Jump to content
  • _DodgE_

    Admin GunXpMod

    _DodgE_ last won the day on May 5

    _DodgE_ had the most liked content!

    1 Follower

    About _DodgE_

    • Rank
      Początkujący
    • Birthday 09/18/1994

    Profile Information

    • Płeć
      M
    • Zainteresowania
      Kobiety, anime, piłka nożna.. W sumie ogółem sport. Rock (różne podgatunki) i to co wpadnie w ucho. :D
    • Skąd
      Libiąż
    • Steam
      76561197962423044

    Recent Profile Visitors

    1407 profile views
    1. _DodgE_

      Gun XP mode propozycje

      Nawet nie kombinujac tak z tymi misjami (miliony urozmaiconych misji), to może zwyczajnie proste za okreslona ilosc zabic dostajesz exp. Np. 1000killow = 50exp 2500killów = 100exp 5000Killów = 150exp Po przekroczeniu tych barier otrzymujesz taki drobny bonusik.. Wiadomo, wartości są tylko przykładem. Zbójstwa z kos.. Np. 100 killów 50 exp.. I znowu jakąś umowną drabinkę. Tak samo z HSami. Nie wiem, może głupio myśle, ale wydaje mi sie, że najmniej kombinacji ze stworzeniem tego by było Do tego - 3 pierwsze miejsca tak jak było kiedys 1. 20 exp 2. 40 exp 3. 70 expa. Kurcze.. Wiadomo, że wyjadacze beda cisnać i nabijac caly czas, ale pomyślcie tez o ulatwieniu dla nowych i slabszych graczy.. Wg mnie byloby dobrze aby mieli troszke latwiej z wbijaniem tego expa, bo leci on jak krew z nosa. ;) Chyba lepiej zeby sie nie poddawal i nie odchodzil, bo wolno mu idzie? A podejscie typu "jest banalnie, przeciez ja dam rade, bo napierdalam polowe dnia, to inny tez da" jest totalnym bezsensem. Wielkie Elo!
    2. _DodgE_

      Podanie Thug Life T*Pain

      W sumie na tak. Czesto grasz, nie sprawiasz problemow i zglaszasz. Ale ostatnio non stop nabijasz godzinki zostawajac na specu. Pytam czy jestes, bo slota zajmujesz itd. ale bez odezwu. Moze przypadkowo zapominasz wyjsc z gry.
    3. _DodgE_

      Ciekawa banicja.

      Dawno nie mialem okazji rozpisywac, wiadomo, pomylka moze sie zdarzyc :v 2:42 do 2:44 Moze zly sluch i slabe sluchawki mam zeby uslyszec 3:05 do 3:08 Niby tam schodzil po drabinie, ale szybko strzelac zaczynasz, wiesz gdzie i kiedy sie pojawi. Choc slychac strzal, wiec niech bedzie ok. 3:15 do 3:26 Kilka dziwnych sytuacji, ostatnia najdziwniejsza. 3:38 do 3:41 ? 4:47 do 4:52 Nie wiem. Niby dwoch ich bylo.. Sam bym nie wiedzial gdzie aktualnie bedzie sie znajdowal ten drugi, jak Ty. To GG, duzy ruch, ciagle respy, nawalanka, ciezko stwierdzic. Niech oceni ktos z UBT. Demko: https://www94.zippyshare.com/v/841UtwCZ/file.html
    4. _DodgE_

      wasze rekordy na gxp

      No niezle niezle, popisalas sie!
    5. _DodgE_

      ptk. na admina

      Na nie.. Za duzo kuca i kampi..
    6. _DodgE_

      Podanie: OlciaxP

      Malutkie tak Jak napisali wyżej, dosyć krótko tutaj jesteś Kontaktowa, raz się chyba zdarzyło, że coś zgłosiłaś jak byłem, a na pomoc wiadomo, możesz liczyć. Powodzenia!
    7. _DodgE_

      Podanie

      Wielkie tak. Aktywna, nie sprawiająca problemów, a we wszystkim możesz liczyć na naszą pomoc. Powodzenia!
    8. _DodgE_

      Mapy

      Nie napisalem nic zle, tylko to co mysle :p Bo mi tez chodzi o ustalenie kolejnosci map. 😉 Ale ustalic tak kolejnosc zeby co 2,3 lub max 4 mapy wlepic jakas mala mape. 😜 Przy czym moznaby (ale nie trzeba) pomyslec o wprowadzeniu malych map, ktore kiedys proponowalismy, kilku, a nie wszystkich, czyli np max 4 lub 5.. I ewentualnie w miare mozliwosci rolowac co np. Dwa tygodnie zeby nie byla grana ta sama kolejnosc przez rok... I to by bylo to drobne urozmaicenie, moze slabo to wytlumaczylem na poczatku 😉 Albo po prostu Wam akurat to nie pasi Ja i wielu lubi jakies male zmiany, bo klepanie tego samego, caly czas to samo naprawde zaczyna troche zniechecac po czasie.. Jednych szybciej, drugich wolniej.. Dlatego pomyslcie globalnie!
    9. _DodgE_

      Mapy

      Ja wiem, ze to turniejowe, ale nie gralem turnieju tak jak napisales i mnie to nie krecilo nigdy, nawet jesli mialem propozycje, tylko grywam dla przyjemnosci Lubie urozmaicenia, nie lubie monotonii. 😛 Tylko o to chodzi w mojej wypowiedzi A naprawde mozna jedna duza mape polatac 5 na 5 lub dwie, ale nie kilka z rzedu, tym bardziej, ze to nie jest serwer turniejowy, prawda?
    10. _DodgE_

      Mapy

      Szczerze, to tak bylo jeszcze niedawno😉 Ja dalem propozycje kiedys wielu ciekawych malych map, inne osoby tez, jednak nic nie zostalo zrealizowane niestety, a i graczy bylo o wiele mniej wtedy, drobny kryzys serwera. Caly czas jestem zdania, ze urozmaicenie, raz na jakis czas mala mapka (co 2, 3 lub max 4 wieksze mapy) i troche ostrej "napierdalanki" by sie przydalo, bo z tego co wiem, to czesto sie zdarza, ze latamy po 5 osob w teamie na ogromnej mapie, szukamy sie, to jest glupota i nudzi. Jakis mapcykl bylby spoko i ewentualnie kolejnosc troszke zmieniac wczytujacych sie map co tydzien, co dwa tygodnie? W kazdym razie prawda taka, ze zawsze bedzie podzial na zadowolonych i nie, wiec nigdy mie dogodzisz wszystkim. 😛
    11. _DodgE_

      Propozycja

      A co jesli ktos jest w stanie zdobyc wiecej niz 200 fragow w 20 minut? (Oczywiscie nie ja) Wtedy bedzie mu smutno.
    12. _DodgE_

      Podanie :)

      Na tak: Jest bardzo sławny na serwerze xd Wiek, zglasza, aktywny, no i ogarnal steam'a Powodzenia mlodzieńcze. Ps. Tak jak wszscy pisza, kazdy zazaczynaod zera, z poradnikami, z pomoca innych, wiec luz. ;)
    13. _DodgE_

      Podanie

      Na tak. Tez probowalem namowic Zglasza, czesto akttywna, nie sprawia zadnych problemow, ma poparcie. moze liczyc na Naszą pomoc Powodzenia
    14. _DodgE_

      Vip

      Ciche kroki sa na propsie.. 150hp moznaby obnizyc do 125/130hp A zwiekszenie obrazen z HE jest bez sensu, skoro i tak jak rzucisz komus pod nogi, to kradnie nawet 94hp xd
    ×