Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/26/24 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Mumin.

    #90 Co wolisz

    Co wolisz...? a) Mieć słaby komputer, ale szybki internet b) mieć najlepszy komputer, ale słaby internet
    1 punkt
  2. Mumin.

    #90 Co wolisz

    Ja bym wybrał A, jest dużo fajnych gier single :D
    1 punkt
  3. Mumin.

    #1007 Pytanie Dnia

    Na jaką rzecz, czynność bądź hobby jesteś w stanie wydać wszystkie swoje pieniądze?
    1 punkt
  4. Szczery

    #1007 Pytanie Dnia

    na randke z julcia
    1 punkt
  5. Szczery

    demko pov TerqS

    Grałeś wczoraj więc prosiłbym pozostałe 2 demka o końcówce 2 i 3
    1 punkt
  6. Zaproponowany ranking map nie pokaże nam najlepszej informacji o mapach na serwerze, również ograniczenie do zaledwie 5 map jest dla mnie bezsensowne, ale spróbuję podjąć wyzwanie i głosowaniem obejmę jedynie mapy obecne na serwerze, a na koniec w propozycjach wymienię 5 map, które powinny zostać dodane, są najciekawsze i sprawdzały się najlepiej. Lista map udostępniona przez @ Bott* zawiera jeszcze pewne braki i parę nieścisłości (css_nuke2x2 nieobecna na liście, ale obecna na serwerze oraz de_nuke2x2_GO to ta sama mapa?), dlatego załączyłem uzupełnioną o brakujące mapy listę. Pogrubione pozycje są obecnie dostępne na serwerze z możliwością ich nominacji. MÓJ RANKING Najlepsze: cs_max (nieco nadgorliwy kamp meter, ale bez dramatu) de_dust2x2 (kampiące boty przy gali za skrzynią) Sprawdzające się: cs_wiocha (nadgorliwy kamp meter, którego nie można wybiegać) css_nuke2x2 (sprawdza się obecnie lepiej od zwykłego przydużego de_nuke; rozbudowałbym trasę botów, żeby wszystkie nie wskakiwały nadgorliwie na przybudówkę koło drzwi) de_eldorado (irytują jedynie zablokowane przy stajni za słomą boty, które nie potrafią stamtąd wyjść) de_westwood (nadgorliwy kamp meter, którego w zamknięciu często nie można wybiegać) fy_iceworldx (nadgorliwy kamp meter; kilka spotów respawnu z nieustannie kampiącymi botami) Ostatecznie mogą być: gg_dev_boxes (mamy już gg_bat z labiryntem klocków, ale od biedy może zostać jako druga opcja - ogólnie sprawdza się, choć rzadko mam na nią ochotę) Nie sprawdzają się: css_dust2 (mamy już najlepiej sprawdzającą się obecnie wersję dust2 - ta jest zbędna) css_inferno (zbędna i niepotrzebna wersja inferno, już lepiej zamienić ją na gg_inferno) css_mirage (zbędna i do tego nielubiana przez graczy wersja mirage) de_dust2 (jestem zwolennikiem klasyków, ale obecnie ta mapa jest za duża i świetnie sprawdza się już wersja de_dust2x2, która w zupełności wystarcza) de_nuke (nieco przyduża, szczególnie jak respuje nas na dole; świetnie sprawdza się już mniejsza wersja w postaci css_nuke2x2, która w zupełności wystarcza) Ciekawi mnie / nie grałem(-am) w nią na GXP DM / moja własna propozycja (MUST HAVE): cs_italy (może trochę duża, ale bardzo klimatyczna i oryginalna mapa, którą wielu graczy lubi, a z botami na pewno będzie chętniej grana) cs_office (bardzo oryginalna i unikatowa, dość zamknięta mapa, która świetnie się sprawdza i jest ratunkiem dla wielu graczy z początkowymi broniami) de_train2x2_GO (ta wersja train jest obecnie najbardziej odpowiednia; brakuje tej pociągowej otoczki, mapa już się świetnie sprawdzała) gg_gm_smaan (świetnie się sprawdzała nawet na więcej graczy i bardzo jej brakuje) gg_strelbak (klasyk najmniejszych map - definitywnie powinna wrócić)
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...