Skocz do zawartości

ssy problem


kamarox

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ogromny problem poniewaz dostalem wlasnie ssy od Razora na mapie eldorado.. NIestety tych ssow niema.. nawet wiem dlaczego.. ostatnio wszyscy steamowcy mielismy jakas pop***dolona aktualizacje i wszystko sie pozmienialo... Sytuacja wyglada tak ze w folderze gdzie jest moja nazwa steam niema nic ;p przeszukalem inne foldery znalazlem jakies ssy ale to sa stare.. No i teraz moje pytanie brzmi co ja mam zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeszukalem te katalogi 10 razy... wysylalem ssy juz 100 razy nigdy nie bylo tak zeby mi sie ssy nie zapisaly... wszystko zepsul ten update steam... gram na steam od 5 lat. nigdy nie mialem zadnego czita.. bylem kiedys adminem na kilku serverowniach... chcialbym zeby ktos mi jakos pomogl.. bo te ssy sie poprostu nie zapisaly ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem ssy bo malo co go sprawdzalem spieszylem sie matka mowila zebym konczyl a ja jeszcze bitwe w world of tank gralem wiec zrobilem mu ssy powinienes je miec ....

jesli chodzi o demko jak by ich nie mial tak naprawde to demka nie rozpisze bo juz pisalem w innym temacie demka jak odpalam zacinaja mi sie..

Razor te osoby byly slabe poprostu.. trafilo mi sie awp i dlatego tak dobrze mi poszlo... Zreszta odrazu jak wszedles to widzialem ze jestes Adminem wiec nawet gdybym mial cos to logiczne ze bym wylaczyl... A te nieogary krzyczaly ze wh.. powtarzam nigdy nie uzywalem tego typu ulatwien.. nie po to w to gram... ssow niema. nie zapisaly sie, to nie moja wina tylko update steam...

wiem znam to :) na mnie tez na u@ czasami pisza lub innych adminow ze dun lub razor aim na 100% ogranij "ich/go" admin

jak bym mial wiecej czasu dokladniej bym cie sprawdzil ale napisalem juz dlaczego ci odrazu ssy zrobilem (brak czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×