Skocz do zawartości

Wywiad DyMeK.


.:Adamo:.

Rekomendowane odpowiedzi

Reporter: .:Adamo:.
Osoba ,z którą został przeprowadzony wywiad: 
DyMeK.

 

 

Witaj DyMeK.! Przedstaw nam się, żeby cię wszyscy mogli poznać.

Mam na imię Damian. Mam 23 lata. Obecnie mieszkam w Krakowie, ponieważ tutaj studiuję budownictwo wodne na Politechnice Krakowskiej. Praktycznie pierwszą część studiów mam za sobą. Pozostało mi jeszcze napisanie pracy inżynierskiej i jej obrona. Jestem najmłodszy z trójki rodzeństwa.

1.Może zacznijmy od gry w którą grasz na pewno dosyć sporo, dokładniej od gry Counter-Strike 1.6.Jak zaczęła się twoja przygoda z "Kanterem"? W jaki sposób się o niej dowiedziałeś?

Moja przygoda zaczęła się wtedy, gdy poszedłem na studia. Współlokator zarzucił pomysłem żebyśmy zagrali w cs`a. Tak więc ściągnęliśmy sobie ns`y i graliśmy. Czasem nam coś wychodziło, chociaż głównie to dostawaliśmy oklep. O grze wiedziałem już wcześniej ale jakoś nie specjalnie podobała mi się ona. Wtedy bardziej zwracałem uwagę na grafikę a jak wiadomo w cs 1.6 grafika nie powala. Tak więc na pierwszym roku studiów graliśmy, potem pomysłodawca się wyprowadził i jakoś odeszła z nim chęć grania. Cały drugi rok praktycznie nie grałem. Dopiero na 3 znów zacząłem za namową innego znajomego, z którym do dzisiaj katujemy grę. On sobie zakupił steama, więc jak żeby nie być gorszym od niego również o takiego się postarałem.

2.Czy przez okres grania w cs''a zdarzyło Ci się oszukiwać w postaci "wspomagaczy"?

Nie zdarzyło mi się grać przy pomocy jakichkolwiek czitów. Więcej frajdy sprawiało mi to, że dostaje lanie, niż to że miałbym klepać innych przy pomocy wh/aima. Jaka w tym byłaby przyjemność?

3.Jak oceniasz nasze forum? Chciałbyś coś dodać/zmienić? Podoba Ci się atmosfera panująca na nim?