Jump to content
Pochylnia.pl

SpeedziK

premiumPremium
  • Content Count

    1375
  • Joined

  • Days Won

    54

Reputation Activity

  1. Like
    premiumSpeedziK reacted to Madziaa<3 for a status update, Wszystkiego najlepszego jajossaczu   
    Wszystkiego najlepszego jajossaczu
  2. Thanks
    premiumSpeedziK got a reaction from Ponczeg :3 for a status update, Na FB masz zablokowane to tu napisze, Wszystkiego Najlepszego!   
    Na FB masz zablokowane to tu napisze, Wszystkiego Najlepszego!  
  3. Like
    premiumSpeedziK got a reaction from Zjarany Zgr3deK for a status update, Najlepszego   
    Najlepszego
  4. Haha
    premiumSpeedziK reacted to Ab3L for a status update, Dziękuję wszystkim za życzenia! Chciałem zrobić to już wczoraj ale zaszła taka sytuac   
    Dziękuję wszystkim za życzenia! Chciałem zrobić to już wczoraj ale zaszła taka sytuacja... że nie byłem w stanie 
  5. Like
    premiumSpeedziK got a reaction from VisTeR.' for a status update, Sto lat, sto lat! W tym roku niestety pierwszy nie jestem.   
    Sto lat, sto lat! W tym roku niestety pierwszy nie jestem.
  6. Like
    premiumSpeedziK reacted to Madziaa<3 for a status update,   
  7. Sad
    premiumSpeedziK reacted to VisTeR.' for a status update, Hejo. Choroba mnie rozłożyła więc przez parę dni będę mniej widoczny. Postaram się og   
    Hejo. Choroba mnie rozłożyła więc przez parę dni będę mniej widoczny. Postaram się ogarniać najważniejsze rzeczy z resztą musicie niestety poczekać :/ 
  8. Thanks
    premiumSpeedziK got a reaction from Boski Z Polski for a status update, Sto lat :P   
    Sto lat :P
  9. Like
    premiumSpeedziK reacted to Rey for a status update, Zbliżają sie święta, z tej okazji życzę wam Wesołych, radosnych, pogodnych świąt Boże   
    Zbliżają sie święta, z tej okazji życzę wam Wesołych, radosnych, pogodnych świąt Bożego Narodzenia
  10. Like
    premiumSpeedziK reacted to Mroźny for a status update, Jaki kurwa nick xDDDD Lepszy nawet od Rudzialca :D   
    Jaki kurwa nick xDDDD Lepszy nawet od Rudzialca :D
  11. Like
    premiumSpeedziK reacted to Mroźny for a status update, Najlepszego rudzielcu :D   
    Najlepszego rudzielcu :D
  12. Like
    premiumSpeedziK got a reaction from Mroźny for a status update, Sto lat Karyplu!!   
    Sto lat Karyplu!!
  13. Like
    premiumSpeedziK reacted to Psycholog banan for a status update, Najlepszego Madzia żebyś tak nie marudziła na Speedzika   
    Najlepszego Madzia żebyś tak nie marudziła na Speedzika  
  14. Thanks
    premiumSpeedziK got a reaction from Tojalolek for a status update, Wszystkiego Najlepszego   
    Wszystkiego Najlepszego 
  15. Haha
    premiumSpeedziK reacted to Mroźny for a status update, Pozdrawiam tegorocznych maturzystów, a w szczególności tych którzy zaczynają się uczy   
    Pozdrawiam tegorocznych maturzystów, a w szczególności tych którzy zaczynają się uczyć tydzień przed samym egzaminem. Damy radę (chyba ) 
  16. Like
    premiumSpeedziK reacted to premiumBlack Wolf for a status update, Po dłuższej nieobecności, w końcu do Was wracam. Od jutra zajmę się serwerami, a jesz   
    Po dłuższej nieobecności, w końcu do Was wracam. Od jutra zajmę się serwerami, a jeszcze dzisiaj, zobaczę co się dzieje na serwerach.
  17. Haha
    premiumSpeedziK reacted to Rey for a status update, Juz chyba czas odejść... Dziękuje wszystkim za miło spędzony tutaj czas.. Żegnajcie ;   
    Juz chyba czas odejść... Dziękuje wszystkim za miło spędzony tutaj czas..  Żegnajcie ;( 
  18. Thanks
    premiumSpeedziK reacted to premiumBlack Wolf for a status update, Jeszcze kilka dni będę nieobecny. Myślę, że w poniedziałek już wszystko będzie dobrze   
    Jeszcze kilka dni będę nieobecny. Myślę, że w poniedziałek już wszystko będzie dobrze.
  19. Haha
    premiumSpeedziK reacted to Shock_Therapy for a status update, No no ładnie Madziu http://www46.zippyshare.com/v/uZrF10R9/file.html   
    No no ładnie Madziu 
    http://www46.zippyshare.com/v/uZrF10R9/file.html
  20. Haha
    premiumSpeedziK reacted to premiumBlack Wolf for a status update, Net już działa trochę lepiej. Co prawda mam 2Mb/s, więc szału nie ma, to i tak dużo l   
    Net już działa trochę lepiej. Co prawda mam 2Mb/s, więc szału nie ma, to i tak dużo lepiej niż te 0,01Mb/s
    Od jutrzejszego wieczoru (a dokładniej dzisiejszego) wracam do swoich obowiązków. Odpisywać również zacznę wieczorem.
    Mam jeszcze tylko nadzieję, że szybko wróci te +20Mb/s :v
  21. Confused
    premiumSpeedziK reacted to Ab3L for a status update, Taka sytuacja... chyba nasza Pochylnia komuś bardzo przeszkadzała   
    Taka sytuacja... chyba nasza Pochylnia komuś bardzo przeszkadzała  
     
×
×
  • Create New...