15lvl - po wbiciu 230 lvl hud znika i przy nicku na say'u nie wyświetla się nic, przydałoby się to zmienić Emausik i *MiyaGu* dodali reakcje 2 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
*MiyaGu* Napisano 6 Lutego Admin GO MOD 4MAPS Donator Dziewczyna #562317 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego Dodanie campmetera Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery Napisano 6 Lutego Autor #562319 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego W dniu 20.01.2025 o 10:51, Mumin. napisał: dodać rank w hudzie + możliwość ukrycia hudu Kod leży u technika, nie mogę ingerować w to bo nie mam możliwości Godzinę temu, Mumin. napisał: - Zmienić model spadochronu na niewidzialny/jakiś mały - Zmienić wszędzie gdzie się da "Multi-Head" na "Pochylnia.pl" (boli mnie to w chuj xD) - wywalić assalta i dodać więcej map gg_ / fy_ - dodać /top15lvl - po wbiciu 230 lvl hud znika i przy nicku na say'u nie wyświetla się nic, przydałoby się to zmienić Spadochron leży w kodzie VIP'a , ingerencja bezpośrednio w spadochron uszkodzi kod VIP'a i wywali serwer . Z czego ja bym całkowicie usunął spadochron i dodał brak obrażeń od upadku, co już jest faktycznie w przywilejach VIP'a .. Również problem HUD'a leży nadal w kodzie silnika, którego nie posiadam, podobnie jak top15 lvl. Same mapy trzeba wyszukać i podesłać mi, wtedy ja robie spawny i dodaje z czego warta uwagi jedna rzecz, jeśli są pliki .pmx .prc .vis pwf. i .graph jest zajebiście, bo te pliki odpowiadają za trajektorie ruchów botów. 19 minut temu, *MiyaGu* napisał: Dodanie campmetera Poszukam coś na czasie Mumin. i *MiyaGu* dodali reakcje 2 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 18 Marca #562791 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Marca Siemka. :) Jest opcja dodania dzwieku gdy przychodzi moment na glosowanie na mapy ? tak jak kiedys to dzialalo. Nie kazdy zaaferowany gra zauwaza ze juz jest glosowanie. :P Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery Napisano 19 Marca Autor #562808 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 22 godziny temu, FazerPL napisał: Siemka. :) Jest opcja dodania dzwieku gdy przychodzi moment na glosowanie na mapy ? tak jak kiedys to dzialalo. Nie kazdy zaaferowany gra zauwaza ze juz jest glosowanie. :P gotowe FazerPL i Finrod dodali reakcje 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 19 Marca #562810 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2 godziny temu, Szczery napisał: gotowe Nie dziala :P Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 7 Kwietnia #563023 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Kwietnia Jest szansa przywrocic granaty na smaanie? Strelbak jest mniejszy a granaty tam sa. :P ? Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery Napisano 8 Kwietnia Autor #563028 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 17 godzin temu, FazerPL napisał: Jest szansa przywrocic granaty na smaanie? Strelbak jest mniejszy a granaty tam sa. :P ? Nie bo spamujecie granatami i nie da się wyjść z spawnów, a jak dobrze rozumować GunXP mod skupia się na różnych broniach a nie wyłącznie HE Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 4 Maja #563154 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Maja Bardzo nie podoba mi się usunięcie granatów na gg_smaan, bo powoduje to kilka innych problemów, jak np. chowanie się graczy w tunelach, czy kampienie na obu końcach mapy, przez co rozgrywka stała się wyjątkowo monotonna i jednokierunkowa. Wcześniej wymagana była nieustanna zmiana strategii oraz pewna rotacja zachowań dzięki granatom, które uniemożliwiały stagnację i kampienie w jednym miejscu. Główna akcja przenosiła się w poszczególne części mapy lub stawała się mocno rozproszona, co uatrakcyjniało rozgrywkę. Obecnie przez całe 20 minut gra wygląda identycznie, a problem z wyjściem ze spawnów nadal występuje (choć nie powinien, a i z granatami ten problem wcale nie był większy niż na kilku innych małych mapach). Bronie możemy już zmieniać w trakcie rozgrywki, więc jak ktoś ma problem np. ze snajperką to może ją zmienić. Jeśli na gg_smaan mają panować inne zasady niż na innych mapach to już lepiej jak ją całkiem usuniecie, choć będzie to duża strata, bo ta mapa zawsze się podobała i nie sprawiała większych problemów. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery Napisano 5 Maja Autor #563157 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Maja Tu nie chodzi tylko o ciagle zabijanie graczy na spawnie po zrespieniu ale i o EXP latwy, gdyby granat wystepowal w ilosci sztuk 1 bez mozliwosci dalszych rzutow to by tematu nie bylo Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szukam bana Napisano 8 Października #564374 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Października Czy jest możliwość dodania mapy fy_pool_day na serwer? Zawsze coś nowego😁 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 9 Listopada #564428 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada Po ostatnich przebojach z serwerem sprzed kilku tygodni, nadal pozostaje kwestia blokowania się graczy z tego samego teamu. Czy przenikanie się zostanie przywrócone? Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 10 Listopada #564429 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada W dniu 9.11.2025 o 14:40, Finrod napisał: Po ostatnich przebojach z serwerem sprzed kilku tygodni, nadal pozostaje kwestia blokowania się graczy z tego samego teamu. Czy przenikanie się zostanie przywrócone? Pozwole sobie jeszcze dodac do tego : -- brak botow na gg_gm_sman -- brak map dodanych do nominacji w menu map na koncu rundy -- powtarzanie sie w kolko tych samych map w menu na koncu -- Spadochrony zasłaniajace wszystko Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 22 godziny temu #564439 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 godziny temu Zapomniałem dodać, że podwójny skok raczej nie powinien być dostępny, ponieważ od jego wprowadzenia gracze wskakują na tekstury gdzie tylko się da, na wszystkich mapach. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.